איקאה סייל, סדרות בנטפליקס והתייקרות הארנונה - כתבות ששווה לקרוא בפואנטה

איקאה סייל, סדרות בנטפליקס והתייקרות הארנונה – כתבות ששווה לקרוא בפואנטה

מה מעניין אתכם? הסייל באיקאה, סדרות שוות בנטפליקס, הנחות לחרמון, התייקרות הארנונה או מקדונלד'ס בנתב"ג? הצצה לכתבות הנקראות בפואנטה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

חנוכה מאחורינו וגם שנת 2019 כולה. מה מביאה איתה שנת 2020? אתר חדשות הצרכנות פואנטה ממשיך לפרסם השוואות מחירים, סקירות על מוצרים מעניינים וכתבות שמספקות מידע חשוב לצרכנים – החל מדיווח על החשבונות שצפויים להתייקר כבר בשבועות הקרובים, דרך עדכון לגבי איקאה סייל והסדרות בנטפליקס לחודש הקרוב, ועד טעימה של מוצר חדש שעבר שינוי בטעם ובמחיר על רקע רפורמת המדבקות האדומות. הנה הצצה:

שנה חדשה, תעריפים חדשים: על מה נשלם יותר? 

פתיחת שנה חדשה בדרך כלל מלווה בחגיגות, אבל לא תמיד יש סיבה לחגוג. יש להניח שהמשכורת שלכם לא עלתה עם פרוס שנת 2020, אך תעריפי המים והארנונה דווקא כן. אז מה יעלה לנו יותר ועל מה דווקא נשלם פחות השנה?

פרטים בכתבה על התעריפים החדשים של 2020 >

פרטים נוספים – בראיון בתוכנית "ערב ערב" בכאן 11 >

איקאה סייל לחורף 2020 – אילו הנחות תמצאו שם? 

הישראלים אוהבים את איקאה, למרות שבכל פעם מחדש מסתבר שאיקאה ישראל יקרה יותר מאיקאה בעולם. כעת איקאה סייל שוב כאן, וגם הפעם סייל חורף באיקאה כולל, בין היתר, הנחה של 400 שקל על ספת איקאה, ארון בהנחה של 310 ₪ וכורסאות ושידות בהנחה של כ-250 ₪.

כל הפרטים – בכתבה המלאה על איקאה סייל >

מה תראו בנטפליקס החודש?  

מזג האוויר הקר הוא תירוץ מצוין להתכרבלות מתחת לשמיכה מול סדרה טובה. אז אילו סדרות תמצאו בנטפליקס בינואר 2020?
החל מהרפתקאותיה של סברינה ועד "החווה" – הנה חלק מלוח השידורים של נטפליקס לחודש הקרוב >

שיאומי, סמסונג, דייסון איירפודס ונינג'ה… זה מה שחיפשנו בזאפ ב-2019  

המוצרים המחופשים בזאפ הם ללא ספק אינדיקציה מצוינת למוצרים שנמצאים בסופו של דבר בסלון, במטבח או בכיס שלנו. שנת 2019 הייתה השנה שבה יותר ישראלים חיפשו סמארטפונים ושואבי אבק סיניים, השנה שבה האוזניות האלחוטיות של אפל כיכבו והשנה שבה הטלוויזיות של סמסונג היו בראש החיפושים. מה עוד חיפשנו בזאפ ומי קיבל את הציון הנמוך בדירוגים?

כל הפרטים – בכתבה על המוצרים המבוקשים של 2019 >

האם ויטמינצ'יק מופחת סוכר של אסם מצליח להיות טעים וכמה הוא עולה?

רפורמת המדבקות האדומות, אשר מאפשרת לצרכנים להבין טוב יותר כמה סוכר, מלח או שומן יש במוצרים שהם קונים, אילצה את אסם להתאים רבים מהמוצרים שלה לדרישות התזונתיות המעודכנות שלנו. אחד המוצרים הפופולריים של אסם הוא ויטמינצ'יק, וכעת היא מתחילה לשווק גרסה מופחתת סוכר ב-50% של התרכיז הפופולרי. מה מחליף את הסוכר, האם הוויטמינצ'יק החדש מצליח לשמור על טעמו המוכר וכמה עולה לכם כל הטוב הזה?

פרטים בסקירת ויטמינצ'יק מופחת סוכר >

מבצעים לפתיחת 2020: נינטנדו, גלקסי S10, החרמון ושואב שיאומי 

נפתח מקדונלד'ס בטרמינל 3 בנתב"ג 

בניגוד למקדונלד'ס בטרמינל 1, שם נאסר על הרשת למכור המבורגרים מסיבות הנוגעות לרישיון העסק, בטרמינל 3 נמכרים כל מוצרי הרשת. ומה לגבי המחירים?

כל הפרטים – בכתבה המלאה על מקדונלד’ס בנתב”ג >

בקרוב בסופר הקרוב לביתכם: תותים מיובאים בעזה

התותים יקרים, זה נכון, אבל הפתרון של הממשלה גורם ללא מעט הרמות גבה. השבוע הודיעה ממשלת ישראל כי היא מאשרת לייבא תותים מעזה, וזאת במקביל לקידום ההסדרה מול עזה. האם תנאי הגידול נבדקים ומה יקרה עם החקלאים הישראלים?

התשובות בכתבה המלאה על ייבוא תותים מעזה >

תזכורת: מתכננים גיחה לחרמון? אלה המחירים

השבוע צפוי החרמון להיפתח לא רק למבקרים, אלא גם לגולשים. נזכיר כי ביקור בחרמון כרוך בהוצאה שיכולה להגיע למאות שקלים, בהתאם למה שתבחרו לעשות על ההר. נזכיר עוד כי חוויית הרכבל בחרמון השתדרגה, עם השקת רכבל קרוניות שמקצר משמעותית את זמן הנסיעה ומאפשר העלאה של הרבה יותר נוסעים לעומת קודמו. מדובר ברכבל ובו 42 קרוניות חדשות, המאפשרות למספר גדול של נוסעים לנסוע בו זמנית ולהגיע לפסגה תוך זמן קצר מאוד.

כל המחירים וגם טיפים להשגת הנחות – בכתבה על המחירים בחרמון לחורף 2020 >

כל הפרטים על הרכבל – בכתבה על הרכבל החדש בחרמון >

הוכרז סופית מועד ההשקה של סמסונג גלקסי S11

אם אתם מחכים בקוצר רוח לסמסונג גלקסי S11, כבר לא צריך לחכות יותר מדי וגם לא לנחש מתי יוכרז סמארטפון הדגל הבא של הענקית הדרום-קוריאנית. אילו חידושים צפויה לכלול הסדרה, שתכלול כנראה גם הפעם שלושה מכשירים?

כל הפרטים הידועים עד כה – בכתבה על השקת גלקסי S11 >

תזכורת: סקירה למברשת השיניים החשמלית אורל בי GENIUS X 

רובנו מצחצחים שיניים בדיוק באותה צורה כל יום, ואין לנו מושג אם אנחנו מצחצחים נכון או מספיק זמן. מברשת השיניים החשמלית החדשה של אורל בי, דגם Genius X, מבטיחה להפוך את הצחצוח שלנו ליעיל יותר באמצעות חיישנים בתוך הידית ובאמצעות אפליקציה שבה אפשר לקבל מידע אישי. בתקופה האחרונה התנסינו בה ובדקנו מה מקבלים בתמורה למחיר הלא נמוך שלה.

כל הפרטים – בסקירת אורל בי Genius X >

פואנטה





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות