לצפות ביורו בלי דיליי: עדכון ללקוחות yes וסלקום TV

לקראת היורו: צפייה ללא דיליי בסלקום TV ועדכון לצופי yes פלוס

נמאס לכם לשמוע את השכנים צועקים כשאצלכם אמבפה עדיין בצד השני של המגרש? כנסו לקרוא מה מקבלים צופי יס פלוס וסלקום TV

ערוצי ספורט ביס
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם יש משהו מעצבן בצפייה במשחק כדורגל בשידור חי – זה לשמוע את השכנים צועקים בהתלהבות כשיש גול, בשעה שאצלכם המתח עדיין בשיאו. גם סלקום TV וגם חברת yes מכריזות כעת על פתרון לבעיה הכאובה הזאת. למעשה, בחברת יס כבר יצאו במהלך של "ללא דיליי" לפני ארבע שנים, ועכשיו מרחיבים אותו. הנה הפרטים.

רוצים להוזיל את חבילת הטלוויזיה?

סמנו 3 חברות שתרצו לקבל מהן הצעת מחיר:

שימו לב, יש לשלוח רק לאחר הבחירה


שידורי ספורט ללא דיליי ב-yes פלוס

בחברת yes מספרים כי השיהוי למנויי האינטרנט יכול להגיע ליותר מדקה. מדובר בבעיה שכבר שנים מעצבנת את הצופים. כבר בשנת 2020 הם הודיעו על שירות yes+ Live – שהיה זמין רק למנויי יס פלוס שיש להם ממיר אנדרואיד.

הוא היה רלבנטי ב-8 ערוצי ספורט: ספורט 5 HD, ספורט 5+, ONE HD, ספורט 4 HD, ספורט 1 HD, ספורט 3 HD, ספורט 2 HD, ספורט 5 Live HD.

כעת יס מודיעה כי משחקי היורו ישודרו ב-yes plus ללא דיילי בערוצי הספורט של צ'רלטון ובכאן 11 באמצעות טכנולוגיית yes+LIVE שפיתחה החברה באיכות HD בערוצי ספורט 1, באפיק 511.

כאמור, באופן הזה השיהוי יתקצר בכדקה – שזה כמובן המון כשמדובר במשחק כדורגל.

הטכנולוגיה זמינה רק ללקוחות המחזיקים סטרימר אנדרואיד TV או סטרימל אפל TV של yes, אם אתם צופים ביס פלוס דרך האפליקציה, תצטרכו להמשיך לסבול את השיהוי (דיליי).

במקביל מעלה yes ספריית תכנים ללא עלות לכלל הלקוחות לקראת היורו הכוללת: תקצירי הרגעים הגדולים מטורנירי העבר, כתבות מתוך המגזין "הדרך אל היורו", חידון שבודק מה מאמני הנבחרות יודעים על הקבוצות שלהם ועל היורו, הרגעים הגדולים שבחרו פרשני ושדרני הספורט של ערוץ ספורט 1 ועוד.

בסלקום TV אין דיליי גם כשצופים דרך האפליקציה

גם סלקום TV מודיעה ללקוחות שהם יכולים להירגע וששידורי הספורט ישודרו אצלה ללא דיליי. ייאמר לזכות סלקום טיוי שהיא לא עושה אפליה… השיפור במהירות הצפייה יהיה זמין לא רק רק בסטרימר של החברה, אלא גם בסטרימרים מבוססי אנדרואיד TV וטלוויזיות חכמות של סמסונג, LG והייסנס. בין הסטרימרים: סוני, שיאומי ו-TCL. אין זמינות למי שיש לו סטרימר אפל TV.

אם אהבתם את הכתבה הזאת, אנחנו ממליצים ש:

"כחלק מחגיגות העשור לסלקום TV, השקנו את הפיתוח החדש שיקפיץ את חווית הצפייה בספורט ויאפשר למאות אלפי לקוחות סלקום, במגוון פתרונות קצה טכנולוגיים, ליהנות ממשחקי היורו הקרובים ומהגולים, הכי קרוב למגרש״, אומרת דפנה אגסי, סמנכ״לית השיווק של סלקום.


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות