טעמנו: דומינו'ס פיצהבורגר - גם פיצה וגם המבורגר. יש גם גרסה צמחונית וכשרה

טעמנו: דומינו'ס פיצהבורגר – גם פיצה וגם המבורגר. יש גם גרסה צמחונית וכשרה

דומינו'ס פיצה מייבאת לישראל את הפיצהבורגר. אז מה זה יותר – פיצה או המבורגר, והאם זה טעים?

פיצהבורגר
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

את הפרסומת של מאור כהן לפיצהבורגר של דומינו'ס פיצה קשה להחמיץ: היא מצחיקה, היא מגרה את התאבון והיא מסקרנת. דומינו'ס פיצה מחפשת קהלים חדשים ומציעה פיצה בקונספט חסר תקדים בענף בישראל: פיצה-המבורגר. הכוונה היא לא לפיצה עם תוספת בשר טחון – אלא לפיצה עם גבינת מוצרלה, שמגיעה עם כל מה שהמבורגר מגיע איתו: מלפפונים חמוצים, בצל ועגבניות, ומעל הכל רוטב המבורגר בטעם אלף האיים. עבור הקהל שאוכל כשר ועבור הקהל הצמחוני, קיימת גרסה עם תחליף בשר, שמכיל חלבוני קטניות.

כמובן, מאחר שמדובר בפיצה, הבשר אינו מגיע כקציצה אלא כבשר טחון המפוזר מעל הבצק. הלקוחות יכולים לבחור גם את סוג הבצק – בצק קלאסי או בצק כוסמין.

אגב, מדובר במוצר שמגיע לישראל מרשת דומינו'ס העולמית, לאחר שעבר התאמות לחיך הישראלי. "רשת דומינו'ס פיצה עוקבת ומקבלת השראה מהטרנדים המובילים בעולם הקולינריה, במטרה לחדש ולהציע מגוון אפשרויות וטעמים. הפיצהבורגר היא הצלחה עולמית של הרשת, ואנו משיקים אותה בישראל לאחר תהליך פיתוח ארוך".

פיצהבורגר של דומינו'ס – מבחן הטעם

הטועמים היו סקרנים ואפילו מעט ספקנים בטרם ההזמנה, אך הופתעו לטובה. מדובר בטועמים חובבי פיצה וחובבי המבורגר, שתהו כיצד אפשר לשלב בין שני המאכלים בצורה שתשאיר את הטעם שמאפיין כל אחד מהם. כאשר הפיצה הגיעה, היה ברור מיד שזו אינה פיצה רגילה – לא במראה ולא בטעם.

הטעם עשיר ושונה מטעמה של פיצה רגילה, לא מעט בשל הרוטב המיוחד, שלא נמצא בפיצות הרגילות. המלפפונים החמוצים, הבצל והבשר פזורים על פני הבצק בצורה אחידה. עגבניות לא היו במידה מספקת.

ההזמנה כללה גם צ'יפס ושתייה. בניגוד לפיצהבורגר – שהיא מוצר מיוחד, הצ'יפס הוא צ'יפס תעשייתי רגיל, מזכיר את הצ'יפס של מקדונלד'ס. להשלמת האווירה מקבלים הסועדים גם קטשופ היינץ.

כאמור, יש גרסה צמחונית הכוללת תחליף בשר המכיל חלבון אפונה, חלבון סויה, קמח חומוס, טפיוקה ובצל – כאשר כל יתר המרכיבים והתבלון נותרים זהים לפיצה-בורגר.

בשורה התחתונה, מדובר בפיצה טעימה. הטעמים משתלבים מצוין, והתוצאה היא באמת פיצהבורגר. השילוב הופך את הפיצה להרבה יותר משביעה מפיצה רגילה.

מחיר פיצהבורגר של דומינו'ס

כפי שפורסם כאן במדור אפליקציות באתר פואנטה, כעת אפשר לשלם באמצעות אפליקציית ביט בדומינו'ס פיצה, לצד אפשרויות התשלום האחרות. כאשר מגיעים לשלב התשלום הלקוח בוחר כיצד לשלם.

במסגרת ההשקה הפיצה נמכרת במספר מבצעים:

• ארוחת פיצהבורגר הכוללת משפחתית פיצהבורגר + מנת צ'יפס משפחתי + בקבוק שתיה 1.5 ליטר בכ-100 ₪ במקום 120 ₪. המחיר בתוקף עד סוף ינואר 2020.
• משפחתית פיצהבורגר + משפחתית קלאסית ב-66 ₪ כל אחת.
• משפחתית פיצהבורגר בכ-50 ₪ על כל קניה של ארוחת פיצהבורגר הכוללת משפחתית פיצהבורגר, צ'יפס משפחתי ובקבוק 1.5 ליטר של קוקה קולה.

פואנטה





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות