סופרפארם משיקה את האתר שלה באיחור, עם אפשרות לאיסוף אקספרס מהסניף

סופרפארם משיקה את האתר שלה באיחור, עם אפשרות לאיסוף אקספרס מהסניף

אתר סופר-פארם אונליין מאפשר לבחור בין הזמנה הביתה לבין איסוף מהסניף – וכדאי לבדוק את העלויות של האפשרויות השונות לפני שמזמינים

ONLY AT סופר פארם
קמפיין ONLY AT סופר-פארם - רשת הפארם שמה דגש על מוצרים בלעדיים
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

באיחור לא אופנתי, הושק סופר-פארם אונליין. במדינה אחרת, השקה של אתר מקוון לרשת פארם לא היה משהו שמדווחים עליו בתקשורת, אך כאן בארץ היעדרה של סופר-פארם מזירת הסחר המקוון היה כה בולט, עד כי הצטרפותה המאוד מאוחרת מהווה חדשות.

סופר-פארם אונליין – כמה אפשרויות משלוח או איסוף

החדשות האחרות הן בקונספט של סופר-פארם אונליין – מדובר באתר שמאפשר ללקוח להזמין אונליין ולבחור אם לקבל את ההזמנה מאחד מסניפי הרשת תוך שלוש שעות בלבד (איסוף אקספרס); תוך 24 שעות או במשלוח עד הבית.

איסוף אקספרס יהיה כרוך בתשלום של 20 שקל, איסוף תוך 24 שעות יעלה 10 שקלים (או חינם בקנייה מעל 100 שקל), ושליח עד הבית יעלה 30 שקל (חינם בקנייה מעל 300 שקל).

בסופר-פארם אומרים כי הבחירה במודל הזה מתבססת על הניסיון של הרשת מתחום הזמנת רשתות המגע – קטגוריה שבה סופר-פארם כן מאפשרת הזמנות און ליין כבר שלוש שנים: "מניסיוננו באתר עדשות המגע, כ-70% מהלקוחות מעדיפים לאסוף את הקניות מהסניף ולא להמתין לשליח", אומר ניצן לביא, מנכ"ל סופר-פארם.

עם זאת, אל תנסו להזמין באתר בימים הקרובים. בשלב הזה מדובר בפיילוט שמכוון ל-10,000 לקוחות בלבד – שהם חברי מועדון לייף סטייל. החברים הספציפיים שישתתפו בפיילוט הם חברי מועדון ותיקים שמנצלים לעתים קרובות את ההטבות באפליקציה.

רק בעוד כמה שבועות ייפתח האתר לכלל הלקוחות.

למי שייכת סופר-פארם?

מעטים מהישראלים יודעים כי בכל פעם שהם מגהצים את כרטיס האשראי שלהם בסופר-פארם, חלק מכספם מגיע ישירות לבנק לאומי ולבנק דיסקונט. הרשת נמצאת בבעלות ליאון קופלר, לאומי פרטנרס (15%) ודיסקונט שוקי הון (10%).

הרשת היא רשת הפארם הגדולה בישראל, ונכון להיום אין לה תחרות של ממש, למעט התחרות מצד ניו-פארם – שעתידה להתחמם מאוד אם תאושר מכירת ניו-פארם לרשת שופרסל.

הרשת השקיעה בהקמת האתר 10 מיליון שקל, ולדברי עופר לוי, סמנכ"ל שיווק וסחר, ההערכה היא שמכירות אתר הסחר יגיעו לנתח של 10% ממכירות הרשת תוך שלוש שנים.

כיום יש לסופר-פארם אפליקציה חזקה, שנהנית מ-2.1 מיליון הורדות וחצי מיליון משתמשים שונים בחודש.

מה יימכר בסופר-פארם אונליין והאם אפשר יהיה לנצל באתר קופונים?

עם השקת האתר, אפשר יהיה להזמין בו מוצרים מכל מחלקות הרשת – לרבות תרופות OTC וכן מגוון מותגי קוסמטיקה סלקטיבית שלא נמצאים כיום בכל הסניפים וכן מותגי קוסמטיקה עממיים. בהמשך יהיה ניתן להזמין תרופות מרשם פרטי וכן מרשמים של קופות חולים, בהתאם להסכמים עם הקופות.

מבצעי העלון והקופונים יכובדו באתר, ובנוסף יהיו בו מבצעים ייחודיים.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות