חדש באפליקציית סלופארק: התרעה על חניה שמתפנה ותשלום בשעון של אפל

חדש באפליקציית סלופארק: התרעה על חניה שמתפנה ותשלום בשעון של אפל

התחרות בין פנגו לסלופארק מתחממת, וסלופארק משפרת את האפליקציה עם שירותים כמו עדכון על מצב המקומות בחניון הקרוב ושירות "איפה חניתי". כל הפרטים – בכתבה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

לחפש חניה זה סיוט, ולראות מישהו תופס לכם את החניה שהתפנתה זה אפילו יותר מעצבן. הגרסה החדשה של אפליקציית סלופארק מבטיחה להקל על מחפשי החניה באמצעות התרעה על חניה שמתפנה בזמן אמת. מדובר ביישום ששמו "אתה יוצא?", ובאמצעותו האפליקציה מתריעה בזמן אמת על חניה שהתפנתה בכחול לבן וכמובן מציגה ניווט מיידי לחניה הפנויה. שירות חדש נוסף של סלופארק מאפשר לבעלי Apple Watch להתממשק לשעון של אפל ולשלם באמצעותו.

סלופארק אתה יוצא
מסך אפליקציית סלופארק עם שירות "אתה יוצא?"

האפליקציה החדשה של סלופארק קיבלה שינוי גם במראה ובממשק המשתמש. לדברי גיא סלוק, מנכ"ל סלופארק, האפליקציה חינמית והיא מבוססת מפה: "אחד החידושים המרכזיים שלה הוא הצגה בצורה מאוד אינטואיטיבית את כל אפשרויות החניה על מפה: החניות שמתפנות בכחול לבן (במעל 62 רשויות) ואת מצב החניות בחניונים שפועלים באמצעות סלופארק (מעל 250 חניונים). כל בעלי האפליקציה קיבלו את העדכון, מדובר בלמעלה מ1000 הורדות ביום".

סלופארק נגד פנגו

נזכיר כי אפליקציית החניה סלופארק היא המתחרה העיקרית באפליקציית פנגו (Pango), כאשר שתיהן עושות מאמץ להרחיב את השירות הבסיסי של תשלום על חניה באמצעות הסמארטפון לשירותים נוספים שיגרמו ללקוחות להעדיף אותן.

כך למשל, בסלופארק מתגאים בכך שהאפליקציה מתאימה אוטומטית את החניה לבעל תו תושב, מציגה את היסטוריית החניה לצורכי בקרה, יוצרת פרופיל אישי עם תמונה לכל רכב (יעיל להתמודדות עם דוחות חניה למי שמחזיק במספר רכבים), מחפשת חניון לפי אזור טרם ההגעה ליעד, מנווטת לחניון ומציעה תשלום אוטומטי בחניונים ללא צורך במעבר בעמדת תשלום. בשירות נמצאים מאות חניונים, ביניהם קניונים, בתי חולים ובתי מלון.

למרות כל אלה, פנגו היא אפליקציית החניה הנפוצה יותר. בשנים האחרונות פנגו הכניסה מספר שירותים נלווים, חלקם פורסמו כאן במדור הרכב בפואנטה, כמו רכישת ביטוח דרך פנגו (בשיתוף עם חברת הביטוח מנורה) או שירות טסט לרכב בפנגו. אחד השירותים המוכרים של פנגו הוא שירות תזכורות, ולאחרונה, כפי שפרסמנו במדור התביעות הייצוגיות בפואנטה, הוגשה אף בקשה לייצוגית נגד פנגו בגלל התנהלות כוחנית שבמסגרתה היא צירפה מנויים לשירותים בתשלום מבלי לעדכן אותם.

החידושים באפליקציית סלופארק

כאמור, כעת רוצים באפליקציית סלופארק להציע ערך מוסף שיהפוך אותה לאפליקציית החניה המועדפת על הנהגים. בין היתר, בעל הרכב יוכל לדעת אם יש מקום בחניון הקרוב ולנווט אל מקום החניה המדויק שבו חנה.אתה יוצא? שירות שמאתר חניה שמתפנה.

  • איפה חניתי? למקרה ששכחת איפה חנית, האפליקציה החדשה תאפשר ניווט פשוט ומהיר למיקום המדויק בו חנית את רכבך.
  • חניונים: הצגת נתוני תפוסה בחניונים, בטרם ההגעה אליו: פנוי/מלא/מעט חניות.
  • הוספת כינוי לרכב: במידה ויש יותר מרכב אחד במנוי, נותנים כינוי לכל אחד מהרכבים, ומרגע זה אין סיכוי להתבלבל בין הרכבים.
  • הפעלת מספר חניות במקביל: ניתן להפעיל מספר חניות במקביל לרכבים שונים, ולראות מה הסטטוס של כל חניה בנפרד.
  • Apple Watch: בעלי השעון של אפל, יוכלו לצאת בקלות מהחניון. התממשקות האפליקציה החדשה של סלופארק לאפל וואטש, תאפשר תשלום קל ונוח באמצעות השעון החכם.

סלופארק


דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות