צלם מגנטים לאירועים - למה זה כדאי?

צלם מגנטים לאירועים – למה זה כדאי?

צלם מגנטים הוא אחת האטרקציות המבוקשות ביותר בחתונות, מסיבות בר מצווה ועוד – ולא במקרה. איך תבחרו באיש מקצוע שלא יאכזב אתכם?

צלם מגנטים
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

צילום מגנטים לאירועים הוא אחת האטרקציות הפופולריות ביותר בחתונות, מסיבות בר מצווה וכו'. צלם מגנטים מקצועי מעניק מזכרת מיוחדת מאירוע הן לבעלי האירוע והן לכל אורח ואורח. יש היצע גדול של צלמי מגנטים המציעים שירות של צילום מגנטים באירועים, אך דווקא בגלל זה חשוב להשקיע מחשבה בבחירת איש המקצוע. בחירת צלם מגנטים חובבן ולא מספיק מקצועי, עלולה לפגוע בחוויה ובמזכרת אשר אתם שואפים לקבל ולהעניק לאורחים שלכם.

מהו צילום מגנטים לאירועים

כאמור, ניתן למצוא כיום כמעט בכל אירוע צלם המסתובב בין האורחים ומציע להם להצטלם לתמונת מגנט. למי מאיתנו שעדיין לא נתקלו בצילום מגנטים באירוע, מדובר בשירות של צלם הנשכר על-ידי בעלי האירוע כדי להסתובב באירוע שלהם, לצלם את האורחים ואף חלקים נבחרים באירוע, ולהדפיס באופן מיידי את התמונות שצילם על מגנטים מיוחדים. את המגנטים הצלם מצמיד במהלך האירוע ללוח גדול ובמהלך האירוע כל אורח יכול להגיע ולקחת את המגנטים שלו. כמו כן, צלם המגנטים מעניק לבעלי האירוע בסוף האירוע, מגוון מגנטים מיוחדים בגדלים שונים, עם תמונות מהאירוע עצמו. את המגנטים ניתן להצמיד לדלת או למקרר וליהנות מהתבוננות בהם כל פעם.

כך, כאמור, צילום מגנטים לאירועים מאפשר לא רק לבעלי האירוע להישאר עם מזכרת מיוחדת מהאירוע שלהם, אלא גם להותיר מזכרת לאורחים.

מדוע כדאי לבחור בצילום מגנטים לאירועים

אמנם בתחום האירועים יש שפע של אטרקציות, אך אין ספק שצילום מגנטים היא אטרקציה ייחודית – משום שהיא אינה רגעית אלא נצחית. כמעט כל אדם שעורך אירוע – בין מדובר באירוע קטן ואינטימי ובין אם אירוע גדול ורב משתתפים, בוחר להוסיף לו גם צלם מגנטים.

צלם מגנטים לא רק מנציח את האירוע, אלא אף חוסך לבעלי האירוע את החיפוש אחר מזכרת מקורית לאורחים מהאירוע.

כאמור, כיום ניתן למצוא צלמים שונים המציעים את שירותי צילום המגנטים שלהם לאירועים, כאשר חשוב לבחור את הצלם הטוב ביותר בתחום זה.

כיצד תבחרו צלם מגנטים לאירוע שלכם

אם החלטתם להוסיף צילום מגנטים לאירוע, הנה כמה קריטריונים שיכולים לסייע לכם לבחור את הצלם הטוב ביותר בתחום:

  1. מקצועיות: ודאו שהצלם שמציע צילומי מגנטים איננו צלם חובבן. על מנת שהתמונות שהוא יפיק יהיו תמונות איכותיות, על הצלם להיות מקצועי ומנוסה בתחום עבודת הצילום. ודאו שזו אינה העבודה הראשונה או השנייה שלו ובדקו איזה ניסיון הוא מביא עמו.
  2. המלצות: בקשו מהמועמד לראות עבודות קודמות וחפשו חוות דעת של אנשים שעבדו איתו. חשוב לבחון באופן אישי את צילומי המגנט אשר צלם המגנטים צילם בעבר באירועים מסוגים שונים, כדי לבדוק אם הסגנון מתאים לדרישותיכם.
  3. לתפוס את הרגע: כאשר את מסתכלים על תמונות שצילם אותו איש מקצוע, בדקו לא רק את איכות התמונה אלא גם את החוויה שהיא מעבירה. חשוב לבחור בצלם אשר יודע לצלם גם באופן ספונטני חלקים מהאירוע. אין ספק שהצלם חייב לצלם כל אורח שמעוניין להצטלם ומבקש זאת, אך חשוב שהוא ידע גם לתעד חלקים מהאירוע באופן ספונטני ומיוחד וישקפו את הרגעים הקטנים שהפכו אותו למרגש ומיוחד.
  4. חומר הגלם: הרעיון בתמונה הוא להביט בה שוב ושוב לאורך שנים. לכן, חשוב לוודא שצלם המגנטים משתמש בחומרי גלם איכותיים. המטרה היא שהמגנט יישאר בסופו של דבר לאורך זמן רב על המקרר או בכל מקום שבו בוחרים לתלות אותו, מבלי שהתמונה תדהה או תאבד מיופייה ולכן, יש ערך וחשיבות לחומרים שבה הצלם משתמש ולאיכות הדפסת התמונות.
    .





1
נגישות