איזה סופר אונליין הכי זול והאם כדאי לקנות בשופרסל אונליין?

איזה סופר אונליין הכי זול והאם כדאי לקנות בשופרסל אונליין?

השוואת מחירי סופר אונליין מגלה באיזו רשת הכי משתלם לעשות את הקניות השבועיות, במקום לעמוד בתור, לחפש חניה ולסחוב. איזה סופר הכי זול אונליין?

השוואת מחירי סופר אונליין
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם אתם מנסים לחסוך זמן ומאמץ ומעדיפים לעשות את הקניות שלכם בסופר אונליין ולא בסניפים, כדאי שתציצו בהשוואת מחירי סופר אונליין שביצענו. השוואת המחירים כללה את הרשתות: שופרסל, רמי לוי, טיב טעם, ויקטורי וקרפור. מדובר בבדיקה של סל שכלל 26 מוצרים – והוא כמובן לא זהה בדיוק לסל המוצרים שאתם קונים. כל המחירים הבדקו ב-1.7.24 ויכולים להשתנות כמובן.

עם זאת, הוא מאפשר לראות את מדיניות התמחור בכל אחת מהרשתות שנבדקו. מיד נציג את המחירים של הסלים שנבדקו, אשר כללו פירות וירקות, מוצרי היגיינה, דג, שמן ועוד. לפני כן נזכיר שמחיר המשלוח בכל הרשתות עומד על כ-30 ש"ח שאותם יש להוסיף על הקנייה.

בנוסף נזכיר כי אמנם בכתבה זו בדקנו איזו סופר הכי זול אונליין, אבל מחיר הוא לא המרכיב היחיד שצריך לגרום לבחור היכן לקנות. לא פחות מזה, חשוב השירות שאתם מקבלים. כך למשל, חשוב שהמשלוח יגיע בזמן וארוז כמו שצריך – אך עם כמה שפחות זיהום לסביבה. חשוב גם שלא יקרה מצב שתזמינו פריט ותקבלו פריט אחר בשל מחסור במלאי, מבלי שבדקו אתכם קודם.

נזכיר גם כי רשת שופרסל שינתה לרעה את תנאי מועדון הלקוחות SUPREME (הציצו בכתבה על מועדון לקוחות שופרסל). בנוסף, שופרסל שינתה את מדיניות הקופונים ועכשיו הם חייבים להיות תקפים ביום האספקה – מה שהופך את הקופונים ללא רלבנטיים פעמים רבות. ובנוסף לכל אלה, שופרסל ביטלה את המשלוח החינמי שניתן למי שהזמין עד כה בסכום של יותר מ-750 ש"ח.

השוואת סופר אונליין

אז איזו רשת הכי זולה אונליין? ביצענו בדיקה מדגמית שכללה רק מוצרים של מותגים זהים, ללא המותג הפרטי וללא הנחות מועדון. אם יש לכם כרטיסי אשראי של הרשתות, תוכלו אולי לקבל הטבות שלא נכללות פה (כמו כרטיס אשראי קרפור וכו').

בבדיקה הזאת לא תופתעו לשמוע שרמי לוי הכי זול אונליין, אבל כן כדאי שתציצו במחירים של שופרסל, למשל. זאת, למרות שהיא התחייבה בעבר כי המחירים בשופרסל אונליין יהיו זהים למחירים בשופרסל דיל. כיום זה כבר ממש לא כך. האתר של רשת קרפור מפתיע לטובה והוא מדורג במקום השני, די קרוב לרמי לוי.

איזה סופר הכי זול לקניות אונליין?

רשת סך הכל (₪) סך הכל כולל משלוח (₪)
רמי לוי 398 428
קרפור 426 456
ויקטורי 437 467
שופרסל 438 468
טיב טעם 487 517
רשימת המוצרים שנבדקו כוללת:

1 ק"ג עגבניות, 1 ק"ג מלפפונים, 1 אבטיח, 1 ק"ג פלפל אדום, 1 ק"ג אפרסק, 1 ק"ג דג סלמון קפוא, 1 נייר טואלט סנו סופט 32 גלילים, 1 קפה טייסטרס צ'ויס, 3 פסטה אסם 500 גרם, 2 אורז פרסי סוגת, 1 ק"ג תפוחי עץ, 2 ק"ג תפוחי אדמה, 1 ליטר חלב סויה תנובה אלטרנטיב, 1 מרכך כביסה מרוכז סנו מקסימה, 1 נוזל כלים פיירי צהוב 750 מ"ל, 2 אריזות נייר סופג ניקול, 1 שמן קנולה רגיל עץ הזית 1 ליטר, 1 משחת שיניים קולגייט טוטאל, 1 שמפו פינוק, 1 מרכך לשיער פינוק, 1 תחליב רחצה פינוק, 1 ק"ג בצל לבן, 1 קוטג' תנובה 12%, 1 חבילה 10 פיתות, 1 דגני בוקר תלמה של אלופים, 1 דאודורנט AXE APLLO.

איפה הכי זול לקנות פירות וירקות?

פירות וירקות הם מרכיב מרכזי בסל הקניות, וההבדלים במחירים יכולים להיות משמעותיים.


הכתבה עזרה לכם? עכשיו תורכם לעזור לנו 🙂

הוסיפו לנו עוקב באינסטגרם, לחצו כאן >

עקבו אחרינו בפייסבוק, לחצו כאן >

והכי נוח לעקוב אחרינו בטלגרם. לחצו כאן >


 

רמי לוי מציע את המחירים הנמוכים ביותר עבור פירות וירקות, בעוד שטיב טעם מציע מחירים גבוהים משמעותית. למשל, עגבניות ברמי לוי עולות 5 ש"ח לק"ג לעומת 8 ש"ח לק"ג בטיב טעם. אפרסק, שעולה 15 ש"ח לק"ג ברמי לוי, עולה 19 ש"ח לק"ג בטיב טעם.

דוגמה למחירי אפרסק

רשת מחיר
רמי לוי 15 ש"ח לק"ג
ויקטורי 15 ש"ח לק"ג
קרפור 15 ש"ח לק"ג
שופרסל 19 ש"ח לק"ג
טיב טעם 19 ש"ח לק"ג

דוגמה למחירי אבטיח

 

רשת מחיר אבטיח
רמי לוי 2 ₪ לק"ג
ויקטורי 3 ₪ לק"ג
קרפור 3 ₪ לק"ג
שופרסל 3 ₪ לק"ג
טיב טעם 4 ₪ לק"ג

 

איפה הכי זול לקנות דג סלמון?

דג סלמון הוא מוצר פופולרי אך יקר יחסית. גם כאן, רמי לוי מציע את המחיר הנמוך ביותר של 85 ש"ח לק"ג, אבל גם קרפור עם מחיר אטרקטיבי של 88 ש"ח לק"ג. טיב טעם מציעה את המחיר הגבוה ביותר של 96 ש"ח לק"ג.

 

רשת מחיר דג סלמון
רמי לוי 85 ₪ לק"ג
קרפור 88 ₪ לק"ג
ויקטורי 90 ₪ לק"ג
שופרסל 90 ₪ לק"ג
טיב טעם 96 ₪ לק"ג

 

איפה הכי זול לקנות נייר טואלט?

נייר טואלט סנו סופט 32 גלילים הוא מוצר צריכה בסיסי, ושוב, רמי לוי מציע את המחיר הנמוך ביותר של 38 ש"ח, בעוד שקרפור ושופרסל מציעים מחירים דומים של 38 ש"ח ו-40 ש"ח בהתאמה.

 

רשת נייר טואלט
רמי לוי 38 ₪
ויקטורי 39 ₪
קרפור 38 ₪
שופרסל 40 ₪
טיב טעם 43 ₪

 

דוגמה למחירי AXE APLLO

רשת מחיר (₪)
רמי לוי 14 ₪
קרפור 14 ₪
ויקטורי 14.50 ₪
שופרסל 15 ₪
טיב טעם 15.50 ₪
דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות