יש לכם כלב? שכחתם מתי הוא קיבל חיסון נגד כלבת? כך תדעו

יש לכם כלב? שכחתם מתי הוא קיבל חיסון נגד כלבת? כך תדעו

במסגרת השדרוג של אתר my.gov, שודרג האזור האישי וכולל גם מידע לגבי חיות מחמד, כמו המועד הקרוב לחיסון נגד כלבת. איזה עוד מידע תוכלו לקבל?

חיסון נגד כלבת
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם יש לכם כלב, יש לא מעט מידע שאתם צריכים לזכור לגביו – כמו מועד החיסון נגד כלבת, תוקף הרישיון של הכלב, האם הוא מסורס, מהו מספר השבב שלו ועוד. כעת המידע הזה מרוכז באתר my.gov – האתר שבו מרוכז מידע מכל משרדי הממשלה, וגם ממשרד החקלאות שאמון על חיות המחמד בישראל.

בתוך אתר My.gov יש גישה ל"אזור אישי (my.gov.il), וכעת, עם השקת הגרסה החדשה שלו, הוקם באתר mygov אזור אישי גם לחיות מחמד, שיספק מידע המותאמים לבעלי כלבים. המידע כולל את היסטוריית החיסונים נגד כלבת, ומאפשר לקבל התראה כאשר עומד לפוג התוקף ויש לקחת את הכלב לווטרינר לקבל חיסון נגד כלבת. אפשר לקבל התרעה לקראת סיום מועד רישיון אחזקת הכלב, כמו גם על הצורך לחסנו נגד כלבת. זאת, בעקבות שיתוף פעולה בין משרד החקלאות לבין יחידת ממשל זמין ברשות התקשוב הממשלתי.

כמובן, הנתונים לקוחים ממאגר הכלבים הארצי של משרד החקלאות ונשאבים אל "האזור האישי" באתר הממשלה (www.gov.il). במאגר הכלבים הארצי של משרד החקלאות מצויים כל פרטי הכלבים הרשומים בישראל לפי שם הבעלים. פרטי הכלבים הנרשמים במאגר מתקבלים ממחלקות וטרינריות של הרשויות והמועצות המקומיות בכל הארץ, והרישום הוא תעודת זהות לכלב וחלק "ממרשם האוכלוסין" של הכלבים בישראל.

באמצעות המידע במאגר אפשר להשיב כלבים אבודים לבעליהם ולמנוע מקרים עצובים שבהם אין מצליחים לאכן את בעליהם של כלבים אבודים שנמצאו.

כמו כן, במקרה של נשיכה או תקיפה, ישנה אפשרות לברר את פרטי הכלב, תוקף רישיונו וחיסונו נגד מחלת הכלבת, לפי פרטי הבעלים.

במשרד החקלאות ממליצים לכל בעלי הכלבים לבדוק באמצעות המאגר או ה"אזור האישי" את נכונות פרטי כלבם כדי לאפשר את איתורו אם ילך לאיבוד.

כדי להיעזר במידע, יש ליצור חשבון באזור האישי. המערכת החדשה תזהה את המשתמש ותנגיש עבורו את השירותים הרלוונטיים לו.


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות