מסך ענק, שתי מצלמות ועט מגע חכם במיוחד: סמסונג חשפה הערב את גלקסי NOTE 8. ומה עם המחיר?

מסך ענק, שתי מצלמות ועט מגע חכם במיוחד: סמסונג חשפה הערב את גלקסי NOTE 8. ומה עם המחיר?

סמסונג גלקסי נוט 8 יחל להימכר רק בחודש הבא, ובחברה מבטיחים – הסוללות נבדקו 8 פעמים

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

6.3 אינץ' – זה יהיה גודלו העצום של סמסונג גלקסי NOTE 8, כפי שחשפה הערב החברה באירוע חגיגי.

מדובר במסך חסר תקדים בגודלו, גם ביחס לסמארטפונים שמוגדרים פאבלטים (סמארטפון-טאבלט). לשם השוואה, כאשר הושק גלקסי נוט 7, גודל הצג עמד על 5.7 אינץ'.

חוץ מגודלו, מתאפיין המסך גם במה שסמסונג מכנה infinity, כלומר, בקצוות מעוקלים, וכן במבנה צר שאמור לאפשר להחזיקו ביד אחד (כנראה לבעלי יד גדולה יחסית…). הוא מגיע ברזולוציית Quad HD+ Super AMOLED.

וזו כמובן לא הבשורה היחידה של סמסונג בהשקת נוט 8 – שצריך לעמוד בציפיות גבוהות מאוד לאחר פרשת הסוללות המתפוצצות שקברה לפני שנה בדיוק את סדרת גלקסי נוט 7.

המכשיר מגיע עם RAM של 6 ג"ב וזיכרון מורחב של עד 256 ג"ב.

הנה החידושים העיקריים בסדרת סמסונג גלקסי השנה:

עט מגע

  • העט מתאים את עצמו לעוצמת הלחיצה בזכות קצה עדין יותר בעל רגישות משופרת ללחץ. אפשר לשתף באמצעותו טקסטים מאוירים או ציורים בפלטפורמות שונות התומכות ב-GIF אנימציה (AGIF).
  • תזכיר Screen Off מאפשר לרשום עד 100 עמודים של הערות ברגע שמסירים את ה-S Pen, להצמיד הערות לצג ה-Always On ולבצע עריכה ישירות על הצג.
  •  מאפיין ה-Translate של ה-S Pen המשופר מאפשר "לרחף" מעל הטקסט ולתרגם אותו במהירות. לא מדובר רק במלים בודדות אלא במשפטים שלמים עד 71 שפות. כמו כן, ניתן לבצע המרה מיידית של יחידות מידה ומטבע זר.

צילום

  • שתי מצלמות אחוריות: סמסונג מספקת במכשיר הזה גם שתי מצלמות אחוריות, בעוד שבגלקסי S8 יש מצלמה אחורית אחת. בכך מצטרפת סמסונג לטרנד של היצרניות האחרות, כמו LG, שכבר הפכו את שתי המצלמות כמעט לסטנדרט במכשירי הדגל שלהן. לשתיהן חיישנים של 12 מגה פיקסל עם מנגנון ייצוב תמונה אופטי (OIS) הן לעדשה רחבת הזווית והן לעדשת הטלפון.
  •  Live Focus מאפשר לשלוט בעומק השדה ולהתאים את אפקט הטשטוש.
  • במצב Dual Capture, המצלמה האחורית מצלמת שתי תמונות בו-זמנית ומאפשרת לשמור את שתי התמונות: תמונה אחת היא תקריב המתבצע מעדשת הסמרטפון ואילו השנייה היא תמונה רחבת זווית המציגה את הרקע כולו.
  • מצלמת הזווית הרחבה מצוידת בחיישן Dual Pixel עם פוקוס אוטומטי מהיר.
  • מצלמת 8 מגה פיקסל קדמית מתקדמת עם אוטו פוקוס חכם לצילום סלפי ולשיחות וידיאו.

תכונות נוספות

  • עמידות במים ואבק: גם המכשיר וגם העט עמידים לאבק ולמים, ואפשר אפילו לכתוב על הצג כאשר הוא רטוב.
  • טעינה אלחוטית מהירה: ה-Galaxy Note8 החדש תומך ביכולות המתקדמות ביותר של טעינה אלחוטית עד היום.

גלקסי נוט 8 copy
גלקסי נוט 8

  • אבטחה: Galaxy Note 8 מציע מבחר של אמצעי זיהוי ביומטריים, לרבות סריקת קשתית העין או סריקה של טביעת אצבע. Samsung Knox מספקת אבטחה ברמה צבאית של רובדי החומר והתוכנה וה-Secure Folder שומר בנפרד על מידע אישי ומקצועי.
  • Samsung DeX ו-Bixby: אפשר לשמור בו קבצים, לעבוד תוך כדי תנועה ולהשתמש ב-Samsung DeX כאשר זקוקים למסך גדול עוד יותר. המכשיר כולל גם את Bixby.
  • ריבוי משימות: באמצעות תכונת App Pair, אפשר ליצור צמדי אפליקציות לפי בחירה על פאנל ה-Edge ולהפעיל בו זמנית ובקלות שתי אפליקציות. כלומר, אפשר לצפות בווידיאו ובמקביל לכתוב הודעה לחברים או לחייג לשיחת ועידה.

ואי אפשר שלא להתייחס לפרשת הסוללות

בחברה מבטיחים שהם מחויבים להוביל את התעשייה מבחינת בטיחות הסוללה, וכי היא עברה את בדיקת בטיחות הסוללה של סמסונג, הכוללת שמונה שלבים והינה המחמירה ביותר בתעשייה.

אז מתי ובאיזה מחיר?

בקוריאה ובארה"ב Galaxy Note 8 יהיה זמין החל מאמצע ספטמבר בגווני שחור חצות, אפור סחלב, זהב מייפל וכחול ים.

כאן בארץ נראה אותו כנראה כבר ב-25.9 – זמן קצר אחרי תחילת המכירה בארה"ב.

המחיר לא פורסם בערב בהשקה, כי סמסונג משום מה עדיין לא תמחרה את המכשיר.

עם זאת, בחברה ציינו כי השאיפה היא לא לחרוג מעבר למחיר של 1,000 דולר – מחיר בהחלט גבוה.


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות