שיאומי Mi 9T PRO: סמארטפון מעולה במחיר משתלם

שיאומי Mi 9T PRO: סמארטפון מעולה במחיר משתלם

שיאומי Mi 9T PRO הוא ללא ספק אחד המכשירים המשתלמים בשוק היום, עם יכולת עיבוד משודרגת מאז הדגם הקודם, מצלמת סלפי נשלפת וסוללה פשוט מעולה

שיאומי Mi 9t PRO
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

לאחרונה פרסמנו כאן במדור שווה להכיר את סקירת Mi 9T – הסמארטפון המוצלח של שיאומי, אשר תמורת סכום ממש לא גבוה מציע חומרה טובה מאוד. למעשה, בקטגוריית מכשירי הביניים שבדקנו כאן בפואנטה, שיאומי Mi 9T בהחלט בלט לטובה במבחן ה"עלות תמורת תועלת". לאחר מספר שבועות של התנסות בדגם המשודרג, כעת אנחנו מפרסמים סקירה של Mi 9T PRO.

ההבדלים בין שיאומי Mi 9T PRO לבין שיאומי Mi 9T אינם גדולים, והמשתמש אינו יכול לראות אותם ברמת העיצוב או הממשק של המכשיר. התוספת "PRO" מתייחסת לכמה שדרוגים פנימיים, בעיקר שיפור ערכת השבבים (בדגם הנוכחי שולב Snapdragon 855) ושיפור הטעינה. כאן יש לציין כי גם הדגם הקודם, כלומר, מי 9T, התאפיין בביצועים מהירים ובטעינה מהירה, כך שלא באמת היה צורך קריטי בשדרוגים הללו.

שיאומי Mi 9T PRO: מסך, טביעת אצבע ומצלמת סלפי

כמו בשיאומי Mi 9T, גם בדגם הזה מדובר במסך AMOLED בגודל 6.39 אינץ' ברזולוציית Full HD+, ללא שום מגרעת או טיפה עבור מצלמת הסלפי. את מצלמת הסלפי שיאומי הטמינה במנגנון שקופץ החוצה בעת הצילום, ולאורך כל הבדיקה המנגנון עבד מצוין (כאשר המצלמה מגיחה החוצה נשמע צליל עדין שמעיד על הפעולה). הזכוכית היא זכוכית גורילה גלאס 5, והתצוגה חדה ואיכותית, גם באור יום.

המסך מוצלח מאוד, וכיף לצפות בו בתוכן וידאו (למשל, סדרות בנטפליקס) או לשחק.

כפי שפורסם כאן במדור הסלולר של פואנטה, שיאומי היא לא היחידה שמציעה כיום מצלמת סלפי נשלפת. גם דגם OnePlus 7 PRO מגיע עם מצלמת סלפי נשלפת אך מחירו הרבה יותר גבוה. מה לגבי איכות הצילום? קראו את הסקירה על OnePlus 7 PRO. דגם אחר שמנסה לפתור את בעיית המסך המלא שיוצרת מצלמת הסלפי הוא סמסונג A80, אשר מגיע עם מצלמה מסתובבת (כלומר, מערך הצילום כולו נשלף החוצה, ומסתובב בעת צילום סלפי). האם זה עובד? קראו את סקירת גלקסי A80 >
פתיחת המכשיר מהירה מאוד ויעילה מאוד, באמצעות חיישן טביעת האצבע המונה במסך. החיישן הזה עובד טוב יותר מאשר אצל רוב הדגמים המתחרים, למשל גלקסי A70, גלקסי A50 ואפילו גלקסי S10 פלוס.

שיאומי Mi 9T PRO: מצלמות

כמו בשיאומי Mi 9T, גם בשיאומי Mi 9T PRO יש שלוש מצלמות שמספקות למשתמש מענה לכמה צרכים – כאשר אחת מהן היא מצלמת 48 מגה פיקסל (ברירת המחדל היא 12 מגה פיקסל, ואפשר לשנות את ההגדרה ל-48 מגה פיקסל).

  • 8MP – מצלמת טלפוטו בזווית 44.6° עם מפתח צמצם f/2.4
  • 48MP – מצלמת רגילה עם זווית רחבה יחסית, של 79.4°, עם מפתח צמצם f/1.75
  • 13MP – מצלמת בזווית רחבה במיוחד של 124.8°, עם מפתח צמצם f/2.4

בחברה מתגאים ביכולות הבינה המלאכותית ובזיהוי 27 קטגוריות צילום שונות. בבדיקה שלנו, באור יום מלא התמונות יצאו מלאות פרטים ועשירות מבלי שנגענו בהגדרות המצלמה. בתנאי תאורה מאתגרים יותר, כדאי להפעיל את תכונת ה-HDR אשר משפרת את התמונות.

מצלמה שיאומי Mi 9T PRO

סקירה שיאומי Mi 9T PRO
צילום במצלמת 48 מגה פיקסל בשיאומי Mi 9T PRO. צילום: דפנה הראל כפיר
צילום לילה שיאומי Mi 9 T PRO 11
צילום לילה בשיאומי Mi 9T PRO. צילום: דפנה הראל כפיר
צילום לילה בשיאומי Mi 9T PRO 12
צילום לילה בשיאומי Mi 9T PRO 12. צילום דפנה הראל כפיר

בעת צילום לילה מומלץ לעבור למצב "צילום לילה". הגוונים שמתקבלים מעט צהבהבים.

בנוסף, כאמור, יש מצלמת סלפי קופצת. למצלמה זו 20 מגה פיקסל ובחברה מדגישים כי הצילום העצמי מתבצע בתאורה רכה. מה שעוד מתאפשר במצלמה הקדמית הוא אפקט הבוקה (או כפי שמכנים אותו אצל המתחרה סמסונג "מיקוד חי"). כלומר, אפשר לצלם צילום עצמי ולטשטש את הרקע.

שיאומי Mi 9T PRO: סוללה

הסוללה היא אולי היתרון הגדול ביותר של מי 9T PRO. היא פשוט מצוינת, ומשאירה אבק לרבים מהמתחרים. מדובר בסוללת סוללת ליתיום-פולימר של 4000mAh.
עבודה יומיומית מאומצת עם המכשיר, הכוללת גלישה מרובה באפליקציות, כולל צפייה בווידאו וצילום וידאו, מצליחה להשאיר את המכשיר עם כ-20% סוללה בלילה. שימוש יומיומי פחות אינטנסיבי יכול להשאיר את המשתמש גם עם 50% סוללה טעונה.

הטעינה עצמה מהירה עוד יותר מבדגם הקודם, וזה אחד השדרוגים שנעשו כאן. המכשיר תומך בטעינה חוטית מהירה של עד 27W, אך המטען המגיע בערכה הוא של 18W. למרות שבערכה לא מצורף המטען המהיר ביותר – המכשיר נטען מהר מאוד במטען הקים. בתוך חצי שעה מגיעים כמעט ל-50% טעינה, ובתוך כשעה מגיעים לטעינה מלאה.

מה עוד יש בשיאומי Mi 9T PRO?

שימו לב לנקודה הבאה: שקע האוזניות בשיאומי Mi 9T PRO הוא השקע הרגיל והאהוב, וזה יתרון גדול. אל תחפשו אותו בתחתית המכשיר, הוא ממוקם למעלה.



בנוסף, יש כאן יציאת USB-C וסים כפול. סים כפול, אגב, למי שנוסע הרבה לחו"ל, הוא יתרון שאי אפשר למצוא למשל במכשירי סמסונג המיובאים לארץ – למרות שבמכשירי סמסונג בחו"ל הוא קיים.

כפתורי הווליום וההפעלה ממוקמים בצד ימין והסאונד חזק.

מה אין בשיאומי Mi 9T PRO?

כאמור, רוב התכונות של שיאומי מי 9T PRO לא מביישות את מכשירי הדגל היקרים, כמו סמסונג גלקסי S10 או OnePlus 7 PRO. עם זאת, המכשיר לא מגיע עם כיסוי זכוכית מובנה – כך שחשוב לרכוש כזה.

בנוסף, Mi 9T PRO אינו עמיד למים, אין לו צליל סטריאופוני והוא לא מאפשר טעינה אלחוטית.

שיאומי Mi 9T PRO: השורה התחתונה

ככלל, כפי שפרסמנו בכתבה מורחבת שבודקת האם יש סמארטפון זול וטוב, מכשירי הביניים שהושקו בחודשים האחרונים הם מכשירים טובים מאוד שכמעט לא משאירים סיבה לרכוש ב-200 שקל יותר את מכשירי הדגל כמו סדרת גלקסי S220, גלקסי NOTE וכו'.

הדגם הזה, שיאומי מי 9T PRO, הוא אחת הדוגמאות הטובות ביותר לכך. מדובר במכשיר פשוט מצוין שלא יאכזב שום משתמש, במיוחד לאור המחיר המאוד נוח שלו. יש לו סוללה פשוט מעולה, מסך מצוין ומצלמות טובות – ובסופו של דבר, אלה התכונות העיקריות שחשובות היום לרוב המשתמשים.

שיאומי Mi 9T PRO: מחירים

אפשר לקנות היום מכשירים של שיאומי בייבוא מקביל של היבואנית המילטון במגוון חנויות, וכן בייבוא מקביל. כמובן, אפשר גם להזמין את המכשיר מחו"ל. להלן המחירים בייבוא רשמי של המילטון. שתי הגרסאות של המכשיר נמכרות עם זיכרון עבודה של 6GB.

  • שיאומי Mi 9T PRO בנפח אחסון של 64 GB: כ-1900 שקל.
  • שיאומי Mi 9T PRO בנפח אחסון של 128 GB: כ-2000 שקל.

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות