לידיעת ספוטיפיי, אפליקציית יאנדקס מיוזיק כעת בעברית ותשלום בשקלים

לידיעת ספוטיפיי, אפליקציית יאנדקס מיוזיק כעת בעברית ותשלום בשקלים

הצרכנים הישראלים כנראה מאוד פופולריים לאחרונה – אחרי יוטיוב מיוזיק, גם יאנדקס מיוזיק עוברת "גיור" – ושתיהן מתחרות בספוטיפיי. מהם ההבדלים והמחירים?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

תכניסו את זה טוב טוב לאוזניים – יש כיום הרבה יותר דרכים להאזין עכשיו למוזיקה האהובה עליכם מאשר אי פעם, ולצרכנים נותר להתנסות, להשוות ולבחור. אפליקציית המוזיקה יאנדקס מיוזיק (Yandex Music) פועלת כעת בעברית עם תשלום בשקלים – ובכך מהווה תחרות לאפליקציית המוזיקה הדומיננטית בישראל – ספוטיפיי, וכמובן לשירותי המוזיקה האחרים, כמו יוטיוב מיוזיק, אפל מיוזיק, דיזר ועוד. המשמעות היא כמובן לא רק שהממשק מופיע בעברית, אלא גישה לשירים של אמנים ישראלים מכל הז'אנרים (החל מעומד אדם ועד אהוד בנאי), גישה לרשימות השמעה מותאמות לקהל ולאירועים אקטואליים ועוד.

כמו אפליקציות מוזיקה אחרות, גם ב-Yandex Music קיים דגש על המלצות שניתנות למשתמש באמצעות למידת ההעדפות שלו. בחברה מתגאים ביכולת גבוהה להתאים את ההמלצות למשתמש, שמתבטאת גם במהירות הלמידה של טעמו והעדפותיו וגם בהתאמת ההצעות החדשות.

בחברה מציינים מספר תכונות ייחודיות ליאנדקס מיוזיק:

  • Identify – אפשר לזהות שיר המתנגן ברדיו ולהוסיף אותו לרשימת ההשמעה בלחיצת כפתור (בדומה לזיהוי שמתבצע באפליקציית שזאם).
  • מנוע חיפוש בעברית – עם אפשרות חיפוש שיר לפי מילים
  •  Local chart – תרשים מקומי – פועל גם ישראל. משתמשים ישראלים יכולים לראות אילו רצועות ואמנים פופולריים בישראל ברגע זה.
  • New releases – הצגת השירים הישראליים החדשים בהתאמה אישית

מחיר יאנדקס מיוזיק

קיימות שתי אפשרויות – בדומה למה שאנחנו מכירים באפליקציות אחרות. הנרשמים מקבלים חודש ראשון חינם:

Premium Freemium
אין פרסומות פרסומות
שמע באיכות גבוהה איכות שמע רגילה
הורדת מוסיקה להאזנה לא מקוונת אין הורדת מוסיקה להאזנה לא מקוונת
בחירת שירים להאזנה ללא הגבלה קטלוג של 50 מליון שירים זמינים
10 שקלים בחודש חינם

מיהי יאנדקס?

יאנדקס מיוזיק היא חלק מקבוצת יאנדקס הרוסית, אשר מפעילה את מנוע החיפוש יאנדקס ואת אפליקציית המוניות יאנגו. עברית היא בשפה הראשונה שהאפליקציה פועלת בה שאינה אנגלית או אחת מהשפות של מדינות CIS (חבר העמים של מדינות עצמאיות – מדינות פוסט-סובייטיות.

הבחירה בישראל להיות המדינה הראשונה עם ממשק מקומי מחוץ למדינות הנ"ל היא חלק מהאסטרטגיה של יאנדקס. כפי שפורסם בפואנטה, החברה מפתחת בישראל את הרכב האוטונומי של יאנדקס.

פואנטה





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות