לוקרים של דואר ישראל בחנויות yellow בתחנות הדלק פז - כמה הם עולים?

דואר ישראל מציע את box2go – קבלת חבילות בלוקרים Yellow Box בתחנות פז

החבילות ימתינו בלוקר במשך 48 שעות. מה עלות שירות box2go?

עכשיו יש גם לוקרים של דואר ישראל - הושק שירות box2go - איסוף חבילות בלוקרים בתחנות הדלק פז
מימין לשמאל: חזי צאיג יו"ר הדואר, יונה פוגל מנכ"ל פז, דני גולדשטיין מנכ"ל הדואר
תהיו חברים, שתפו את הכתבה
מרכז המיון של דואר ישראל במודיעין

בדואר ישראל הבינו מזמן שכדי להישאר רלבנטיים הם חייבים לתת מעטפת של שירותי מסירת חבילות באופן גמיש ככל האפשר.

לכן, בימים אלה מתחילים בדואר ישראל להציע את שירות box2go: קבלת חבילות בלוקרים – כפי שקיים כבר מחוץ לדואר כמה שנים.

החברה הודיעה כי חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת פז, כך שלקוחות דואר ישראל יוכלו לאסוף חבילות המוזמנות מהארץ או מחו"ל באמצעות הלוקרים האלקטרוניים Yellow Box ב-120 תחנות הדלק פז ברחבי הארץ.

לוקרים של דואר ישראל מאפשרים למעשה איסוף חבילות בכל שעות היממה כל ימות השנה.

הישראלים לא מפסיקים להזמין, הדואר מרחיב את ערוצי החלוקה

בדואר ישראל רואים בהכנסת הלוקרים מהלך אסטרטגי, שבא לתת מענה לעשרות מיליוני החבילות שמגיעות לארץ בשנה.
אם פעם נתפסה קבלת חבילות בלוקרים כחדשנות חריגה, היום הלוקרים של דואר ישראל הן כורח המציאות מבחינת החברה.

בשנת 2017 מסרה חברת דואר ישראל מעל 61 מיליון חבילות שהוזמנו מחו"ל, מתוכן כבר כיום כרבע נמסר מחוץ לסניפי החברה, באמצעות מאות מרכזי מסירת חבילות מחוץ לדואר, וכן באמצעות מערך השליחים של הדואר ושל חברת Gett.

כזכור, רק לפני מספר ימים פורסם בפואנטה כי בדואר ישראל הרחיבו יחד עם Gett את שירות המשלוחים המהיר Gett Post.

בנוסף, לפני מספר חודשים חנכה חברת דואר ישראל את מרכז המיון במודיעין – כדי להתמודד עם הכמויות ההולכות וגדלות של החבילות. ההבטחה היא שגם בלי קשר ללוקרים – הזמנות שמגיעות למרכז המיון במודיעין יגיעו אל הנמען תוך 48 שעות.

איך עובד שירות הלוקרים של דואר ישראל box2go?

כדי לקבל את החבילה באחד מאלפי הלוקרים של פז, יש להירשם באופן חד-פעמי לפורטל MYPOST באתר דואר ישראל  ולקבל כתובת וירטואלית.

את הכתובת הזו מציינים ככתובת המשלוח בעת ביצוע הזמנות באתרי סחר בארץ ובחו"ל, ובהתאם מקבלים את החבילה ללוקר שייבחר ברחבי הארץ.

עם הגעת החבילה לתחנה, הלקוח מקבל מסרון למספר הנייד שהזין בעת ההזמנה, בצירוף קוד אישי לפתיחת הלוקר בו נמצאת החבילה.

מחיר: כ-10 שקל לשימוש. החבילה נשמרת בלוקר 48 שעות ולאחר מכן מועברת למחסן.

אם הלקוח לא אוסף את החבילה תוך 48 שעות, עליו לבקש הארכה. העלות היא 5  שקלים נוספים. במידה שבעל החבילה אינו עונה או לא מעוניין לאסוף אותה, היא חוזרת לדואר.

לפי הנתונים ב-yellow, כמעט 90% מהאנשים אוספים את החבילה כבר בתוך 12 שעות.


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 2

  1. חבל שברקע של הכתבת כל הזמן רואים שעובדי המיון זורקים את החבילות. לא יותר טוב שיניחו? אולי זה שביר?

  2. נורא. מציעה שלא להעיז, אפילו לא לחשוב, אפילו לא להרהר להצטרף לשירות נוראי זה המכונה בוקס2גו.
    ארבעה (4) פריטים שהגיעו עבורי למרכז ההפצה של בוקס2גו במודיעין, מעולם לא הגיעו אלי. כל זה במהלך כחודש אחד בלבד. שלושה מהפריטים הללו הגיעו למרכז בוקס2גו באותו יום! אף אחד מהם לא הגיע אלי. קשה להאמין.
    אבדו בדרך. ככה. הגיוני? ממש לא! ראו הוזהרתם.
    הם הודיעו במייל שהפריטים הגיעו אליהם, גם הספיקו לחייב מיידית את חשבוני ב 9.90 עבור שירות ההעברה של כל פריט. ומאז אני ממתינה וממתינה וממתינה.
    נאמר כאן שהם מתחייבים להעביר את הפריטים במהלך 48 שעות. במקרה שלי, עברו 48 ימים, כן ימים, ועדיין דבר לא הגיע.
    אזהרה לכל אלה שהשירות הזה קורץ להם. אז לא.
    אגב, פניתי וביקשתי שיחפשו, שיסבירו, שימצאו. שירות הלקוחות ענה בכתב שאין לדואר ישראל כל אחריות על הפריטים הללו, נציב פניות הציבור לא ענה כלל, אפילו לא אישר קבלת הפנייה שלי.
    יש למישהו עיצה עבורי? משהו שעשוי אולי לעזור?

נגישות