שינויים בצבירת נקודות הנוסע המתמיד באל על. מי מרוויח ומי מפסיד? - פואנטה

שינויים בצבירת נקודות הנוסע המתמיד באל על. מי מרוויח ומי מפסיד?

אל על משנה את צבירת הנקודות לחברי מועדון הנוסע המתמיד באופן שמיטיב עם בעלי המעמד הגבוה, אך פוגעת בצבירה עבור טיסות סאן דור

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם אתם חברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על – שימו לב לשינויים הבאים. המועדון שיפר את תנאי צבירת הנקודות, אבל רק למי שיש לו מעמד "כסף" ומעלה. אותם נוסעים מתמידים יצברו מעתה נקודה על כל 7 דולר ממחיר כרטיס הטיסה, במקום על כל 8 דולר.

נזכיר כי אל על מחלקת את המועדון לחמישה מעמדות: מתמיד, כסף, זהב, פלטינה וטופ פלטינה, ויחס הצבירה משתנה בהתאם למעמדות. יחס הצבירה עבור חברי מועדון הנוסע המתמיד במעמד "מתמיד" נותר נקודה על כל 10 דולר ממחיר הכרטיס.



שינוי אחר שעושה אל על משפר גם הוא רק את מצבם של חברי מעמד היוקרה – הפעם הוא מתייחס לחברי מעמד זהב ומעלה. החל מ-3.10.2019 נדרשות פחות נקודות כדי לשמר את המעמד או לעלות למעמד הבא:



שינויים לבעלי כרטיס פליי קארד פרימיום

אם אתם חברי מועדון הנוסע המתמיד המחזיקים כרטיס פליי קארד פרימיום, שימו לב גם לשינויים המשמעותיים הנוספים, אשר ייכנסו לתורף בקרוב (ב-1.12.19). השינויים מתייחסים לצבירת נקודות בסיס​ לצורך חישוב שדרוג מעמד, ​ולפיהם כל מי שאינו במעמד טופ פלטינה, שהוא המעמד הגבוה ביותר, נפגע. אם עד סוף נובמבר 2019, תקרת נקודות הבסיס הניתנות לצבירה בגין רכישות המתבצעות בכרטיס אשראי FLY CARD PREMIUM עמדה על 500 נקודות בשנה לכל המעמדות, הרי שהחל מחודש דצמבר תקרת נקודות הבסיס הניתנות לצבירה בגין רכישות הנעשות משתנה באופן מדורג:

  • חברי מועדון במעמד מתמיד: עד 100 נקודות בשנה
  • חברי מועדון במעמד כסף: עד 200 נקודות בשנה
  • חברי מועדון במעמד זהב: עד 300 נקודות בשנה
  • חברי מועדון במעמד פלטינה: עד 400 נקודות בשנה
  • חברי מועדון במעמד טופ פלטינה: עד 500 נקודות בשנה

נקודות בסיס (Basic) הן מספר הנקודות שנצברות בחשבון החבר עבור כל טיסה באל על, או באמצעות ההטבות הניתנות במסגרת כרטיס פליי קארד פרימיום, או במסגרת ההטבות הניתנות בחוג ה- EXECUTIVE או במסגרת הסכמי שיתופי פעולה עם חברות שונות כפי שיקבע על ידי אל על ו/או המועדון.

ה​​מגבלה החדשה מתייחסת לתקרת נקודות הבסיס לצורך חישוב הזכאות למעמד יוקרה, אך אין מדובר בהגבלה על כמות ​הנקודות שניתן לצבור לצורך מימושן בהתאם לתנאי התכנית.​

הרעה בצבירה בטיסות סאן דור

אלא שלא הכול משתפר בצבירת נקודות הנוסע המתמיד של אל על. שימו לב מה קורה בטיסות סאן דור: החל מ-1.1.2020 יחס הצבירה נעשה הרבה פחות אטרקטיבי:

צבירת נקודות בטיסות סאן דור

עד 31.12.2019 מ-1.1.2020
סלוניקי 10 5
אודסה, טביליסי, זאגרב, ליובליאנה, נאפולי, קטניה, דוברובניק, קרקוב​ 15 10
מלאגה, זלצבורג, אמסטרדם וברצלונה 20 15

נזכיר כי נקודות אלה ניתנות למימוש בטיסות אל על, אך אינן נספרות לחידוש או קבלת מעמד יוקרה ואינן תקפות לשדרוג מוזל ברגע האחרון.

עוד כתבות מעניינות בפואנטה:

הנוסע המתמיד

 



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות