לקוחות הטלוויזיה של הוט מתחילים לשלם יותר. וגם חלק מלקוחות YES

לקוחות הטלוויזיה של הוט מתחילים לשלם יותר. וגם חלק מלקוחות YES

גם הוט ויס קופצות על הסוס ומעלות מחירים. מי יושפע ואילו ערוצים מתייקרים? היכנסו לפרטים ושימו לב לחשבונית הקרובה

ערוצי ילדים בהוט
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם אתם לקוחות הוט ויש לכם חבילת טלוויזיה של החברה – ייתכן שאתם משלמים מהיום יותר. הוט העלתה את מחיר התוכן בתחומים שונים – החל מערוצי ספורט ועד ערוצי ילדים. מה הסיבה? לא ברור, אבל כדאי להזכיר את העובדה שהבעלים של הוט, פטריק דרהי, הוא גם הבעלים של ערוץ החדשות i24 שמתחיל לשדר מהיום בעברית וגייס לשירותיו טאלנטים כמו צבי יחזקאלי תמורת שכר גבוה מאוד.

רוצים להוזיל את חבילת הטלוויזיה?

סמנו 3 חברות שתרצו לקבל מהן הצעת מחיר:

שימו לב, יש לשלוח רק לאחר הבחירה


 

ושימו לב, אם אתם לקוחות yes – כדאי שתדעו שגם חבילת ערוצי הספורט בחבילת הספורט של יס התייקרו (כפי שדיווחנו כאן באתר פואנטה בכתבה על עלייה במחיר ערוצי ספורט ב-yes ובסטינג TV).

לאור עליית המחירים בהוט ועליית המחירים ב-yes, שמצטרפת לעלייה בהוצאות על מזון, חשמל ועוד, יותר ויותר צרכנים שוקלים לעבור לחבילת טלוויזיה מוזלת – ובצדק. שווה לקבל הצעות מכמה חברות ולבדוק כיצד אפשר לשלם פחות על חבילת טלוויזיה.

ואם חשבתם לעבור מהוט לנקסט TV – שירות הטלוויזיה באינטרנט של HOT, תגלו שגם שם הוט מעלה מחירים. ראו בהמשך. שווה להציץ כי זה הופך את אפליקציית הטלוויזיה ה"מוזלת" להרבה פחות מוזלת.

בכמה מתייקרים ערוצי הטלוויזיה בהוט?

ההתייקרות בהוט באה לידי ביטוי בכמה שקלים עבור כל תוכן מוסף – ובסך הכול בתוספת של בין 1-8.5 ₪ לכל ערוץ או חבילת ערוצים ובתוספת של 3 ש"ח לכל ספריה מספריות התוכן.

דוגמאות למחיר הוט עבור ערוצי ילדים:

  • הופ ילדות ישראלית מתייקר מכ-18 ש"ח ל-21 ש"ח
  • ערוץ הכוכבים מתייקר מכ-13 ש"ח לכ-16 ש"ח.

דוגמאות למחיר הוט עבור ספריות

  • ספריית ניקלודיאון מתייקרת מכ-20 ש"ח לכ-23 ש"ח.
  • ספריית ג'וניור מתייקרת מכ-20 ש"ח לכ-23 ש"ח.
  • ספריית הדרמות הטורקיות 2 מתייקרת מכ-20 ש"ח לכ-23 ש"ח.

בכמה מתייקרת חבילת טלוויזיה של NEXT TV?

הבשורה הלא פחות הזויה שמגיעה מגזרת הוט היא העלאה דרסטית של מחיר ה-VOD בשירות הטלוויזיה ה"מוזל" נקסט TV.

החל מחודש יולי ייגבה תשלום של כ-15 ש"ח בכל חודש על VOD ללקוחות NEXT TV – שירות הטלוויזיה על גבי האינטרנט של החברה.

זה כמעט בלתי נתפס שבעידן הזה הוט מעזה לגבות תשלום על VOD, כאשר אף אחת ממתחרותיה – למשל סטינג TV של yes, סלקום TV, פרטנר TV או FREE TV, לא גובות תשלום על VOD. הרי בסופו של דבר VOD הוא החלק העיקרי בשירותי טלוויזיה מבוססי אינטרנט.

אם אהבתם את הכתבה הזאת, אנחנו ממליצים ש:

רוצים לראות שידורי ספורט חיים? בקרוב תשלמו הרבה יותר

זו גם הזדמנות להזכיר כי באופן תמוה ומקומם, משרד התקשורת בראשות השר קרעי (ליכוד) והמועצה לשידורי כבלים ולוויין בוחרים לתת יד לפגיעה בלקוחות הוט ויס שתיכנס לתוקף בקרוב.

לפי החלטה שהתקבלה, לא ישודרו יותר שידורי ספורט חיים חינמיים. התוצאה תהיה שגם מי שאינו חובב ספורט מושבע, אלא רק נוהג מדי פעם לצפות במשחקי ליגת האלופות, הליגה הספרדית וכו', יצטרך לשלם על חבילה יקרת ספורט יקרה. את כל הפרטים קראו בכתבה על מחיר ערוצי ספורט שפרסמנו כאן במדור טלוויזיה.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות