איך למכור את תכולת הדירה בלי מאמץ?

איך למכור את תכולת הדירה בלי מאמץ?

מכירה של תכולת דירה אינה עסק פשוט – לא מבחינה רגשית ולא מבחינה טכנית. יש לא מעט חברות שמתמחות בזה. מה חשוב לדעת?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

התהליך שעובר מי שהוריו נפטרו והוא קיבל בירושה את דירתם אינו פשוט. עליו לטפל בנכס, ואמנם מבחינה כלכלית זו תמיד עזרה משמעותית, אך מצד שני יש כאן פרידה רגשית לא פשוטה, וכמובן התעסקות גדולה עם תהליך המכירה או ההשכרה. אם הגעתם לשלב שבו אתם רוצים למכור את כל תכולת הדירה כדי שתוכלו להשכיר אותה, ואתם תוהים איך לעשות זאת במינימום מאמץ, כדאי לדעת שאתם לא לבד. אין צורך להתחיל להזמין אינספור קונים פוטנציאליים כדי להראות להם את תכולת הדירה. אדם המעוניין למכור את תכולת הדירה, יכול לפנות אל חברה מקצועית שקונה עיזבון, להזמין את נציגיה וביום אחד לחתום על עסקה לא רעה בכלל. היתרון של עסקה כזאת הוא שלא צריך לחפש קונים שונים.  מקבלים הצעה גלובלית על כל התכולה, ובנוסף, אפשר להיות רגועים ולדעת שביום הפינוי כל התכולה יוצאת מהדירה.

לאיזו חברה כדאי למכור את תכולת הדירה?

חיפוש מהיר בגוגל מגלה שבין אם דירת הירושה ממוקמת בצפון, בין אם במרכז הארץ ובין אם בדרום, יש לא מעט חברות שאליהן תוכלו לפנות. כיוון שלא מעט אנשים מעוניינים למכור את כל תכולת דירתם, יש גם הרבה חברות שמציעות שירות כזה. עם זאת, כמובן שחלק מהחברות לא מציעות הצעות מספיק טובות, ובנוסף, לא כל החברות הללו אמינות. כמובן, בטרם בחירה בחברה כזו יש לברר כמה נקודות לגבי החברה שלה אתם מתכוונים למכור את תכולת הדירה.

אם מדובר בחברה שיש לה מוניטין טוב ואם היא נחשבת לחברה אמינה. את התחקיר הזה אפשר לעשות באמצעות חיפוש החברה בגוגל. כמובן, יש לבקש מספר הצעות מחיר.

גם לסוגיית הזמן יש חשיבות, ולכן בדקו תוך כמה זמן מבטיחים לכם לפנות את תכולת הדירה?

שווה להשקיע ולברר את הנתונים הללו, כי אם אתם יכולים למכור את כל תכולת הדירה ולקבל סכום קצת יותר גבוה, למה שתתפשרו על פחות מזה?

חברה שעובדת עם כל האישורים הנדרשים

רוצים למכור את תכולת הדירה ולדעת שאתם עושים עסקה טובה? חשוב לכם לדעת שאתם מוכנים את הציוד לאנשים אמינים? אם כך, עוד דבר קטן שכדאי יהיה לבדוק לגבי החברה שאליה תפנו, זו השאלה האם החברה עובדת בצורה חוקית. האם זו חברה בע"מ? והאם החברה עובדת עם ביטוחים? אתם לא רוצים למצוא את עצמכם עושים עסקה שאח"כ תסבך אתכם לחינם בכל מיני עבירות מיותרות.

כאמור, חפשו חוות דעת על החברה ובררו את כל המידע שאפשר כדי לוודא שהקונים שיגיעו אליכם אמינים.




1
נגישות