המשיח, הטיטאנים, סברינה ואשטון קוצ'ר - סדרות בנטפליקס בינואר 2020

המשיח, הטיטאנים, סברינה ואשטון קוצ'ר – סדרות בנטפליקס בינואר 2020

בנטפליקס מציעים בינואר 2020 עונות חדשות לסדרות מצליחות כמו הרפתקאותיה של סברינה והחווה. אילו עוד סדרות בנטפליקס ישודרו החודש?

סדרות בנטפליקס
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

נטפליקס מציעה גם החודש מגוון סדרות וסרטים – החל מסדרות מקור כמו טיטאנים, ועד העונה האחרונה של החווה. הנה הצצה:

MESSIAH (איש הניסים) – עונה 1

עם תחילת השנה האזרחית החדשה החלה להיות משודרת גם הסדרה "איש הניסים" (MESSIAH) – שצולמה בחלקה בירדן. מדובר בדרמת פשע, אשר במרכזה עומד מנהיג כת המכונה "המשיח" (באנגלית – messia). את הכת חוקרת סוכנת CIA ששמה אווה גלר (מישל מונהאן, סדרת סרטי "משימה בלתי אפשרית" ו"בלש אמיתי"), בניסיון להבין מה עומד מאחורי טענתו כי נשלח אל כדור הארץ מטעם אביו למטרה מיוחדת. בין השחקנים: אורי פפר ונמרוד הוכנברג הישראלים. למרות שחלק מהצילומים בוצעו בירדן – הממלכה מתנגדת לשידור הסדרה במדינה, בטענה שיש בה פגיעה בדת.

Anne with an E (אן עם הצמות): עונה 3

הסדרה, המבוססת על הספר המקסים "האסופית", מגיעה לעונתה השלישית והאחרונה. לרגל יום הולדת משמעותי במיוחד, אן היתומה מבקשת לחקור את שורשיה, מבררת עניינים שבלב ומתחילה לתכנן את עתידה.

3.1.2020.

טיטאנים (Titans): עונה 2

הסדרה היא למעשה תולדה של קומיקס, ובה שותפו של באטמן יוצא לדרך עצמאית ומגבש סביבו חבורת צעירים. בעונה השנייה דברים השתנו. רובין והטיטאנים כבר לא מנודים, וגם לא האויבים שלהם.

10.1.20

Sex Education (חינוך מיני): עונה 2

עונה שנייה של סדרת המקור הבריטית של נטפליקס תעלה ב-17 בינואר. הסדרה עוסקת בנער אוטיס, שפתח מרפאה לחינוך מיני בבית ספר. מין הוא כידוע נושא שמעסיק מתבגרים, ואוטיס הוא הנער הכי לא צפוי, אשר הופך למומחה של התיכון לענייני סקס.

Chilling Adventures of Sabrina (הרפתקאותיה המצמררות של סברינה): חלק 3

בחלק השלישי של סדרת האימה לנוער, המבוססת על סדרת הקומיקס "ארצ'י", קירנן שיפקה חוזרת לתפקיד המכשפה-למחצה סברינה. סברינה החצי אנושית ממשיכה להיקרע בין שני העולמות.

24.1.20

The Ranch (החווה): חלק 8

הסדרה הקומית שעלילתה מתרחשת בחווה, בכיכובם של אשטון קוצ'ר וסם אליוט, חוזרת בעונה אחרונה.

24.1.20

נטפליקס





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות