נטפליקס בישראל: ממשק משתמש בעברית, לוח שידורים מקומי ותשלום בשקלים

נטפליקס בישראל: ממשק משתמש בעברית, לוח שידורים מקומי ותשלום בשקלים

נטפליקס כאן, בשקלים ובעברית. במחיר של שתי מנות פלאפל תוכלו לצפות בשירות הטלוויזיה המוביל בעולם

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אחרי המתנה ממושכת, מכריזה היום נטפליקס (Netflix), רשת הטלוויזיה האינטרנטית, על השקת שירות ישראלי מלא.

נטפליקס למעשה החלה לפעול בארץ לפני כשנה וחצי – אך מבלי לעשות לוקאליזציה של התכנים ושל התשלום, כך שהמנויים עד כה למשל חויבו בדולרים.

המשמעות של ההכרזה היום היא שימוש בכתוביות או בדיבוב לעברית, תשלום בשקלים והוספת סדרות טלוויזיה וסרטים ישראלים, כתוספת לשידורים המקוריים (נכון לעכשיו, 75% מהתכנים זמינים עם כתוביות או דיבוב לעברית).

נטפליקס – מה מיוחד בשירות הסטרימינג המצליח בעולם?

הרעיון המרכזי בנטפליקס הוא זמינות: צפייה בסדרות טלוויזיה ובסרטים בכל זמן, בכל דרך ובכל מקום שבו בוחר הצופה, עם גישה פשוטה ומיידית מכל פלטפורמה – החל מטלוויזיות, דרך טאבלטים וטלפונים חכמים וכלה בקונסולות משחק ומחשבים.

כך, המשתמש יכול להתחיל לצפות בסרט בסלון, לעבור לטאבלט לחדר השינה ולסיים בסלולרי במטוס.

בנוסף, אחד הדגשים המרכזיים בנטפליקס הוא ההתאמה האישית – לכל משתמש נתפר מסך עם המלצות אישיות בהתאם להעדפות הצפייה שלו: "לא אכפת לנו מי הצופה", מסבירים היום בנטפליקס, "אכפת לנו במה הוא אוהב לצפות, וזה המידע היחיד שחשוב לנו לגביו".

התוכן כולל סרטים, תוכניות טלוויזיה, תכנים מקומיים, סרטי תעודה, סרטים עצמאיים, מופעי סטנד-אפ ותוכניות לילדים.

אפשר להתנסות בשירות למשך חודש ללא עלות על-ידי רישום בכתובת www.netflix.com.

כמה זה עולה?

נטפליקס מציעה שלוש אפשרויות של חבילות, בהתאם למספר המסכים המחוברים בו-זמנית ולאיכות התמונה המועדפת:

  • 30 שקל בחודש: מנוי למסך יחד באיכות סטנדרטית.
  • 40 שקל בחודש: 2 מסכים במקביל, איכות HD.
  • 50 שקל בחודש: 4 מסכים במקביל, איכות HD + אולטרה HD + איכות HDR + איכות 4K.

אפשר לשלם בכרטיס אשראי או בפייפאל.

אפשר גם ליצור עד 5 פרופילים שונים בכל חשבון, כך שכל משתמש מקבל המלצות אישיות.

לפרטנר אין בלעדיות, נטפליקס תשתף פעולה עם גופים נוספים

בנוסף, נזכיר כי נטפליקס חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם פרטנר, כאשר השירות המשולב של פרטנר TV ונטפליקס יעלה 90 שקל בחודש (פרטנר TV ללא נטפליקס עולה 70 שקל בחודש). דרך הממיר של פרטנר TV קיימת גישה נוחה לנטפליקס, ובשלט הרחוק יש כפתור נטפליקס ייעודי בשלט הרחוק.שיתוף הפעולה עם פרטנר TV – רק הסנונית הראשונה?

אפשרות זו תתאים יותר אולי לישראלים שמעוניינים בערוצים החביבים על הישראלים, כמו ערוץ 2, 10, 11 וכו' – שאינם  מוצעים כמובן בשירות הנוכחי של נטפליקס (אגב, מי שיש לו טלוויזיה חכמה בדרך כלל נהנה מערוצים אלה גם ככה כחלק מערוצי עידן פלוס).

בהמשך השנה, פרטנר תעלה בקמפיין צרכני שיאפשר למנויי השירות להירשם ולשלם לנטפליקס באמצעות החשבון שלהם בפרטנר TV.

 

עם זאת, במסיבת העיתונאים שכינסה היום נטפליקס היא הודיעה שהשת"פ עם פרטנר הוא רק הראשון.

התוכן ואיכות השידור בנטפליקס

לדברי ג'ונתן פרידלנד, מנהל התקשורת הראשי בנטפליקס, למנויים יוצע מגוון תכניות טלוויזיה וסרטים, החל בסדרות מקוריות גלובליות ופופולריות של נטפליקס, דרך אנימה, תכנים לילדים ועד מופעי סטנד אפ.

הממשק מציע אפשרויות טכנולוגיות המלצה מתקדמות, עם עד חמישה פרופילי משתמש.

בחברה מציינים שהדרמה הישראלית היא ז'אנר שזכה להכרה גלובלית, ולנטפליקס יש רשימה מרשימה של כותרים ישראלים כמו סדרות הטלוויזיה פאודה, בני ערובה וסרוגים.

מעבר ללוקליזציה לעברית, למנויים תהיה גם גישה לסדרות ולסרטים בלעדיים באיכות Ultra HD 4K ו-HDR. בין הסרטים המקוריים של נטפליקס שיוצעו בקרוב ניתן למצוא את Bright, הסרט מעורר הציפיות בכיכובם של וויל סמית' וג'ואל אדגרטון. בתחום סדרות המקור יוצעו התכניות עטורות הפרסים של נטפליקס כמו Stranger Things, כתום זה השחור החדש, בית הקלפים ו-The Crown; וכן הצלחות ענק גלובליות כמו 13 Reasons Why ונרקוס. כמו כן, מציע השירות סדרות וסרטים אמריקאים אייקוניים כמו סמוך על סול, Designated Survivor, Suits, The Flash, חברים,דקסטר, שקרניות קטנות, שובר שורות, שר הטבעות, אושן 11, איש הפלדה ומטריקס.

כותרים רבים מוצעים באיכות שידור גבוהה ועם תמיכה בסראונד ברמת Dolby Digital Plus 5.1, וכעת גם עם תמיכה ב-Dolby Atmos.

"עבור משתמשים ניידים מציעה נטפליקס בקרות נתונים סלולריות שיסייעו לנהל טוב יותר את כמות הנתונים שצורכים המנויים בעת ביצוע הזרמה (Streaming) באמצעות רשתות סלולר. זאת תוך הענקת אפשרויות בחירה רבות יותר, בין אם מדובר במנויים לתכנית סלולרית ללא הגבלת נתונים ובין אם הם מנויים לתכנית מוגבלת. בעזרת fast.com – אתר אינטרנט קל לשימוש שעוזר למשתמשים לבדוק עד כמה מהיר הקישור שלהם לאינטרנט, בחיבור נייד או בחיבור פס רחב – אנו מציעים כלי נוסף שיכול לספק עוד תובנות לצרכנים ולעזור להם לשלוט בשירות האינטרנט שלהם", נמסר מהחברה. "משתמשים הנמצאים בתנועה יכולים להוריד באופן מהיר וחלק את רוב התכניות בקטלוג ולצפות בתכנים מאוחר יותר גם ללא חיבור לאינטרנט, וכך לקבל את המיטב מהשירות בעת טיסה או בזמן נסיעה לעבודה".

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות