פנטזתם על סמארטפון מתקפל? גלקסי פולד מגיע לישראל, וזה המחיר

פנטזתם על סמארטפון מתקפל? גלקסי פולד מגיע לישראל, וזה המחיר

גלקסי פולד ישווק בישראל בעוד שבועיים, וההזמנה המוקדמת אפשרית כבר עתה. מדובר במכשיר היקר ביותר שנמכר אי פעם בישראל – האם הישראלים יקנו אותו?

גלקסי פולד ישראל
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

סמארטפון מתקפל הוא הדבר הבא בענף הסמארטפונים, כאשר סמסונג הייתה הראשונה להשיק סמארטפון עם מסך גמיש – גלקסי פולד (Galaxy Fold) לפני מספר חודשים. מדובר בטכנולוגיה מתקדמת שמאפשרת לקפל את המסך, והמחיר בהתאם: בקרוב יימכר גלקסי פולד בישראל בייבוא רשמי, וכדי להחזיק אותו בידכם תצטרכו להיפרד מאלפים רבים של שקלים – פי שניים מהסכום שתשלמו עבור גלקסי נוט 10, שהוא המכשיר היקר ביותר של סמסונג בישראל עד כה. כמה אלפים? הפרטים בהמשך.

עוד לפני כן, כמה מילים על המכשיר עצמו. מדובר בסמארטפון עם חומרה חזקה במיוחד, הכוללת ערכת שבבים Snapdragon 855, מנגנון טביעת אצבע מובנה במסך, מסך AMOLED איכותי וסוללה בהספק של 4,380 mAh הנטענת באמצעות מטען 15 וואט ותומכת בטעינה אלחוטית בהספק זהה.

כאשר המסך סגור, גודלו 4.6 אינץ', וכאשר הוא פתוח גודלו 7.3 אינץ'.

כיאה למכשיר מתקדם ויקר, יש לו זיכרון עבודה של 12 ג'יגה RAM ונפח אחסון עצום של 512 ג'יגה.

בתחום המצלמות, סמסונג לא ציידה את המכשיר בכל המצלמות שאנחנו ככל הנראה צפויים לראות בקרוב בגלקסי S11 שהיא תשיק בפברואר. גלקסי פולד כולל 3 מצלמות אחוריות, כאשר המצלמה הראשית מגיעה עם חיישן של 12 מגה פיקסל ומצלמת הטלפוטו מגיעה גם היא עם 12 מגה פיקסל. המצלמה השלישית היא בעלת עדשה רחבה ויש לה חיישן של 16 מגה פיקסל. מקדימה יש לגלקסי פולד 2 מצלמות סלפי – של 8 ו-10 מגה פיקסל.

מחיר גלקסי פולד בישראל

מחירו של גלקסי פולד בישראל עומד על כ-8,000 ברשת החנויות סאני של היבואנית הרשמית סאני תקשורת. הערכה כוללת גם אוזניות BUDS.

אגב, עד כה היה יבוא מקביל של גלקסי FOLD, במחיר שנע בין 9,500 ל-10,500 שקל.

רשת סאני החלה היום להציע ללקוחות לבצע הזמנה מוקדמת לגלקסי פולד תמורת כ-500 שקל, כאשר המכשיר עצמו יסופק בעוד שבועיים. המכשיר ישווק לא רק בחנויות של סאני.

מסך מתקפל בגלקסי פולד, מסך כפול ב-LG G8X

סמסונג היא אמנם היצרנית הראשונה שמשווקת בישראל סמארטפון עם מסך מתקפל, אך את אפקט המסך הכפול אפשר לקבל כבר כמה שבועות באמצעות הסמארטפון החדש של LG, דגם G8X. הפתרון של LG הוא סמארטפון שמגיע עם נרתיק בערכה – כאשר הנרתיק כולל מסך נוסף. כך למעשה, אפשר לעבוד על שתי אפליקציות במקביל.

הפתרון של מסך כפול, אשר אינו מסך גמיש, מאפשר ל-LG לתמחר את LG G8X במחיר הרבה יותר נגיש מזה של גלקסי פולד, כאשר המחיר הוא כ-3,400 שקל בלבד.

בקרוב: סמסונג תשיק עוד סמארטפון מתקפל

כפי שפרסמנו במדור הסלולר בפואנטה, ב-11 בפברואר צפויה סמסונג להכריז על גלקסי S11 – ואותה הזדמנות תכריז כנראה גם על עוד דגם של סמארטפון מתקפל, אך הפעם כזה שדומה בצורתו למוטורולה רייזר (RAZR), כלומר – סמארטפון מתקפל בצורת צדפה.

גם וואווי השיקה את וואווי מייט X

לאחרונה הושק גם הסמארטפון המתקפל של Huawei, וואווי מייט X – אך אין צפי להגעתו לישראל בשלב זה. מדובר בסמארטפון מתקפל הדומה בצורתו לזה של סמסונג, אך עם מסך גדול יותר ובמחיר גבוה יותר. מיד לאחר ההשקה הוא אזל מהמלאי בסין, מה שכנראה מעיד על הצמא למכשיר המסקרן.

גלקסי פולד

 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות