קניית קישורים כחלק אינטגרלי מאסטרטגיית קידום העסק

קניית קישורים כחלק אינטגרלי מאסטרטגיית קידום העסק

אם אתם בעלי עסק ויש לכם אתר אינטרנט, אתם ודאי יודעים שקניית קישורים היא חלק חשוב בקידום אתר. מה חשוב שתדעו ואיך תעשו זאת נכון?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה




(תוכן מקודם)

קניית קישורים נחשבת כיום לאחת הדרכים הטובות ביותר למשוך עוד תנועה לאתר אינטרנט מסוים, על ידי קישור אליו מתוך אתר אחר. מטרת הקישורים היא קודם כל להעלות את הדירוג של האתר בעיניי האלגוריתם של גוגל, שרואה באתרים המקבלים קישורים רבין כאתרים איכותיים וטובים שכדאי לקדם. בנוסף לכך, הקישורים משמשים כאמצעי להגברת תנועת הגולשים לאתר, בהנחה שמיקמו אותם בצורה נכונה וחכמה באתר ממנו יוצא אותו קישור.

למה צריך לשים לב בעת קניית קישורים

ישנן דרכים רבות להשיג קישורים חיצוניים; החלפות קישורים, קניית קישורים וגם בדרכים חינמיות. קניית הקישורים היא פתרון נהדר עבור מי שלא מעוניין להשקיע יותר מידי זמן, אבל כן מוכן להשקיע בכך כסף. עסק שלא מעוניין לרכוש קישורים באופן קבוע, עדיף לו שישקיע בפיתוח תשתית של אתרים משלו שיקשרו אחד לשני, או ביצירת קשרים ענפים עם קולגות ואתרים אחרים.

אם כן, כשרוכשים קישורים יש כמה דגשים שכדאי לשים לב אליהם:

כמה זמן לוקח לזה לעבוד?

קידום אורגני לוקח זמן, לכן כדאי להיות סבלניים. לוקח מעט זמן עד שהקישור מתחיל להביא תוצאות, ולכן כדאי לוודא שהקישור אליכם הולך להיות קיים באתר המקור די הרבה זמן, בכדי שתוכלו להפיק ממנו את המיטב.

אתר מהתחום שלכם

נניח שהאתר שלכם עוסק בציוד למספרות, הרי אין כל טעם להטמיע קישור באתר העוסק לדוגמא במזון לחתולים, נכון? השאיפה היא להטמיע קישורים באתרים העוסקים בתחומים הגובלים בשלכם; מוצרי שיער לדוגמא, מכשור לשיער, כסאות למספרות וכו'.

חשיבות

לעמודים שונים באתרים שונים יש חשיבות שונה. כדאי לבדוק מה תהיה החשיבות של העמוד בו יופיע הקישור, הדבר כמובן ישפיע על רמת החשיפה והסיכוי שתצליחו להגדיל את מספר הגולשים אצלכם באתר.

אל תיסחפו

אין ספק שזה מאוד מפתה לרכוש קישורים מכל דפי אתר המקור, אבל מומלץ שלא לעשות זאת. ריבוי קישורים יוריד את הערך שלהם (בעיניי גוגל שיתפוס את הקישורים הללו כספאם יותר מאשר קישורים איכותיים), ולכן כדאי להתמקד בכמה דפים מוצלחים במיוחד באותו אתר.

ואיך זה עובד בפועל?

לרוב, זה קצת כמו תכנית אירוח; אתר כלשהו מחליט לארח אתכם, אתם כותבים מאמר ובו קישור לאתר שלכם. העניין הוא שכל נושא קידום האתרים הוא כל כך עצום, עד שסביר להניח שאין לכם באמת זמן לזה! אז מה עושים? קניית קישורים או פרסום מאמרים בתשלום ובכלל את כל מה שקשור בהתעסקות במנוע החיפוש וקידום אתרים, כדאי להשאיר לאנשי מקצוע שלמו והתמחו בנושא.

ואתם? אתם תוכלו להמשיך לעבוד על פיתוח העסק והרחבתו.

מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!





    1
    נגישות