מחיר גלקסי נוט 8 בישראל: 4,000 שקל. המכשירים החלו להימסר

מחיר גלקסי נוט 8 בישראל: 4,000 שקל. המכשירים החלו להימסר

המזמינים בהזמנה מוקדמת החלו לקבל את מכשירי גלקסי נוט 8 – למרות שההשקה הרשמית בארץ תהיה רק ב-25.9

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

נחשף מחירו של סמסונג גלקסי נוט 8 בארץ: 4,000 שקל, כאשר המכשירים הראשונים נמסרו למי שהזמין בהזמנה מוקדמת.

כזכור, לפני קרוב לחודש חשפה סמסונג את המכשיר החדש, וכבר למחרת אפשר היה להזמין את המכשיר בהזמנה מוקדמת ולשלם מקדמה של כ-200 שקל – וזאת למרות שלמעשה איש לא התנסה עדיין במכשיר. 

יבואנית סמסונג, חברת סאני, מדווחת כי 8000 ישראל הזמינו באתר ובחנויותיה את המכשיר – וכעת מתבצעת חלוקת המכשירים.

זאת, למרות שאירוע ההשקה הרשמי של המכשיר יתקיים רק ב-25 בספטמבר.

לדברי משה פרי, מנכ"ל רשת סאני: Galaxy Note8 שבר את שיאי ההזמנות במכירה המוקדמת: "אנו צופים כי עד סוף ספטמבר ימכרו למעלה מ-20,000 מכשירים".

נזכיר כי בשנה שעברה, זמן קצר לאחר שיצא גלקסי נוט 7 לחנויות, הסתבר שהמכשיר סובל מתקלה חמורה ומסוכנת שגורמת לסוללה שלו להתלקח. 

סמסונג נאלצה לאסוף את המוצרים ולפצות את הצרכנים, ולכן זה לא מובן מאליו שהצרכנים הסתערו על המכשיר הנוכחי עוד בטרם הוא יצא לחנויות.

מדובר בסמארטפון הגדול ביותר של סמסונג עד כה. גודל המסך עומד על 6.3 אינץ'. 

מדובר במסך חסר תקדים בגודלו, גם ביחס לסמארטפונים שמוגדרים פאבלטים (סמארטפון-טאבלט). לשם השוואה, כאשר הושק גלקסי נוט 7, גודל הצג עמד על 5.7 אינץ'.

חוץ מגודלו, מתאפיין המסך גם במה שסמסונג מכנה infinity, כלומר, בקצוות מעוקלים, וכן במבנה צר שאמור לאפשר להחזיקו ביד אחד (כנראה לבעלי יד גדולה יחסית…). הוא מגיע ברזולוציית Quad HD+ Super AMOLED.

מה עוד מציע המכשיר? היכנסו לכתבה וקראו.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות