סקירה: מצלמת רכב Mio C328 - מזכירה לכם לא לשכוח את הילד ברכב - פואנטה

סקירה: מצלמת רכב Mio C328 – מזכירה לכם לא לשכוח את הילד ברכב

חברת Mio, הזכורה לצרכנים כיצרנית מכשירי ניווט, החלה לשווק בארץ מצלמות דרך. פואנטה נהגה בכבישי ישראל מצלמת הדרך מיו C328, ואלה המסקנות

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

יותר ויותר נהגים מתקינים במכונית מצלמת רכב שמתעדת את המתרחש בכביש ולאחרונה אפשר למצוא בחנויות גם את המצלמות של חברת Mio, המיובאת לארץ ע"י רונלייט. המגוון של Mio כולל שלוש מצלמות רכב: מיו C328, מיו C570 ומיו  J85 – הנבדלות ביניהן באיכות המסך, באיכות הצילום וביכולות הטכנולוגיות.

המצלמה היקרה ביותר, מצלמת הדרך MIO J85, עולה כ-600 שקל וכוללת עדשה של סוני, רכיב GPS מובנה וחיבור WiFi. היא מצלמת סרטוני וידאו באיכות גבוהה ומספקת תיעוד אוטומטי של מהירות ומיקום בעת הצילום. עוד היא מספקת התראות בטיחות כמו התראה מפני סטייה מנתיב או נסיעה במהירות מופרזת, לצד צילום בעת חנייה. החומרים מוגנים  מפני מחיקה בעת תאונה, ואפשר לשתף אותם בקלות למחשב או לטלפון הנייד.



מצלמת הביניים היא MIO C570, ומחירה כ-500 שקל. גם היא מצוידת בעדשה של סוני וברכיב GPS מובנה, וכן מאפשרת תיעוד של הרכב בעת חניה. יש לה מסך אחורי בגודל 2 אינץ' וזווית צילום רחבה.

המצלמה הזולה מבין השלוש היא Mio C328 – ואותה גם בדקנו בשבועות האחרונים.

Mio C328 – מפרט

  • תזכורת למניעת שכחת ילדים ברכב – תכונה ייחודית לדגם הנמכר בישראל
  • צילום ווידאו באיכות Full HD
  • זווית צילום רחבה של 130 מעלות
  • חיישן G-Sensor, המבטיח הגנה מפני מחיקה של קובץ הצילום בעת תאונה. החיישן מזהה טלטלה וכך יודע לא למחוק את הקובץ הרלבנטי בעת הקלטת קבצים חדשים.

Mio C328 – ממשק

לדגם Mio C328 יש ממשק בעברית המאפשר לקבוע את רזולוציית הצילום ואת אורך הקובץ (3 דקות או דקה). אפשר לבחור צילום עם אודיו, כאשר הניווט בתוך הממשק מתבצע באמצעות 4 כפתורים בצד המצלמה. החומרים נשמרים בכרטיס מיקרו SD.

קיימת אפשרות להגדיר תזכורת למניעת שכחת ילדים ברכב, ובישראל של השנים האחרונות, התזכורת הזאת חשובה במיוחד.

Mio C328 – איכות הצילום

הצילום מתבצע בעדשה רחבה של 130 מעלות, כך שהנהג רואה על המסך תמונה מעט מעוותת, מנקודת מבט שהיא רחוקה יותר מזו שהוא נמצא בה בפועל. המשמעות היא שאם הוא עומד ברמזור בצומת, הרמזור על המסך ייראה הרבה יותר רחוק ממה שהוא באמת. ברגע הראשון הדבר עלול לבלבל מעט, אבל מתרגלים לכך במהירות ויש לזה כמובן יתרון מבחינת יכולת הקליטה של המצלמה.

 

התמונה סבירה אך לא מאוד חדה. אפשר לראות מספיק פרטים שיוכלו לשמש אתכם בעת הצורך (למשל, לוחית רישוי של מכונית שנמצאת לפניכם וכו'), ואפשר גם להפוך את המצלמה כך שתצלם את פנים הרכב. באור יום כאשר הרכב נוסע מול השמש, התצוגה מעט חשוכה, אבל סבירה.

הצילום בלילה בינוני, אך גם הוא עונה על הדרישות.

צילום לילה במצלמת רכב מיו C328

Mio C328 – טעינה

המצלמה נטענת באמצעות כבל USB עם יציאה מיושנת – מיני USB. חבל, משום שיש לא מעט נהגי שמשתמשים בחיבור מפצל USB למצת כדי לטעון את הסמארטפון, ויציאה זו אינה מתאימה לשקע הטעינה המתאים לסמארטפונים של השנים האחרונות.

Mio C328 – בשורה התחתונה

מצלמת הדרך Mio C328 היא מצלמה יחסית בסיסית, אך היא עושה את העבודה עבור מי שמחפש אמצעי לתעד את הנסיעה. חבל שאין חיבור WiFi וגם צורת הטעינה מהווה חיסרון, אך בתמורה למחירה היא בהחלט עושה את העבודה.

Mio C328 – מחיר

מחיר: כ-350 שקל. אחריות לשלוש שנים.

הנוסע המתמיד



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות