האם שווה לכם לעבור לחבילות סלולר זוגיות או משפחתיות? בדיקת פואנטה - פואנטה

האם שווה לכם לעבור לחבילות סלולר זוגיות או משפחתיות? בדיקת פואנטה

צרכנים לא מעטים מצרפים לחבילת הסלולר יותר ממנוי אחד כדי להוזיל את המחיר. השוואת חבילות הסלולר של פואנטה מתמקדת הפעם בחבילות הללו ובודקת אם ומתי זה משתלם

השוואת חבילות סלולר
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

השוואת חבילות סלולר היא משימה מאתגרת. המלחמה בין חברות הסלולר סובבת סביב מספר המנויים – ולכן לעתים קרובות ההנחה ניתנת רק למי שמצרף יותר ממנוי אחד. החברה משתמשת במבצע כדי לפתות את הלקוחות לא רק לנייד את המספר שלהם, אלא לנייד את כל בני המשפחה. באופן הזה, כאשר משרד התקשורת יציג את מספר הניודים, חברות הסלולר יוכלו להציג מצטרפים רבים יותר. מי שלאחרונה החל לגייס לקוחות בשיטת הזוגות הוא רמי לוי, אשר כפי שפורסם כאן במדור הסלולר של פואנטה החל לשווק חבילת סלולר עם נפח גלישה של 50 ג'יגה במחיר מצחיק של 12.50 ש"ח לחודש בלבד. אלא שאת המחיר הזה יכול לקבל רק מי שרכוש חבילה לשני מנויים – והוא משתייך למועדון הלקוחות של רמי לוי ומחזיק בכרטיס אשראי.
מי שלא מעוניין לשלם 25 ש"ח בחודש עבור שני מנויים אצל רמי לוי, ייתקל בהצעות של החברות האחרות – אבל השוואת מחירי הסלולר פואנטה מגלה שהן בדרך כלל לא משתלמות.

הנה כמה דוגמאות:

פלאפון: 2 מנויים עם 80 ג'יגה בכ-30 שקל לחודש למנוי

פלאפון מציעה חבילה הכוללת גלישה בנפח 80 גי'גה תמורת תשלום חודשי של כ-30 שקל למי שמצרף שני מנויים ומעלה. המחיר החודשי בהזמנת מנוי אחד הוא כ-35 חודש, כך שהחבילה המשפחתית משקפת הנחה של 5 שקלים למנוי. החבילה כוללת שירות גיבוי בענן והגנת סייבר, וכעבור שנה מחירה עולה ל-89 שקל בחודש.

מי שמעדיף חבילה של 100 ג'יגה יכול לצרף 3 מנויים ומעלה ולשלם כ-35 שקל בחודש. כעבור שנה מחיר החבילה עולה ל-79 שקל בחודש.

פי מובייל: 2 מנויים ב-עם 100 ג'יגה בכ-30 שקל לחודש למנוי

אלא שהמותג פי מובייל, ששייך לפלאפון, מציע עסקה יותר טובה – חבילה של 100 ג'יגה גלישה במחיר של כ-30 בחודש למצרפים 2-10 מנויים. מחיר החבילה המקורי הוא כ-40 שקל בחודש. כעבור שנה המחיר עולה ל-99 שקל בחודש.

מי ש-100 ג'יגה לא מספיקים לו יכול לבחור מסלול של 200 ג'יגה תמורת כ-35 שקל בחודש עבור כל מנוי.

פרטנר: 2 מנויים עם 30 ג'יגה בכ-40 שקל למנוי

לקוחות פרטנר יכולים לחסוך 5-10 שקלים בחודש לכל מנוי אם יצרפו יותר ממנוי אחד. חבילה שמחירה המקורי הוא כ-50 שקל לחודש עבור 30 ג'יגה גלישה, יורדת לכ-40 שקל בחודש כאשר מצרפים 2-10 מנויים. המחיר עולה ל-65 שקל כעבור שנה. בשאר החבילות של פרטנר, ההנחה להוספת מנוי שני ומעלה עומדת על כ-5 שקלים למנוי (למשל, כ-65 שקל לחודש למנוי עבור חבילת 70 ג'יגה בצירוף של שני מנויים ומעלה. המחיר המקורי הוא כ-70 שקל לחודש).



012 מובייל: 29 שקל ל-100 ג'יגה מהמנוי הראשון

אלא שכמו במקרה של פלאפון, גם במקרה של פרטנר – יש הצעה יותר משתלמת שאפשר להשיג דרך חברת הסלולר השייכת לה – 012 מובייל. מדובר בחבילת 100 ג'יגה ב-29 שקל בחודש מהמנוי הראשון. לקוח שבוחר בחבילה כזאת משלם עבור שני מנויים כ-60 שקל בחודש, אשר כל אחד מהם מקבל 100 ג'יגה, בעוד שלקוח פרטנר בחבילה מוזלת משלם עבור שני מנויים 80 שקל בחודש וכל אחד מהם מקבל נפח גלישה של 30 ג'יגה בלבד.

הטריק של 012 מובייל הוא שאין התחייבות למשך החבילה – בשום מקום לא מופיע לכמה זמן המחיר בתוקף, והמחיר עלול להתייקר תוך זמן קצר אחרי ההצטרפות.

הטבלה לא משקרת – שימו לב לפערי המחירים

מה שחשוב הוא לא להתעצל ובכל כמה חודשים לבדוק מחדש כמה אתם משלמים והאם אתם יכולים להוזיל עלויות.

אין ספק שעבור מי שמחפש חבילה ליותר ממנוי אחד, העסקאות הזוגיות או המשפחתיות לעתים קרובות משתלמות, אבל חשוב לבצע השוואה מעמיקה מול החברות האחרות שלא מתנות את ההנחה בניוד של כמה מנויים. בנוסף, יש לחשב עלויות נלוות (למשל עלות הסים ודמי המעבר), ולא פחות חשוב לשים לב לכמה זמן המחיר המוזל יהיה בתוקף. שימו לב, למשל, ש-012 מובייל מציעה חבילה משתלמת ללא התניות של ניוד 2 מנויים – אבל לא מוכנה להתחייב על משך הזמן שבו מחיר החבילה בתוקף. המשמעות היא שכעבור חודש המחיר עלול לעלות.

השוואת חבילות סלולר ל-2 מנויים

פרטנר פלאפון We4G 012 מובייל רמי לוי
(מועדון לקוחות)
נפח גלישה בג'יגה 30 80 80 100 50
תוקף שנה שנה לכל החיים החבילה לא מוגבלת בזמן ועלולה להתייקר בכל עת שנה
מחיר בשקלים ל-2 מנויים 80  60 66 60 25
מחיר ל-2 מנויים
לאחר שנה
130 178 66 החבילה לא מוגבלת בזמן ועלולה להתייקר בכל עת 60

מבין חבילות הסלולר המוזלות ליותר ממנוי אחד – החבילה היחידה המשתלמת כיום היא החבילה של רמי לוי, אשר כאמור מגלמת מחיר של 12.50 שקל בלבד למנוי. עם זאת, היא רלבנטית רק לחלק מהלקוחות.

כאמור, לצד תוכניות מוזלות עבור יותר ממנוי אחד, יש גם תוכניות מוזלות שאינן מצריכות לנייד את בני המשפחה מחברה לחברה. לפני שאתם מתפתים – בדקו היטב.

השוואת חבילות סלולר



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות