סקירה: אוזניות אלחוטיות מבודדות רעש TaoTronics BH060. שווה לשמוע

סקירה: אוזניות אלחוטיות מבודדות רעש TaoTronics BH060. שווה לשמוע

אם אתם מחפשים אוזניות אלחוטיות מבודדות רעש במחיר שפוי – כדאי שתקראו את הסקירה על TaoTronics BH060

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אוזניות הן כיום מצרך מבוקש כמעט כמו סמארטפון, והמגוון הגדול מקשה על הבחירה. בשוק נמכרות אוזניות אלחוטיות וחוטיות, בתוך האוזן ומעל האוזן, רגילות ומבודדות רעש – כאשר המותגים הגדולים גובים מאות שקלים ויותר על זוג אוזניות, במיוחד על אוזניות אלחוטיות נטענות ומסננות רעשים. לאחרונה בדקנו אוזניות אלחוטיות של מותג האודיו הסיני TaoTronics, אשר הגיע לארץ לפני מספר חודשים באמצעות חברת אודיו תקשורת (דגם TaoTronics BH060). ההבטחה היא לבידוד רעשים כמעט מוחלט, טעינה מהירה במיוחד, איכות סאונד גבוהה ואפשרות לענות לטלפון מהאוזניות – כל זה במחיר נמוך מאוד ביחס למתחרים בקטגוריה זו.

בדיקת האוזניות הותירה עם מסקנה ברורה: עבור מי שמחפש אוזניות אלחוטיות מבודדות רעש, TaoTronics BH060 הן פתרון מפתיע באיכותו במחיר משתלם מאוד. למה? פרטים בסקירה:

TaoTronics BH060 – מה בקופסה?

 

אוזניות מבודדות רעשים
אוזניות TroTronics. צילום: דפנה הראל כפיר

האוזניות מגיעות עם נרתיק אליפטי שחור, אלגנטי מאוד, העשוי מבד קשיח ומאפשר לקחת אותן לכל מקום כאשר הן מוגנות. בנרתיק יש גם שני כבלים – האחד כבל לטעינת USB והשני כבל אודיו עבור מי שבוחר בחיבור לא אלחוטי.

TaoTronics BH060 – בידוד רעשים

אוזניות TaoTronics BH060 מבטיחות לספק בידוד כמעט מוחלט של עד כ-96% מרעשי סביבה, מה שהופך אותן למתאימות לשימוש גם במקומות ההומים והרועשים ביותר, כדוגמת רכבות ומטוסים. בבדיקה שלנו אכן הופתענו מבידוד הרעשים. האוזניות עוטפות את האוזניים היטב ומכניסות את המאזין לעולם משלו. האזנה למוזיקה באוזניות בעת שהטלוויזיה דלקה הצליחה להפתיע אותנו, הטלוויזיה פשוט לא חדרה את האוזניות. עוצמת הסאונד שבחרנו באוזניות לא הייתה הגבוהה ביותר, אלא עוצמה בינונית, ובכל זאת האוזניות בודדו היטב את הרעש. עם זאת, בידוד הרעשים אינו מוחלט, וכאשר האזנו למוזיקה והטלפון צלצל – ניתן היה לשמוע את הצלצול (באופן עמום יחסית).

TaoTronics BH060 – טעינה וזמן השמעה

אחד היתרונות של אוזניות TaoTronics BH060 הוא משך ההאזנה הממשוך שמאפשרת טעינה. לאחר טעינה של 45 דקות המביאות את האוזניות למצב של טעינה מלאה, ניתן להאזין לכ-25 שעות באופן רציף. כמובן, לא חייבים להגיע לטעינה מלאה. טעינה קצרה יותר תאפשר האזנה קצרה יתר, ואפילו טעינה של כ-5 דקות מאפשרת האזנה של כשעה וחצי-שעתיים.

TaoTronics BH060 – איכות שמע

האוזניות מספקות איכות שמע HD טובה מאוד, עם צלילים עמוקים ונקיים. בעת ההאזנה אפילו לשירים מוכרים שנדמה שאנו מכירים היטב, גילינו באמצעותן צלילים חדשים ואיכויות חדשות שלא הבחנו בהם לפני כן.

TaoTronics BH060 – עיצוב

אוזניות TroTronics
אוזניות TroTronics. צילום: דפנה הראל כפיר

 

מחירן של האוזניות אמנם נמוך ביחס לקטגוריה, אך העיצוב נראה יוקרתי ואיכותי – ולא פחות חשוב, נוח. האוזניות מרופדות היטב, הקשת העליונה ניתנת להארכה ולקיצור בהתאם לגודל הראש, המגע על האוזניים רך ונעים, אינו לוחץ אך מצליח להביא לאטימת הקולות מהסביבה.

תפעול האוזניות מתבצע מכפתורים שממוקמים בחלק התחתון של אחת האוזניות. שם ממוקם כפתור ווליום, מתג הפעלה עגול קטן, שקע 3.5 מ"מ ליציאת כבל אודיו ומתג נוסף להפעלת בידוד הרעשים (ANC) – אשר חשוב לכבות כאשר אין שימוש באוזניות (אחרת הסוללה מתבזבזת).

בזמן האזנה למוזיקה, לחיצה ארוכה על כפתור ההפעלה עוצרת את השיר או מנגנת אותו מחדש.

בחלק התחתון של האוזנייה השנייה ממוקם שקע טעינה, וכאשר הוא מחובר נדלקת נורה אדומה זעירה.

TaoTronics BH060 – מחיר

מחיר: כ-350 שקל ברשת KSP.

עוד כתבות מעניינות בפואנטה:

פואנטה




דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות