גלקסי פולד (Galaxy Fold), הסמארטפון המתקפל של סמסונג, החל להימכר - פואנטה

גלקסי פולד (Galaxy Fold), הסמארטפון המתקפל של סמסונג, החל להימכר בארה"ב

גלקסי פולד מגיע עם מסך כפול ו-6 מצלמות, ומשנה את חוויית השימוש בסמארטפון. סמסונג משיקה אותו זמן קצר אחרי השקת מכשיר הדגל נוט 10, האם הצרכנים יאמצו אותו?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אחרי שההשקה בדרום קוריאה עברה בשלום, סמסונג החלה לשווק את הסמארטפון המתקפל גלקסי פולד (Galaxy Fold) בארה"ב. מדובר בצעד הכי משמעותי של סמסונג בשנים האחרונות, במיוחד לאחר הכישלון של ההשקה הראשונה בחודש אפריל 2019, אז הסתבר כי גלקסי FOLD סובל מבעיות קשות שאילצו את סמסונג לקטוע את ההשקה ולבטל את ההזמנות כדי להחזיר את המכשיר למקצה שיפורים.

סמסונג גלקסי פולד הוא הסמארטפון הכי יקר שנמכר כרגע בעולם, עד שייכנס לשוק הסמארטפון המתקפל של Huawei,  וואווי Mate X, שצפוי להיות אף יקר יותר. מחירו של המכשיר Galaxy Fold עומד על 1,980 דולר (לפני מסים), כלומר, כ-6,900 שקל. המס מייקר את המכשיר עוד יותר, כאשר בניו יורק למשל מדובר במס של 8.875%, כך שהמחיר הוא כ-2,175 דולר (כ-7,500 שקל). כדי להמתיק את הגלולה, הרוכשים מקבלים בערכה גם זוג אוזניות סמסונג BUDS חינם.



סמסונג גלקסי FOLD: מה הוא מציע?

הרעיון בסמסונג גלקסי פולד הוא היכולת לבחור אם לעבוד על מסך צר או רחב. כאשר הסמארטפון מקופל, המסך צר יותר מזה שנפוץ בסמארטפונים אחרים ועומד על 4.6 אינץ'. המטרה היא לאפשר עבודה ביד אחת. כאשר פותחים את הסמארטפון, הגודל הוא 7.3 אינץ' (לעומת 6.3 אינץ' בגלקסי NOTE 10 ו-6.8 אינץ' בגלקסי NOTE 10 פלוס). בעת העבודה על מסך רחב – הקיפול אינו מורגש והמסך חלק לחלוטין.

כאשר עובדים על המסך הרחב, אפשר לבחור אם לעבוד על אפליקציה אחת או על כמה אפליקציות.

אחד הדגשים הנוספים של סמסונג בגלקסי פולד הוא 6 מצלמות – שתיים מהן מצלמות סלפי. כמובן, סמסונג שילבה כאן את התכונות המתקדמות של זיהוי מצבי צילום, תיקון פגמים בצילומי סלפי ועוד.

מצלמות גלקסי פולד

מה עוד כולל Galaxy Fold?

  • סוללה: 4380 mAh
  • ערכת שבבים Snapdragon 855
  • טעינה מהירה במטען 15W, טעינה אלחוטית במטען 15W
  • נפח אחסון וזיכרון עבודה: 512 ג'יגה 12GB RAM

בשלב זה לא ידוע על מועד השקה לגלקסי FOLD בישראל, אך מי שנוסע לארצות הברית יכול לרכוש אותו שם. הצרכנים האמריקניים יכולים גם לרכוש אותו אצל מפעילות הסלולר האמריקניות ב-30 תשלומים של 66 דולר.

גם הסמארטפון הכפול של LG בדרך

בעוד שסמסונג, וואווי, מוטורולה ואחרות מקדמות את הסמארטפון המתקפל עם המסך הגמיש, בנובמבר הקרוב יושק פתרון אחר עבור מי שמחפש מסך גדול. מדובר בדגם LG G8X – סמארטפון עם מסך כפול של LG. המסך הכפול כאן אינו מסך גמיש, אלא מסך נוסף המוטמע בכיסוי של הסמארטפון. המחיר עוד לא ידוע, אבל יש להניח שמאחר שלא מדובר בטכנולוגיה מסובכת כמו זו שמצריך ייצור של מסך גמיש, הסמארטפון הזה יהיה זול יותר.

ומה לגבי הסמארטפונים המתקפלים של היצרניות האחרות? כל הפרטים נמצאים בכתבה שפרסמנו לאחרונה כאן באתר חדשות הצרכנות פואנטה במדור הסלולר.

עוד כתבות מעניינות בפואנטה:

 

גלקסי פולד



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות