לא רק טלוויזיה וסיבים. הוט מתחילה לספק חשמל. כנסו לפרטים על החבילות

לא רק טלוויזיה וסיבים. הוט מתחילה לספק חשמל. כנסו לפרטים על החבילות

עוד מתחרה לחברת החשמל: הוט אנרגיה. תוכלו להתחבר לחבילת חשמל בלבד, או לחבילה משולבת עם הוט סיבים או טריפל במחיר מוזל. כנסו לפרטים

הוט חשמל - חבילת חשמל של הוט אנרגיה. פרסומת עם אורי לייזרוביץ'
אורי לייזרוביץ', כוכב שבאבניקים, בפרסומת להוט אנרגיה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם אתם רוצים להוזיל את חשבון החשמל ואתם קוראים את הכתבות של פואנטה באופן קבוע, אתם בטח יודעים שלחברת החשמל כבר אין בלעדיות על חשבונות החשמל שלנו. יש ספקיות חשמל נוספות, כמו אלקטרה פאוור, סלקום ואחרות, ועכשיו גם יש את הוט אנרגיה. ענקית התקשורת HOT נכנסת לתחום, וזה אומר שתוכלו לקבל את חשבון החשמל מהוט במקום מחברת חשמל. האם זה יהיה יותר משתלם? נכון לעכשיו הוט – כמו המתחרות האחרות – מציעה תעריף זול יותר משל חברת החשמל.

רוצים להוזיל את חשבון החשמל?

סמנו עד 3 חברות שתרצו לקבל מהן הצעת מחיר:

שימו לב, יש לשלוח רק לאחר הבחירה


לא מדובר בהפחתה דרסטית, אבל בהחלט מדובר במחיר יותר נמוך (ראו בהמשך), וזה חשוב לאור התייקרות תעריפי החשמל והעלייה ביוקר המחיה בפרט. אם יש לכם עמדת טעינה לרכב חשמלי בבית, זה אפילו יותר משמעותי לכם.

התנאי לחיבור להוט חשמל הוא קיומו של מונה חשמל חכם. כיום קיימים מוני חשמל חכמים רק בחלק מהמקומות בארץ, אבל אפשר להזמין התקנה בתשלום של כ-280 ש"ח מחברת החשמל. בנוסף, החל מהקיץ במשרד האנרגיה כבר לא ידרשו מונה חכם כתנאי למעבר לספקית חשמל (ראו פרטים בכתבה לא צריך מונה חכם. כך תעברו לספקי חשמל זולים יותר מחברת החשמל).

חשבון חשמל – הוט מציעה חבילת טריפל וחשמל במחיר מוזל ועוד

כאמור, יש מאות אלפי לקוחות סיבים אופטיים בהוט, חבילות טלוויזיה בהוט ולקוחות הוט מובייל. יש כאלה בעלי חבילת טריפל של הוט (עם טלפון ביתי) או באנדל (טלוויזיה + סיבים), אבל עד עכשיו כל השירותים של החברה היו שירותי תקשורת. כעת הוט מתרחבת לתחום החשמל עם הוט אנרגיה.



מסלולי הוט חשמל (הוט אנרגיה)

הוט מציעה שתי אפשרויות ובכל אפשרות כמה מסלולים.

האפשרות הראשונה כוללת חיבור גם לשירותי התקשורת שלה (אינטרנט, טלוויזיה, סלולר, טלפון ביתי) וגם לחשמל. בתוך האפשרות הזאת אפשר לבחור את סוג החבילה המשולבת (האם היא כוללת גם אינטרנט סיבים הוט, גם חבילת טלוויזיה של הוט וכו').

מסלול משולב: חשמל + אינטרנט / טלוויזיה / סלולר

eTriple (מסלול טריפל והוט מובייל) + חשמל  טריפל + חשמל דאבל NEXT + חשמל
טלוויזיה+אינטרנט+טלפון ביתי+חבילת סלולר+חשמל טלוויזיה+אינטרנט+טלפון ביתי+חשמל טלוויזיה באפליקציית נקסט + אינטרנט + חשמל
הנחה קבועה של 10% + 10% על חבילות רומינג הנחה קבועה של 7% הנחה קבועה של 6%

האפשרות השנייה היא להתחבר רק לחשמל, כלומר, להיות רק לקוח של הוט אנרגיה: גם מי שמצטרף לחשמל הוט יכול לבחור בין כמה מסלולים – אחד שמקנה הנחה ביום, אחד שמקנה הנחה בלילה וכו'.

מסלולים אלה מתאימים ללקוחות בזק סיבים, סלקום TV וכו' – שלא רוצים להתנתק מהחברות הקיימות אבל מעוניינים להצטרף למסלול חשמל בהוט.

 

חוסכים 24/7
חוסכים ביום חוסכים בלילה 
שנה ראשונה – 5% הנחה

שנה שנייה – 6% הנחה

שנה שלישית – 7% הנחה

הנחה של 15% הנחה מ-07:00 עד 17:00 הנחה של 20% הנחה מ-23:00 עד 07:00

 

לרגל ההשקה, הוט יוצאת במבצע "חשמל חינם לשנה". 10 לקוחות מתוך 5000 שיירשמו להגרלה (לקוחות HOT או נקסט) יוכלו לקבל 1000 ש"ח בחודש חינם על חשמל במשך שנה.

ממתי הוט מספקת חשמל? קצת רקע

חשוב להבין שהרפורמה לא יצרה מצב שכל חברה מתחילה לייצר חשמל ולשווק אותו. ייצור חשמל הוא עסק לחברות שמתמחות בכך, ו-HOT היא לא יצרנית חשמל.

מה שהרפורמה מאפשרת היא אספקת חשמל שנרכש מחברת החשמל או מספקים אחרים באופן עצמאי. חברת החשמל כיום כבר לא מייצרת את כל החשמל בארץ. יש חברות נוספות שמייצרות חשמל, בדרך כלל ממקורות מתחדשים.

 

אם אהבתם את הכתבה הזאת, אנחנו ממליצים ש:

  • תצטרפו לטלגרם שלנו ולא תפספסו כלום 🙂 לחצו כאן >
  • תהיו חברים שלנו בפייסבוק 🙂 לחצו כאן >
  • תעקבו אחרינו באינסטגרם 🙂 לחצו כאן >

 

במקרה של הוט, החברה חתמה על הסכם עם יצרני האנרגיה דליה אנרגיות ודוראד על הסכמים לאספקת חשמל ללקוחות החברה.

האם מקבלים את החשבונית מ-HOT או מחברת החשמל?

אמנם ספקית החשמל היא HOT, אבל את החשבונית תקבלו מ-HOT energy. שתשקף את צריכת החשמל החודשית שלך.

פרט להנחה, מרכיבי החשבונית יהיו זהים לחשבון החשמל שמספקת חברת החשמל. כלומר, המחיר יחושב לפי הצריכה (בקוט"ש) והתשלום הקבוע. תעריפי החשמל עצמם, כידוע, נקבעים ע"י רשות החשמל.

חשבון חשמל מהוט, אבל מי נותן את השירות?

השירות של הוט ידוע כשירות בעייתי, ויש לקוחות שהנושא הזה מטריד אותם. חשוב לדעת כי המענה לתקלות בחשמל ימשיך להינתן ע"י מוקד 103 של חברת החשמל, ללא שינוי מהיום. בנוסף, אפשר להתנייד חזרה לחברת החשמל בכל עת.

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה
דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות