השעון החכם עם ה-eSIM של סמסונג מגיע לפלאפון - פואנטה

השעון החכם עם ה-eSIM של סמסונג מגיע לפלאפון. משתלם?

עכשיו לא רק בעלי אייפון יכולים להתממשק לשעון חכם. חברת פלאפון משיקה שירות לשעון החכם של סמסונג עם ה-eSIM. כמה עולה השירות, כמה עולה השעון עצמו והאם בכלל משתלם לרכוש אותו בפלאפון?

שעון eSIM סמסונג
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם אתם אוהבים לצאת מהבית לפעמים בלי הסלולרי (למשל לאימון), הפתרון הוא שעון חכם עם טכנולוגיית eSIM. שעון כזה מתממשק לסמארטפון שלכם ומאפשר לכם להמשיך להיות מחוברים. לפני מספר חודשים החל להימכר בארץ שעון eSIM של אפל, אשר נתן מענה לבעלי האייפון, וכעת גם בעלי סמארטפונים של סמסונג מקבלים מענה עם שעון חכם סמסונג Galaxy Watch עם טכנולוגיית eSIM בחברת הסלולר פלאפון. בשלב זה אין שירות eSIM בחברות הסלולר האחרות, אך יש להניח שלפחות בפרטנר יהיה שירות כזה, משום שהיא מציעה אותו עבור שעונים חכמים של אפל.

נזכיר כי דגמי השעון החכם של סמסונג (Galaxy Watch) מתאפיינים במסך צבעוני המיוצר מזכוכית גורילה גלאס. המסך  מציג את כל המידע שהמשתמש זקוק לו – החל מנתונים על האימון ועד חיווי על שיחות טלפון. רצועות השעון ניתנות להחלפה ואפשר גם לחבר רצועות של כל שעון.
לשעון רמקול ומיקרופון מובנים ועמידות למים ואבק ע"פ תקן IP68 (עד 50 מטר עומק). כאמור, הוא מאפשר למשתמש להישאר זמין גם כאשר הסמארטפון לא נמצא בקרבת מקום, לקבל ולהוציא שיחות, לשלוח הודעות, לגשת לאנשי הקשר, להאזין למוזיקה ולהשתמש באפליקציות תומכות.

כמה עולה שעון eSIM של סמסונג בפלאפון?

הצרכנים יכולים כמובן לבחור היכן לקנות את השעון, כאשר אפשר כמובן לקנות אותו באופן עצמאי בארץ או בחו"ל, ברשת פלאפון, ברשת פרטנר ובחנויות אחרות. מנויי פלאפון שרוצים לחבר את השעון למספר הסלולרי שלהם, צריכים להצטרף לשירות שעלותו כ-15 שקל בחודש, בנוסף למחיר חבילת הסלולר החודשית (חודש ראשון חינם).

מחיר השעון עצמו עולה בהתאם לגודלו ובהתאם למספר התשלומים שהלקוח בוחר, כאשר פלאפון גובה ריבית גבוהה מאוד על פריסה ל-36 תשלומים.

גם בפרטנר אפשר לקנות שעון חכם Galaxy Watch עם טכנולוגיית eSIM – ומחירו נמוך יותר מהמחיר בפלאפון.

מחירי גלקסי watch בטכנולוגיית eSIM בפלאפון

גלקסי eSIM בגודל 42 מ"מ גלקסי eSIM בגודל 46 מ"מ
מחיר עד 6 תשלומים 1,600 שקל 1,800 שקל
מחיר עד 12 תשלומים 1,720 שקל 1,930 שקל
מחיר עד 36 תשלומים 1,966 שקל 2,214 שקל

מחירי גלקסי watch בטכנולוגיית eSIM בפרטנר

גלקסי eSIM בגודל 42 מ"מ גלקסי eSIM בגודל 46 מ"מ
מחיר עד 12 תשלומים 1,550 שקל 1,904 שקל
מחיר עד 36 תשלומים 1,650 שקל 2,027 שקל

פלאפון שמה דגש על IoT

לרגל ההשקה שב והזכיר אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק של פלאפון, את הדגש ששמה פלאפון על תחום ה-IoT ("האינטרנט של הדברים") הן ברמת הארגונים והן ברמת המשתמש הפרטי: "אין ספק ששעוני ה-eSIM נמצאים בחזית המוצרים של המשתמש היומיומי. ביוני האחרון השקנו את שירות eSIM בשעוני אפל, שזכו לביקוש גבוה ביותר, וכעת אנו מעריכים שנראה כמות הזמנות גבוהה אפילו יותר כשאנו משיקים את שעוני סמסונג".

כפי שפרסמנו במדור הסלולר בפואנטה, בפברואר 2019 פלאפון הכריזה על מספר שירותים ומוצרים חדשים הנוגעים לתחום, ביניהם שירותי הגלישה האלחוטית ברכב (פלאפון קאר) לצרכנים פרטיים.

לפי תחזית פלאפון ל-IoT בישראל, עד 2022 יהיו כ-40 מיליון מכשירים מחוברים: כ-12 מיליון בארגונים הגדולים, כ-6 מיליון בעסקים הקטנים וכ-22 מיליון בקרב הצרכנים הפרטיים – כ-3 מוצרים בממוצע לצרכן פרטי בגילאים הרלבנטיים.

שעון חכם eSIM

 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות