לא תאמינו באיזו קלות גלקסי נוט 8 (Note 8) יהפוך את החיים שלכם לקלים יותר

10 דרכים שבהן סמסונג גלקסי NOTE 8 הופך את החיים לקלים יותר

בין אם אתם עומדים לרכוש גלקסי נוט 8 ובין אם כבר רכשתם, סביר להניח שאתם לא מכירים את כל מה שהמכשיר מסוגל לספק לכם. הנה הצצה לכמה תכונות שכדאי להכיר ולהשתמש בהן

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

תוכן בשיתוף סמסונג

מסך גדול ואיכותי במיוחד, עט מגע וסוללה חזקה… כל אלה ללא ספק יתרונות גדולים שמציע גלקסי נוט 8 (Galaxy Note 8), אבל סמארטפון הדגל של סמסונג מציע הרבה יותר מזה – ובתוך הממשק הנוח מסתתרות שורה של התאמות אישיות ותכונות שכדאי להכיר.

בעידן שבו הסבלנות קצרה, הזמן קצר עוד יותר וכולנו עושים לפחות שתי פעולות במקביל, התכונה הבולטת ביותר של הנוט 8 היא המולטי-טאסקינג – מה שהופך אותו לשימושי במיוחד עבור מי שמשתמש במכשיר לצרכי עבודה.

רבים ממשתמשי גלקסי נוט 8 לא מודעים לכל השימושים ולכל השינויים שהם יכולים לעשות במכשיר, כדי להתאים אותו לצרכיהם האישיים ולהפוך אותו מהסמארטפון הרגיל שיצא מהקופסה, לעוזר אישי אמיתי שהשימוש בו נוח ואינטואיטיבי. אחרים יודעים שמדובר במכשיר משוכלל, אבל לא באמת ממצים את כל האפשרויות שהוא מציע להם.

כידוע, אלוהים נמצא בפרטים הקטנים – ויש לפחות עשרה כאלה שמציע הנוט 8 והופכים את חיינו להרבה יותר קלים.

1. App Pair – המסך המפוצל: נוחות וחיסכון בזמן

שתי אפליקציות

App Pair היא אולי אחת התכונות השימושיות ביותר שמציע הנוט 8.

כידוע, מדובר במכשיר עם מסך ענק של 6.3 אינץ' – אז למה לבזבז את כל השטח היקר הזה עם אפליקציה אחת? באמצעות App Pair אפשר לפצל את המסך ולהציג שתי אפליקציות, זו לצד זו, כמו למשל את אפליקציית המייל לצד אפליקציית הטלפון.

אפשר לצוות כל שתי אפליקציות שעולה על רוחכם – החל מיוטיוב לצד המייל ועד הדפדפן ליד הטלפון, כאשר יצירת הזוגות פשוטה ומהירה, באמצעות כפתור ייעודי בתפריט האפליקציות.

2. המסך נעול? עדיין אפשר לכתוב פתקים

מי מאיתנו לא צריך מדי פעם לכתוב לעצמו תזכורת? כתיבת הפתקים שודרגה בנוט 8, ואפשר לכתוב בו עד 100 דפי תזכורת ישירות על המסך הנעול. יותר מזה, את הפתקים הנעוצים אפשר לערוך ולהעביר אליהם משימות מרשימת המשימות.

בכלל, העובדה שאפשר להפוך את הפתק לסוג של אפליקציה עם גישה ישירה מהמסך הופכת את השימוש בפתקים לנוח מתמיד.

3. כותבים בכתב יד, מקבלים אותיות מודפסות

לקרוא את כתב היד שלכם זה נחמד, אבל ייתכן שלא כולם מבינים אותו וייתכן שגם קצת קשה לכם לכתוב ישר מבלי לגלוש אט אט עם הכתב לכיוונים לא רצויים.

אז אל דאגה, הנוט שלכם יכול לדאוג לכם לשורות שישמרו על כתב יד מסודר, ואפילו יכול לדאוג לכך שכתב החרטומים שלכם יהפוך לאותיות מודפסות.

איך עושים את זה? לאחר שכתבתם בכתב יד ושמרתם את הפתק, לחצו על "abc עט" ואז בחרו בסמל הענן בחלונית שנפתחת בתחתית המסך. לאחר מכן תוכלו לסמן באמצעות העט את המילה שברצונכם להפוך למודפסת ובחרו בתפריט "חילוץ מהטקסט". הנוט מבין את כתב היד ו"מתרגם" אותו בשבריר שנייה למילה מודפסת.

4. לחתום על מסמך בקלות ובכל מקום

קיבלתם מסמך שאתם צריכים לחתום עליו? שלחו לכם מצגת PDF שאתם רוצים לסמן עליה דגשים ותיקונים?

אם יש תכונה שימושית במיוחד עבור משתמשים שעבורם נוט 8 הוא כלי עבודה, הרי שזו היכולת להשתמש בעט המגע כעט לכל דבר. כך, במקום לרוץ ולהדפיס את המסמך, לחתום עליו ואז לסרוק אותו ולשלוח חזרה – פשוט אפשר לשלוף את העט, לחתום על המסמך ולשלוח אותו תוך שניות ספורות.

5. תרגום מהיר

אם אתם קוראים טקסט כלשהו, למשל ערך בוויקפדיה, ולא ממש מבינים מה כתוב שם – כלי התרגום בנוט 8 עובד פשוט מעולה. באמצעות התחברות לשירות התרגום וריחוף של העט מעל המילה הלא מובנת, אפשר לתרגם את הטקסט מכל שפה לכל שפה.

מאחר שתרגום הוא אמנות, ולעתים קרובות עלינו להבין לא רק מילה ספציפית אלא את כל ההקשר שבו היא נאמרה, אפשר לתרגם גם פסקאות שלמות.

איך זה עובד? כדי לתרגם משפט שלם, פשוט לוחצים על התפריט ומסמנים את המשפט שאותו רוצים לתרגם. מעבירים מעליו את עט המגע והתרגום מופיע מיד.

התרגום מתבצע באמצעות גוגל Translate, כך שיש לקחת בחשבון את מגבלות התרגום שהוא מציע.

6. הודעות חיות

עוד תכונה שימושית גם לאנשים העובדים עם המכשיר וגם לצרכים חברתיים היא ההודעות החיות.

כאשר משתמשים בעט המגע כדי לצייר או לכתוב על המסך, הנוט 8 יוצר GIF מאויר שאפשר לשלוח לחברים או לשמור במכשיר לשימוש נוסף.

MMSהודעת MMS בגלקסי נוט 8 עם אנימציה אישית

כך למשל, אפשר לקחת תמונה ולכתוב עליה בכתב יד (למשל, לצלם מפה ולסמן עליה עם העט מסלול ולשלוח לאיש קשר), ואפשר גם סתם לתקשר בצורה קצת יותר אישית עם החברים. בעידן שבו אף אחד כבר לא כותב ברכה ליום הולדת, אלא מסתפק בשליחת הודעה עם אימוג'י של עוגה עם נרות ולב אדום, נגיעה אישית זוכה להערכה יתרה. היכולת לשלוח הודעות חיות באמצעות הנוט 8 עובדת נהדר ומחזירה את המגע האישי ואת היצירתיות לתקשורת הדיגיטלית.

7. מצלמה: כפתור הצילום צף על המסך

כאשר אנחנו מצלמים, כל שבריר שנייה חשוב לנו, ולעתים אנחנו מחמיצים בדיוק את הרגע הקריטי רק כי לא הספקנו להגיע עם האצבע אל כפתור הצילום.

בגלקסי נוט 8 אפשר לבחור היכן ימוקם לחצן המצלמה הוויטואלי, כך שהוא צף על המסך במקום שבו בחרנו ושאליו הכי נוח לנו להגיע. כך, אפשר לצלם מבלי להושיט את האצבע לכפתור המרוחק.

8. טשטוש הפוקוס גם אחרי הצילום

אם רכשתם או שאתם שוקלים לרכוש את גלקסי Note 8, אתם מודעים ודאי ליכולות הצילום הבאמת יוצאות דופן שלו.

סמסונג שילבה במכשיר הזה שתי מצלמות אחוריות של 12 מגה-פיקסל, אשר מסוגלות יחד להפיק תמונת תקריב עם אפקט טשטוש סביב מושא הצילום.

מה שחלק מהמשתמשים לא מכירים הוא את היכולת לטשטש את הרקע גם אחרי הצילום. ואם ברגע הראשון נדמה שזה רק גימיק נחמד, יש מקרים שבהם תגלו שהתכונה הזאת שימושית ביותר, במיוחד אם התמונה שצילמתם אמורה לשמש אתכם לצורך מקצועי כלשהו.

BLUR2

BLUR 1סמסונג גלקסי Note 8: לטשטש את הרקע אחרי הצילום

בכל מקרה, חשוב לציין כי המצלמה של סמסונג גלקסי נוט 8 קיבלה לאחרונה את הציון 100 מאחד האתרים הנחשבים בעולם, אתר DxOMark, בזכות הזום, הפוקוס המהיר והמדויק, שמירה על הפרטים והפחתת הרעשים.

9. קיצורי דרך

כמו המולטי-טאסקינג, גם קיצורי הדרך אופייניים מאוד לנוט 8.

אפשר ואף רצוי להתאים את קיצורי הדרך ליישומים השימושיים ביותר מבחינתכם, כך שיופיעו באופן נגיש על המסך.

גם לתפריט הייעודי הקופץ בעת שליפת העט אפשר להוסיף קיצורי דרך. גלגל האפליקציות מציג אמנם אפליקציות שימושיות ביותר, כמו ההודעות החיות, התרגום וכתיבת הפתקים, אבל בהחלט ייתכן שתרצו להוסיף אליו אפליקציות לגישה מהירה.

וזה לא נגמר בזה. קיצורי דרך אפשר להתקין גם בדפדפן, כך שאפשר לפתוח לשונית חדשה, לשתף ולשנות את גודל הטקסט.

10. טעינה אלחוטית

אם עוד לא נפרדתם מהכבלים ומהחיפוש הנואש אחרי שקע חשמלי בכל מקום שאתם מגיעים אליו, זה הזמן לעשות זאת.

אמנם טעינה אלחוטית כבר אינה תכונה חדשה והיא אינה בלעדית לנוט 8, אבל מסתבר שלא כל המשתמשים מנצלים את התכונה הנהדרת הזו, שמשפרת באופן ניכר את איכות החיים שלכם ומפחיתה את רמת הסטרס.

לא זו בלבד שלא צריך שום כבל, היתרון הוא שאפשר לרכוש מטען אלחוטי של כל יצרנית, ולאו דווקא מטען של סמסונג.

קראו עוד כתבות מעניינות בפואנטה:

תגובות: 0

נגישות