מצלמת אבטחה מומלצת עם חיוג מהיר: Provision PTCAM-04

הילדים לבד בבית? מצלמת האבטחה Provision PTCAM-04 תיתן לכם שקט

יש הרבה מצלמות אבטחה, אבל לדגם Provision PTCAM-04 של פרוויז'ן הישראלית יש יתרון מובנה ומחיר נגיש שהופך אותה למצלמת אבטחה מומלצת. ביקורת ומדריך למשתמש

ביקורת provision ptcam-o4 מצלמת אבטחה ביתית מומלצת
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מצלמת אבטחה ביתית היא תמיד מוצר מבוקש, ומאז 7.10 הרבה יותר מבעבר. דגם PTCAM-04 של חברת ProVision הישראלית הוא דגם שימושי במיוחד, וזאת בזכות תכונה שבדרך כלל אין במצלמות אחרות: לחצן חיוג מהיר לסמארטפון. כמובן, התכונה הזאת שימושית בתנאי שאתם ממקמים את המצלמה על שולחן או על מדף שניתן להגיע אליו בקלות. בהמשך ביקורת מצלמת אבטחה פרוויז'ן PTCAM-04 נרחיב בנוגע לאפשרות הזאת, אך לפני כן מילה טובה על המחיר: למרות המפרט המרשים והרזולוציה הגבוהה, מדובר במצלמת אבטחה מומלצת במחיר נגיש מאוד. בימים אלה היא אפילו במבצע, אז שווה לבדוק.

באג249 במקום 240 ש"ח
KSP239 ש"ח במקום 240 ש"ח

המחיר הוא הוצאה חד פעמית, ואם תסתפקו באחסון שאתם מקבלים כברירת מחדל ובאורך הסרטונים שתוכלו לשמור (ראו בהמשך), זו תהיה ההוצאה היחידה שלכם. אין דמי מנוי וגם אין התקנה מסובכת (אלא אם כן תרצו להתקין אותה רחוק משקע חשמלי ותזדקקו לחשמלאי).

במידה שתבחרו להצטרף לתוכנית שירות מורחבת שמאפשרת הארכה של זמן האחסון, הארכה של זמן הסרטונים וכו', תצטרכו לעשות מינוי חודשי. עלות המינוי היא 15, 20 או 36 ש"ח בחודש, או 150, 225 או 425 ש"ח בשנה. המינוי מאפשר בהתאמה אחסון של 15, 30 או 60 ימים בענן. בנוסף הוא מקנה אפשרות לקבל התראה יותר מדויקת על מי שנכנס לבית ולהגדיר אזור פעילות למצלמה.

מפרט טכני של מצלמת אבטחה פרוויז'ן PTCAM-04

  • איכות צילום: 2K, רזולוציה 3MP
  • זווית צפייה: מצלמה ממונעת המסתובבת 360 מעלות, מאפשרת כיסוי מלא של האזור המפוקח.
  • טכנולוגיית דחיסת וידאו: דחיסת H.265, שמאפשרת זמן הקלטה מירבי וניצול יעיל של אחסון.
  • ראיית לילה: טכנולוגיית ראיית לילה שמאפשרת מעקב גם בתנאי תאורה נמוכים.
  • גילוי תנועה: כוללת מערכת גילוי ומעקב תנועה, זיהוי דמות אדם ובעלי חיים.
  • חיבור לרשת: מצלמת IP אלחוטית עם אפשרות צפייה בזמן אמת מכל מקום דרך אפליקציה בסמארטפון.
  • לחצן חיוג מהיר: מאפשר חיוג מהיר לשיחה ישירה לסמארטפון במקרה של אירוע חריג.
  • אפליקציה לניהול וצפייה מרחוק: מאפשרת שליטה מרחוק על המצלמה, כולל הזזת עדשה, זום וצפייה בזמן אמת.
  • תמיכה באודיו דו-כיווני: מאפשרת שיחה בזמן אמת דרך המצלמה.
  • אחסון: שמירה בענן ועל גבי כרטיס זיכרון.

ביקורת מצלמת אבטחה ProVision PTCAM-04

ProVision PTCAM-04 היא מצלמת אבטחה ביתית שמופעלת בעיקר באמצעות האפליקציה (התומכת בעברית). לכן, עוד לפני שמחברים אותה, יש לסרוק את הקוד על האריזה ולהוריד את האפליקציה (זמינה כמובן לאייפון ולאנדרואיד). לאחר מכן נדרשות כמה הגדרות פשוטות, כולל הזנת מספר הטלפון – ויוצאים לדרך.

המצלמה מגיעה עם כבל וראש מטען, ומחייבת חיבור לחשמל. מאחר שזו מצלמה ייחודית עם לחצן חיוג לטלפון, תרצו ככל הנראה למקם אותה בגובה נמוך – ויש להביא את הנקודה הזאת בחשבון בהתאם למיקום שקע החשמל ולשטח שהמצלמה צריכה לכסות.

המצלמה מזהה תנועה, וניתן לקבל התרעה לנייד כאשר היא מזהה אדם, בעל חיים או אפילו שליח. אפשר גם לבחור להתעלם למשל מבעלי חיים. כאשר היא מזהה את התנועה, היא מקליטה באופן אוטומטי סרטון של 20 שניות. אפשר לצפות במתרחש בשידור חי ואפשר לצפות לאחר מכן בסרטונים.

מצלמת אבטחה ביתית מומלצת – במיוחד להורים עם ילדים

כאמור, במיוחד מאז 7.10 עלה מפלס החרדה שלנו (בצדק), והורים רבים מוטרדים כאשר הם בעבודה והילדים בבית.

לחצן חיוג מהיר במצלמת ProVision PTCAM-07

היתרון המשמעותי שיש למצלמת אבטחה ביתית ProVision PTCAM-07 הוא החיוג המהיר בחזית המצלמה.

במידהחייגן מהיר במצלמת אבטחה פרוויז'ן מצלמת אבטחה מביתית מומלצת שמתרחש משהו מלחיץ, אפשר פשוט ללחוץ על הכפתור – והמצלמה תחייג אוטומטית למספר הטלפון שהוזן באפליקציה. ברגע שתענו לשיחה, תוכלו לנהל שיחה דו כיוונית וכמובן במקביל גם לראות באפליקציה מה קורה בבית.

איכות הצילום ותפעול האפליקציה

איכות הצילום גבוהה מאוד, ורואים היטב גם באור וגם בחושך. בעת הבדיקה שלנו, קרה שהאפליקציה נתקעה ולא הצלחנו לראות את השידור החי. הדבר נפתר לאחר מספר לחיצות באפליקציה.

הגדרות פרטיות

אחת הבעיות בקיומה של מצלמה בבית היא כמובן הפגיעה בפרטיות. בדגם הזה אפשר בלחיצת כפתור באפליקציה לגרום למצלמה לעבור למצב פרטיות ולהפסיק לצלם.

אחסון וצפייה

כל הסרטים נשמרים באופן אוטומטי בענן למשך שלושה ימים – שזה הרבה, אך לא לכולם מספיק. במידה שתרצו אחסון למשך זמן רב יותר, תוכלו לרכוש אחסון נוסף בתשלום. הסרטונים נשמרים גם בכרטיס הזיכרון (128GB).

 

אם אהבתם את הסקירה הזאת, אנחנו ממליצים ש:

 

הפעלת אזעקה

במידה שהמצלמה מזהה תנועה של אדם לא רצוי (או אפילו בעל חיים), תוכלו להגדיר שתופעל באופן אוטומטי אזעקה – או לבטל אותה. כמובן, גם זה נעשה דרך האפליקציה.

בשורה התחתונה

מצלמת אבטחה מומלצת למי שמחפש מצלמת אבטחה ביתית

מצלמת ProVision PTCAM-04 היא מצלמת אבטחה ביתית מומלצת בזכות שילוב בין לחצן החיוג המהיר, איכות הצילום והאחסון הנוח בענן. היא מזהה תנועה ונשלטת בצורה נוחה מאוד מהאפליקציה. יש לה שני חסרונות – האחד הוא הכבל שאינו מספיק ארוך ויוצר מגבלה למקם אותה ללא צורך בהזמנת חשמלאי שיתקין שקע ייעודי. השני הוא שהמעקב אחרי התנועה מייצר מצב שאם יש שני אנשים במרחב, היא מתמקדת באחד מהם משום שהיא מזהה תנועה ונעה בעקבות הדמות שבה היא מתמקדת.

מחיר מצלמת אבטחה פרוויז'ן PTCAM-04

מחיר מצלמת אבטחה פרוויז'ן PTCAM-04 הוא מחיר נגיש מאוד, ומדי פעם אפשר למצוא אותה בהנחה.

באג249 במקום 240 ש"ח
KSP239 ש"ח במקום 240 ש"ח

כאמור, ניתן להרחיב את השימושים של המצלמה באמצעות רכישת מינוי בתשלום בעלות של 14/20/36 ש"ח בחודש ולקבל בהתאמה 15/30/60 ימי אחסון בענן ושירותים נוספים כמו התראה חכמה על פעילות האדם שנמצא בביתך באמצעות AI.

 

 

 

 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות