ישראכרט משיקה כרטיס אשראי עם עלי אקספרס שיקנה הנחות קבועות

ישראכרט משיקה כרטיס אשראי עם עלי אקספרס שיקנה הנחות קבועות

ישראכרט עלי אקספרס
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

רגע לפני יום הרווקים הסיני, החל ב-11.11 ובמהלכו רוכשים הישראלים בהמוניהם באתר עלי אקספרס, הודיעה היום ישראכרט על שיתוף פעולה תקדימי: חברת AliExpress וקבוצת ישראכרט משיקות כרטיס אשראי שיעניק הנחות קבועות והטבות בלעדיות אשר יגדלו בהתאם להיקף השימוש בכרטיס.

ההנחות מתחילות ב-5% ומגיעות ל-15%, בהתאם לגובה הרכישות בכרטיס, עד מקסימום 150$ החזר בכל חודש.

בעלי הכרטיס יקבלו גם הנחה קבועה למספר מותגי אופנה, ספורט ואלקטרוניקה הנמכרים בבלעדיות בAliExpress, כגון מותג הספורט Li Ning, וכן הנחה על שילוח עד הבית באמצעות שת"פ עם דואר ישראל ו-gett delivery (בכפוף למדיניות החלוקה של החברות).

כרטיס האשראי AliExpress הוא כרטיס אשראי בינלאומי (MasterCard), חוץ בנקאי, וניתן להנפיקו דיגיטלית דרך אתר ישראכרט. 

הישראלים קונים הרבה יותר מצרכנים אחרים 

ישראל היא בין המדינות הראשונות שבהן מתקיים שת״פ כזה בין ענקית הסחר הסינית לחברת אשראי, ולא בכדי: הישראלים קונים בעלי אקספרס בכמויות מסחררות שהולכות וגדלות.

הנתונים של 2017, אשר טרם הסתיימה, מעידים על כך כבר עכשיו: בששת החודשים הראשונים של 2017 ביצעו לקוחות ישראכרט כ-2.5 מיליון עסקאות באתר AliExpress, אשר מגלמים גידול של 80% לעומת התקופה המקבילה ב-2016.

למעלה מחצי מיליון ישראלים בשנה רוכשים בAliExpress וכל שנה גדל קצב הגידול בהקפי הקניות במאות אחוזים. 

כך, אין פלא שעד סוף השנה צפוי שווי הקניות של הישראלים באתר לחצות לראשונה את רף החצי מיליארד שקלים. מדובר בעלייה של כ-450% בשלוש שנים, כאשר למעשה ישראל מדורגת בין עשר המדינות הפעילות ביותר באתר AliExpress, הרבה מעבר לגודלה היחסי של האוכלוסייה.

כאמור, גם עיתוי ההשקה של הכרטיס – שבועיים בדיוק לפני יום הרווקים הסיני – אינו מקרי. ישראכרט ועלי אקספרס למודות ניסיון מן השנה שעברה, אז רכש לקוח ישראכרט בכל 7 שניות ב-AliExpress.

אגב, החיבור הראשוני בין קבוצת ישראכרט לענקית הסינית בוצע בסיוע הנספחות הכלכלית של משרד הכלכלה בשנחאי, במטרה לחזק את קשרי המסחר בין ישראל לסין.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות