הצצה למוצרי נינג'ה החדשים: נינג'ה גריל, נינג'ה Foodi, בלנדר חם-קר ועוד

הצצה למוצרי נינג'ה החדשים: נינג'ה גריל, נינג'ה Foodi, בלנדר חם-קר ועוד

נינג'ה גריל מבטיח על האש בבית ללא עשן, נינג'ה פודי מבטיח לבשל חמין בזמן קצר ונינג'ה Cold&Hot מבטיח מרק… השף שאול בן אדרת התגייס, פואנטה טעמה

נינג'ה גריל
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




נינג'ה הפך שם נרדף לבלנדר נוח במיוחד שמקל על תזונה בריאה, אבל הלהיט החדש של נינג'ה הוא נינג'ה גריל. קו המוצרים של המותג האמריקאי Shark Ninja מתרחב, ולקראת פסח מושקים בישראל עוד ארבעה מכשירי נינג'ה. לכל אחד מהם ייעוד שונה, אבל לכולם מטרה משותפת: לפשט את עבודות הבישול ולצמצם את מספר הפעולות בדרך למנה המיוחלת. המגוון החדש כולל את נינג'ה גריל, שהוא גרילר ביתי שמיועד להכין על "על האש" בתוך הבית ללא עשן; סיר רב-שימושי שמהווה גם סיר טיגון ללא שמן וגם סיר לחץ; בלנדר נוטרי נינג'ה שמספק 4 שימושים (Intelli-Sense Blender), ונינג'ה חם-קר (NINJA Cold&Hot) – שמאפשר להכין גם מרק חם.

מנינג'ה גריל ועד נינג'ה שמכין מרק

כדי להציג את יכולות מכשירי נינג'ה החדשים, גייסה היבואנית שריג אלקטריק את השף שאול בן-אדרת, אשר בישל במסעדת התרנגול הכחול את כל המנות באירוע על המכשירים עצמם – החל מסטייק, דרך שניצל ללא טיגון ועד מרק מינסטרונה.

מטרת ההדגמה הייתה להראות שאפשר להשיג תוצאות מהירות וטעימות באמצעות מכשירי נינג'ה – בדיוק כמו בשיטת הבישולהמסורתית שלהם. למשתתפים הוגש סטייק עסיסי שהוכן בנינג'ה גריל, מרק מינסטרונה לוהט ועשיר שהוכן בנינג'ה חם-קר וגולש סמיך וביתי שהוכן בסיר נינג'ה פודי.

יתרונות וחסרונות בנינג'ה גריל ובמוצרים אחרים

מבחינת העיצוב, מוצרי הנינג'ה החדשים שומרים על המסורת ומעוצבים בצורה נקייה ואלגנטית. החיסרון הוא בגודלם של המכשירים, שתופסים הרבה מקום במטבח. חיסרון אחר הוא הכמות הקטנה יחסית של המזון שאפשר לבשל בו זמנית בסיר כמו סיר פודי או בגרילר. שאלנו על כך את מנכ"ל שריג אלקטריק, אושיק שריג.

קבלו את כל העדכונים החמים גם בטלגרם של פואנטה >

"נכון, מדובר במוצרים שתופסים הרבה מקום על השיש, אבל לכן בנינג'ה מקפידים שבכל מכשיר אפשר יהיה לעשות כמה דברים וכך בעצם לייתר מכשירים אחרים", אומר שריג. "לגבי הכמות שניתן לבשל בבת אחת, משך הבישול הוא קצר, כך שאפשר למשל לצלות כמות גדולה של סטייקים בזה אחר זה תוך זמן קצר".

נינג'ה גריל: "על האש" בתוך הבית, ללא עשן

נינג'ה גרילר
על האש בבית – נינג'ה גריל. צילום: דפנה הראל כפיר

הגרילר הביתי של ninja, נינג'ה גריל, מציע מספר מצבי בישול, כמו גריל, צלייה, אפיה, טיגון באוויר חם (75% פחות שומן) וייבוש מזון. ההבטחה היא ליחידת מנגל ביתית עם תוצאות זהות לאלה שמקבלים ממנגל המיועד לחוץ הבית, אך ללא כל העשן מסביב. טווח הטמפרטורה הוא טווח רחב של עד 265 מעלות, בהיקף של 360 מעלות. בנוסף, קיימת בקרת טמפרטורה מתקדמת לשליטה מדויקת על דרגת העשייה הרצויה.

לדברי גיא קמחי, סמנכ"ל השיווק בשריג אלקטריק, למכשיר יכולות חימום שונות ויכולת עבודה עם דגים ובשרים ללא הפשרה: "המכשיר, שיש לו הספק מנוע של 1760V, פועל בטכנולוגיית האוויר החם. יש לו גוף חימום עוצמתי מצד אחד ומאוורר חזק מצד שני, כך שמתקבל פיזור חום אחיד ומדויק המעניק למזון מרקם עסיסי ופריך".

קמחי מוסיף כי מאחר שגוף החימום ממוקם במכסה של הגרילר, השומנים אינם זולגים על המכשיר וכך למעשה אין עשן. למכשיר רשת כפולה למניעת נתזים וקערת קיבול אליה מתנקז השומן.

גיא קמחי
גיא קמחי, סמנכ"ל שיווק שריג אלקטריק. צילום: דפנה הראל כפיר

"היתרון הגדול הוא בקלות הניקוי – כל החלקים מתפרקים בקלות ונכנסים למדיח", מוסיף קמחי.

משך הצלייה הנדרש הוא כ-5 דקות. שטח הבישול/צלייה אינו גדול, כך שאם נדרשת הכנת ארוחה למשפחה גדולה – יש לקחת את זה בחשבון ולתכנן את הזמנים.

סוגי בישולים בנינג'ה גריל

  • ירקות, פיצה ודגים טריים וקפואים – דרגת צלייה MAX
  • סטייקים, עוף והמבורגר – דרגת צלייה HIGH
  • בשרים קפואים ולמרכיבים שהושרו במרינדה – דרגת צלייה MEDIUM
  • נקניקיות, מאפים ורטבים סמיכים – דרגת צלייה LOW
  • צ'יפס – טיגון באוויר חם בכמות של 900 גרם

מחיר: כ-1,400 שקל.

נינג'ה פודי (NINJA FOODI) – סיר לחץ וסיר טיגון ללא שמן

נינג'ה פודי
גולש שבושל בנינג'ה פודי. צילום: דפנה הראל כפיר

נינג'ה Foodi הוא סיר רב-שימושי שמהווה סיר טיגון, אפייה ובישול באוויר חם, הרעיון הוא להכין ארוחה שלמה במכשיר אחד, כשבחברה מבטיחים שסיר הלחץ חוסך 70% מזמן הבישול. "מעולם לא היה מהיר יותר להכין חמין", אומר קמחי. במסגרת ה"גיור" שהסיר עבר, הוא מגיע עם לוח לחצנים בעברית. הסיר מגיע בנפח של 6 ליטר.

השימושים בנינג'ה פודי

1. סיר לחץ – בישול מהיר להשגת רכות ושמירה על עסיסיות המזון
2. אידוי – לבישול בריא ושמירה על הערכים התזונתיים של המזון
3. בישול איטי – עד 12 שעות בישול בטמפרטורה נמוכה
4. בישול/צריבה – הכנת תבשילים באופן רגיל כמו בבישול המסורתי
5. אוויר חם – לטיגון מזון מופחת שמן או כלל ללא שמן
6. אפייה/צלייה – להכנת מאפים, לחם ועוגות, צליית עופות, דגים וכדומה
7. גריל – לצריבה מהירה של המזון

מחיר: כ-1,600 שקל. 

בלנדר פודי חם וקר (Foodi COLD&HOT BLENDER)

שאול בן אדרת
השף שאול בן אדרת מבשל מרק בנינג'ה cold&hot. צילום: דפנה הראל כפיר

בלנדר נינג'ה פודי חם וקר מאפשר למעשה להכין גם מרק חם ולא רק לרסק מוצרי מזון קרים/קפואים. המכשיר מיועד להכנת שייקים, משקאות ברד, גלידות וממרחים, כמו גם מרקים ותבשילים, תרכיזים ממותקים מפירות, משקאות אלכוהוליים מקוריים ועוד. בחברה מבטיחים שהמכשיר מאפשר להכין מרקים בתוך 20 דקות, ללא צורך בחיתוך והכנה מקדימה.

לבלנדר תכנית ניקוי עצמי בלחיצת כפתור אחת ו-3 מהירויות הפעלה, טיימר דיגיטלי להצגת זמן העבודה ורכיב חימום מובנה בכוס, הנשלט באמצעות חיישני חום ומגיע לרתיחה מלא.

מחיר: כ-1000 שקל.

נוטרי נינג'ה 4 ב-1 (Intelli-Sense Blender)

נינג'ה 4in1

מעבד מזון נינג'ה טאצ' מדגם INTELLI SENSE DOU הוא מכשיר עם מסך מגע וארבעה כלי קיבול שונים – שייקר, בלנדר, מעבד מזון וספירולייזר (סלסול ירקות בצורה של ספגטי ופוטוצי'ני). המכשיר מזהה את כלי הקיבול ומתאים תכניות מוגדרות מראש, בהתאם לחומרי הגלם.

למכשיר 8 תכניות, החל מ-SMOOTHIE (להכנת משקאות חלקים במיוחד ושייקים מפירות טריים או קפואים, נוזלים וקרח) ועד EXTRACT (לפירות קשים וסיביים עם עלים וירקות, כולל הקליפה, החרצנים והגבעול).

מחיר: כ-1400 שקל.

עוד כתבות מעניינות בפואנטה

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות