עוד תחרות לקפסולות נספרסו: קפסולות MAURO בשלושה טעמים מוצלחים - פואנטה

עוד תחרות לקפסולות נספרסו: קפסולות MAURO בשלושה טעמים מוצלחים

ישראלים רבים מחפשים תחליף לקפסולות נספרסו בשל מחירן הגבוה. קפסולות MAURO, שהחלו להימכר בישראל, מציעות חלופה טעימה

קפסולות תואמות נספרסו
קפסולות תואמות נספרסו של Mauro
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




נספרסו אמנם נהנית ממעמד מיוחד ואיתן בקרב חובבי הקפה, אך התחרות על קפסולות תואמות נספרסו אינה פוסקת לרגע. המתחרים מציעים בדרך כלל מציעים מחיר הרבה יותר נמוך לקפסולה, כאשר קפסולות נספרסו רגילות עולות 2.20-2.55 ש"ח לקפסולה, ורק לאחרונה הוגשה ייצוגית נגד נספרסו בטענה שמחירי הקפסולות בישראל גבוהים באופן חריג בשל היותה של החברה מונופול. אחד המתחרים המעניינים בענף הוא MAURO (מאורו) – מותג הקפה האיטלקי שעד כה היה זמין בעיקר בבתי קפה ובמסעדות כאן בישראל, וכעת מגיע גם אל הצרכן הפרטי.



קפסולות MAURO, המיובאות לישראל על-ידי חברת טמפו, מבוססות על תערובת קפה המורכבת מפולי ערביקה ורובוסטה. תהליך הקלייה, שמתבצע בדרום איטליה, הוא תהליך מסורתי ואיטי שנקרא A Tostatura Lenta. בארץ עד כה הוגש הקפה הזה בבתי קפה כמו קפה נואר בתל אביב, בית קפה "קדוש" הירושלמי, רשת "בנדיקט", רשת "ביתא קפה", "גראנד קפה" של מסעדת טורקיז ועוד.

קפסולות מאורו מוצעות לצרכן הפרטי בשלושה טעמים:

  • פרימיום (Premium) – קפסולה בדרגת חוזק 12 המתאימה לאוהבי הקפה החזק. התערובת מבוססת על 50% ערביקה ו-50% רובוסטה.
  • De Luxe – קפסולה בדרגת חוזק 10, המתאימה לאוהבי משקאות מבוססי חלב. התערובת מבוססת על 70% ערביקה ו-30% רובוסטה.
  • סנטו פרסנטו (Cento Percento) – קפסולה בדרגת חוזק 9 המתאימה לאוהבי האספרסו. התערובת מבוססת על 100% פולי ערביקה.

חבורת טועמים עתירי ניסיון שבדרך כלל שומרים אמונים לקפסולות נספרסו, אהבו את שלושת הטעמים – כל אחד בהתאם לרמת העוצמה והמרירות החביבה עליו. כך למשל, קפסולות דה לוקס מתאפיינות בארומה מעט שוקולדית, וה-30% רובוסטה מעדנים את פולי הערביקה המהווים 70%.

>> קפסולות סטארבאקס בישראל – מבחן טעימה

כאמור, מאז פג הפטנט של נספרסו לקפסולות של מכונות הקפה שלה, נכנסו לשוק חברות רבות שמציעות קפסולות תואמות נספרסו. בנוסף, יש כמוסן גם מכונות קפה אחרות שמתחרות על לב הצרכנים, כך שזירת הקפה כל הזמן פעילה ודינמית.

לפי נתוני טמפו, שוק הקפה המקומי צומח בכל שנה בכ-3-4%, ואחד מכל שני ישראלים מחזיקים במכונת אספרסו ביתית. על פי הנתונים, רוב מכונות הקפה הנרכשות בשוק המקומי מותאמות לקפסולות הקפה בטכנולוגיית נספרסו, והגידול המשמעותי בשוק זה צפוי להגיע לסכומי מכר של כ-600 מיליון שקל עד סוף השנה.

לדברי רז קלמנוביץ', מנהל שיווק קפה, מים ופפסיקו, "Mauro הינו ממותגי האספרסו המובילים והאהובים על בתי הקפה ומסעדות התדמית בישראל. הקפסולות מגיעות באותם הטעמים של הבלנדים שאותם ניתן להשיג בבתי הקפה המובילים."

מחיר קפסולות MAURO:

  • קופי-דיל, חיפה: 18 ש"ח לאריזת 10 קפסולות (1.80 ש"ח לקפסולה). מיקס של 100 קפסולות – 160 ש"ח.
  • אתר Minuto (מינוטו): 18 ש"ח לאריזת 10 קפסולות.
  • סופר-פארם: 19.90 ש"ח לאריזת 10 קפסולות (1.99 ש"ח לקפסולה).

היה לכם מעניין? יהיה ממש נחמד אם תפרגנו לנו בלייק!

עוד כתבות מעניינות בפואנטה:

 





 


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות