כמה תשלמו על חבילת סיבים אופטיים והאם שווה להצטרף לחבילת 5GB?

השוואת חבילות סיבים אופטיים: מחירים ומבצעי בזק, סלקום, פרטנר והוט

לא תאמינו איזה פער מחירים מצאנו בהשוואת חבילות סיבים אופטיים 1GB. בדיקת מבצעים ומחיר בזק סיבים, סלקום פייבר, פרטנר והוט

השוואת חבילות סיבים אופטיים 1 GB
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אי אפשר שלא לשים לב למבצעים על חבילות סיבים אופטיים. כרגע סלקום, פרטנר ובזק נלחמות זו בזו – וכל אחת מציעה חודשיים חינם למהירות של 1GB. זו מהירות גבוהה, וחשוב לזכור שיש מהירויות יותר נמוכות של 300MB או 600MB שיכולות לספק לכם חוויה מצוינת. עם זאת, צרכנים רבים בוחרים דווקא בחבילה הזאת. אז האם חבילת סיבים סלקום פייבר יותר משתלמת מחבילת בזק סיבים? או שאולי פרטנר סיבים הכי משתלמת? ומה המחירים של הוט?

רוצים להצטרף לסיבים האופטיים?

סמנו 3 חברות שתרצו לקבל מהן הצעת מחיר:


מסתבר שמאוד מסובך עבור צרכן פרטי לבצע השוואת מחירי סיבים אופטיים. לעתים צריך לחפש היטב את האותיות הקטנות – כמו מחיר הנתב או המחיר אחרי המבצע.

לכן קבלו כבר עכשיו את השורה התחתונה של השוואת מחירי חבילות סיבים אופטיים 1GB בשקלול המבצעים הנוכחיים: מבדיקת פואנטה עולה שגם אחרי המבצע, בזק הכי יקרה. חבילת סיבים אופטיים 1GB בסלקום יותר זולה משל בזק באופן משמעותי.

ההמלצה שלי היא לקבל הצעות מכמה חברות ולשאול את הנציג את כל השאלות: מהי עלות הנתב, מהי העלות אחרי שנה ומהי עלות דמי ההתקנה (לעתים תוכלו להתמקח). רק כך תקבלו תשובה מדויקת.

כמובן, אל תשכחו לבדוק איזו תשתית בכלל יש באזור מגוריכם.

ייתכן שחבילת סיבים סלקום יותר זולה מחבילת סיבים פרטנר, והיא בוודאות יותר זולה מחבילת סיבים בזק, אבל אין לכם עדיין בחירה אמיתית בין כל החברות. ותמיד כדאי לבצע השוואה בין כמה הצעות – תנו לחברות לרדוף אחריכם.

בדיקת כתובת סיבים אופטיים


השוואת מחירי סיבים אופטיים:

אילו חבילות יש לבזק סיבים, סלקום, פרטנר והוט?

הרעיון של חודשיים חינם או כמה חודשים במבצע הוא רעיון שמטרתו העיקרית לפתות את הצרכנים ולבלבל אותם, כאשר בדרך בשורה התחתונה המחיר השנתי שגובים מכם נשאר דומה למחיר המחירון.

החוכמה היא לבדוק לכמה המחיר עולה אחרי אותם חודשיים וכמה בסופו של דבר תשלמו. שימו לב שחבילת סיבים בהוט מוצעת במבצע של כמה חודשים מוזלים ללא חודשיים חינם. בסופו של דבר, כדי לבצע השוואת מחירי סיבים אופטיים נכונה, חייבים לקחת בחשבון את העלויות הנלוות ולא רק את מחיר התשתית. הכוונה היא גם למחיר ההתקנה ולמחיר הנתב.

כאמור, כאשר אתם בודקים מחיר חבילת סיבים בסלקום, חבילת בזק סיבים וכו', זכרו שהתשלום מורכב מכמה חלקים:

  • תשלום על חבילת סיבים – תשלום חודשי קבוע שמתייקר אחרי חודשי המבצע או אחרי השנה הראשונה
  • תשלום על הציוד – נתב בשכירות חודשית. אפשר לרכוש ציוד של חברה אחרת
  • תשלום על התקנת סיבים אופטיים – תלוי במיקום (דירה בבניין או בית פרטי), לרוב בפריסה ל-36 תשלומים
  • כל החברות מציעות גם חבילות משולבות, כמו למשל יס פייבר שמציעה מינוי לטלוויזיה ולחבילת סיבים. בנושא זה כדאי לקרוא את ההרחבה על חבילת טריפל משתלמת.

השוואת מחירי חבילת סיבים אופטיים 1GB

מבצע מחיר חודשי עלות נתב מחיר משוקלל
לשנה ראשונה
עלות התקנה
סלקום חודשיים חינם 119 ש"ח 25 ש"ח
(חודשיים חינם)
1,440 ש"ח 360 ש"ח לדירה,
500 ש"ח לבית
הוט 3 חודשים ב-39 ש"ח 119 ש"ח 30 ש"ח לחודש 1,548 ש"ח 170 ש"ח לדירה,
500 ש"ח לבית
פרטנר חודשיים חינם 129 ש"ח. אחרי שנה: 140 לחודש 25 ש"ח לחודש 1,590 ש"ח חינם לדירה בבניין מ-5 דירות, 500 ש"ח לבית פרטי
בזק חודשיים חינם 139 ש"ח
(לחודשים 3-12). אחרי שנה: 160!
35 ש"ח
(חודשיים חינם)
1,908 ש"ח 200 ש"ח לדירה, 500 ש"ח לבית

אם אהבתם את הסקירה הזאת, אנחנו ממליצים ש:



רוצים חבילה סופר מהירה?

השוואת חבילות סיבים אופטיים 5GB

לאחרונה בזק יצאה בקמפיין משעשע עם עדי אשכנזי שבו היא מקדמת את החבילה הכי מהירה – חבילת סיבים בזק 5GB. גם לסלקום יש חבילה במהירות המטורפת הזאת.

מה שאתם חייבים לדעת, קודם כל, זה שכיום רוב הצרכנים לא זקוקים לה – אבל בשלב מסוים זו כבר תהיה חבילה "שגרתית". בנוסף, חשוב מאוד לדעת שבשביל לגלוש במהירות 5GB דרוש נתב תואם.

לכן, בזק גם משווקת נתב WiFi7 – שהוא כמובן יקר הרבה יותר מנתב רגיל. בסלקום בכלל לא מספקים נתב עבור החבילה הזו ותצטרכו לקנות אותו לבד. זה לא בהכרח פחות משתלם, אולי יותר.

נכון להיום, סלקום מציעה חודשיים חינם והעלות לאחר מכן היא 200 ש"ח בחודש. כלומר, בחישוב שנתי תשלמו (לפני עלות הנתב) 2000 ש"ח. חשוב לדעת שכרגע קשה למצוא בישראל נתב WiFi 7 – ומה שיש עולה הרבה מאוד כסף. מדובר למשל בדגם Asus ROG Rapture GT-BE98 WiFi 7 – שמיועד לגיימרים ונמכר ב-KSP ב-3600 ש"ח.

חבילת סיבים אופטיים 5GB בזק הרבה יותר יקרה – וכרגע אינה משווקת כי הנתב חסר. בהיעדר מבצע על מהירות זו, המחיר הוא 250 ש"ח לחודש. עלות הנתב היא 40 ש"ח לחודש. זה אומר שתשלמו בכל חודש 290 ש"ח, ולאורך השנה הראשונה 3480 ש"ח!

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות