צימרים במחירים מפתיעים - פואנטה

תכנון חופשה בישראל

אנחנו רגילים לצימרים במחירים גבוהים, אבל יש גם מציאות – צימרים טובים במחירים שפויים, החל מצימר ברמת הגולן ועד צימר בדרום הארץ

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

אחת החופשות האהובות על הישראלים היא חופשה פסטורלית בצימר מפנק. אפילו למשמע המילה "צימר" לכולנו עולה תמונה מסוימת בראש, שכן כולנו היינו בצימר בעבר או שמענו לא מעט סיפורים של חברים על הצימר המפנק עם הג'קוזי ליד המיטה וארוחת הבוקר האיכותית. אף שזה אחד מסוגי החופשות הפופולריים בקרב ישראלים, רבים נמנעים מחופשה בצימר בשל חשש מההוצאה. לצימרים מוניטין של מקומות אירוח יקרים יחסית, ולא חסרים סיפורים על צימרים שגובים מחיר גבוה, מופרך או מוגזם. עם זאת, מצב זה אינו מייצג את כל הצימרים בארץ, ויש מקרים שבהם מי שמחפש כמו שצריך ומתמקד במציאת הצימר שבו הוא מעוניין, מוצא צימרים במחירים מפתיעים ומעודדים בארץ.

אפשר למצוא צימר ברמת הגולן או בגליל העליון במחיר שפוי?

בעשור או שניים האחרונים נפתחו צימרים חדשים רבים בכל רחבי הארץ. מצב זה יוצר כמובן תחרות, מה שמביא לעתים לירידת מחירים נקודתית. אלא שכדי לאתר מחיר טוב לצימר, צריך סבלנות. בין אם אתם מחפשים צימר ברמת הגולן במחיר סביר, צימרים בגליל העליון שלא ירוששו אתכם או צימר מדברי מפנק בערבה שלא מצריך נטילת הלוואה, אתם ודאי יודעים שהדרך למצוא אותם עוברת דרך חיפוש מקוון והשוואת מחירים. מה שחשוב לדעת הוא שדווקא בגלל שפע האתרים הפועלים בתחום, מומלץ לגשת לאתר המתמחה ספציפית בתחום הצימרים ומקומות אירוח בארץ, וכולל קישורים למספר רב של בעלי צימרים. המגוון הרחב יאפשר לכם להגיע לאלו הנמצאים בטווח המחירים שהקצבתם לעצמכם בחופשה זו, וליצור קשר ישירות עם בעלי הצימרים על מנת לברר פרטים נוספים ולשריין לעצמכם תאריכים.

תכנון החופשה לא מסתיים בהשוואת מחירי הצימרים

אנשי מקצוע המתמחים בעולם התיירות המקומי ממליצים לתכנן חופשת צימרים בישראל תוך בחינת עלות החופשה באופן כולל ולא רק בדיקת מחיר הצימר עצמו. לשם כך, יש לתכנן את החופשה מבעוד מועד.

למה הכוונה? ובכן, כבר הזכרנו את הצורך לחפש את הצימר במקום הנכון (באתרים מובילים המרכזים את תחום תיירות הפנים, וספציפית צימרים בישראל), לבצע השוואות מחירים ולהקדיש לא מעט זמן לישיבה מול המחשב לצורך מציאת הצימר המתאים. אלא שלאחר שבחרתם צימר ברמת הגולן, צימרים בגליל העליון או צימר בכל מקום אחר שמתאים לתכנון החופשה, יש להמשיך בתכנון מושכל של החופשה. גם אם אינכם רוצים לרדת לפרטי פרטים לגבי כל שעה בחופשה, חשוב שתדעו מה יהיו ההוצאות הצפויות בהתאם לאופי החופשה. אל תתביישו לשבת ולתכנן את האטרקציות שתעשו ולברר מה צפוי להיות מחירן, להכניס לתחשיב כמה ארוחות במסעדות שאתם צפויים ודאי לאכול ואפילו לחשב את כל הדברים ה"קטנים" לכאורה, דוגמת הדלק הנדרש על מנת להגיע עד לצפון או דרום הארץ, ימי החופשה שאולי תיאלצו לקחת מהעבודה וכד'.

חישוב מפורט של כל זה יסייע לכם לדעת מראש בדיוק כמה צפויה לעלות החופשה, ולכן גם היכן וכיצד ניתן לקצץ בהוצאות על מנת שמחירה הכולל של החופשה אכן יתאים לתקציב שלכם בסופו של דבר.

גם אם לכאורה יציאה לחופשה אמורה להיות הזדמנות "לשחרר" ולהרשות לעצמנו להתפנק בלי חשבון, תכנון כזה הוא הכרחי ויכול אפילו לאפשר לצאת ליותר מחופשה אחת. לא כדאי להתעצל וגם לא כדאי "לזרום" עם ההוצאות בלי חשבון. בדומה לחופשה בחו"ל, גם חופשת צימרים יכולה וצריכה להיות מתוכננת תקציבית.

1
נגישות