צפינו במופע WOW SPLASH באילת. אם אתם שם - אל תחמיצו

צפינו במופע WOW SPLASH באילת. אם אתם שם – אל תחמיצו

 אקרובטיקה, מוזיקה, מסך וידאו והרבה הומור – כמה יעלה לכם כרטיס למופע המתקיים במלון רויאל גארדן ברשת ישרוטל באילת, ומה אולי פחות תאהבו?

צילום: יח"צ
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מי שכבר ביקר בעבר באחד ממופעי WOW של רשת מלונות ישרוטל באילת, יודע שמדובר במופעים ברמה גבוהה מאוד, המשלבים אקרובטיקה, פירוטכניקה והומור.

מדובר במופעים המבוימים על-ידי חנוך רוזן, והדבר בא לידי ביטוי בביצועים המאוד מדויקים ומקצועיים. יותר מ-2 מיליון צופים כבר צפו במופעים שמתחלפים כל כמה שנים (ומוצגים במלון רויאל גארדן), כאשר מאז 2012 היו 12 כאלה וכעת מושק המופע ה-13.

השנה מגדירה רשת ישרוטל את מופע WOW SPLASH 2 NEW – גם הוא בבימויו של חנוך רוזן ובהפקת טבת הפקות – כמופע המרשים והמושקע ביותר של רשת ישרוטל עד כה. משתתפים בו עשרות שחקנים ואמנים וירטואוזים על במה שבמרכזה בריכת מים, גשם וזרנוקי מים, תלבושות מרהיבות, אנימציית תלת ממד על מסך וידאו ענק, תפאורות מתחלפות, פעלולים עוצרי נשימה, ריקודים ומוסיקה.

המופע סובב סביב מים ופנטזיה, דמיון, וירטואוזיות והומור: מלחים קופצים על טרמפולינה, פאנקיסטיות בתרגילי טרפז, מנקה רחוב שמנסה לייצב את הפח על המטאטא ומצליח ליצור מובייל של 144 ענפים ונוצה, קבצן שכונתי המתגלה כקומיקאי ושני ראשי חבורות רחוב – הוא והיא – המתחברים זה לזה.

בהפקה מגדירים את המופע כמתאים גם לילדים (החל מגיל 4) וגם למבוגרים.

אם ובתה שצפו במופע חזרו נפעמות הן מהביצועים והתרגילים והן מהעושר של הצבעים והמוסיקה על הבמה. עם זאת, ולמרות שמדובר במשפחה חילונית שצפתה במופע, הלבוש הכמעט פרובוקטיבי של חלק מהשחקניות היה לטעמן מוגזם, ופחות מתאים לצפייה של ילדים: "אפשר היה להגיע לאותה תוצאה מרשימה גם בלי לבוש כל כך חושפני", הן אמרו.

 BS10568

 

כך או כך, המופע עצמו הוא מופע מושקע ועשיר שמספק חוויה נהדרת ומעשיר את השהייה באילת.

מחירי כרטיסים:
אורח ישרוטל – 95 שקל.
אורח חוץ – 130 שקל.
אזרח ותיק/תושב אילת – 115 /קל  (עם הצגת תושב / תעודת אזרח ותיק).

*מחיר מוזל לסוכנים ולראשי קבוצות עבור קבוצות, בתיאום מראש.

*מחיר מוזל עבור קבוצות השוהות בישרוטל.


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות