סדרת אנטי אייג'ינג של ולדה (WELEDA): למצק את העור עם רימונים ומאקה

סדרת אנטי אייג'ינג של ולדה (WELEDA): למצק את העור עם רימונים ומאקה

סדרת האנטי אייג'ינג של ולדה כוללת 5 תכשירים המבוססים על שמן זרעי רימונים ושורש המאקה. חובבות הטיפוח הטבעי לפנים יאהבו אותה

ולדה אנטי אייג'ינג סדרת מוצרי טיפוח טבעיים
צילום: דפנה הראל כפיר
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

תכשירי טיפוח לאנטי אייג'ינג יש בשפע, אבל תכשירים כאלה שמבוססים על רכיבים טבעיים יש פחות – וזה שמבטיח המותג הגרמני הוותיק Weleda בסדרת האנטי אייג'ינג למיצוק העור. חמישה תכשירים כוללת סדרת האנטי אייג'ינג של ולדה: קרם עיניים, סרום, קרם יום, קרם לילה ושמן. בוולדה מדגישים שכל אחד מהם מכיל שמן זרעי רימונים ופפטידים משורש המאקה לצד רשימה ארוכה של חומרים אחרים. הסדרה מבטיחה לעודד את התחדשות העור ולהאחיד את גוון העור. כמובן, הבטחות כאלה קשה לבחון תוך זמן קצר ואנו נעדכן את הכתבה בעוד מספר שבועות. מחירי המוצרים בסדרה נעים בדרך כלל בין 150 ל-170 ש"ח לכל אחד מהמוצרים, ואנחנו אפילו מצאנו אותם במחיר נמוך יותר ב-KSP ובמבצע בסופר-פארם.

KSP125 ש"ח לקרם יום
סופר פארם127 במקום 170 ש"ח לקרם לילה
KSP109 ש"ח לקרם עיניים
KSP125 ש"ח לסרום
סופר פארם112 ש"ח במקום 150 ש"ח לשמן

סדרת האנטי אייג'ינג של ולדה מצטרפת לסדרת Skin Food המוצלחת שנסקרה כאן (המיועדת לעור פנים רגיל עד יבש).

זהו אחד המותגים הכי ידועים בעולם בתחום הטיפוח הטבעי, ומוצריו נושאים את תקן Natrue לקוסמטיקה טבעית-אורגנית.
התקן ניתן רק למוצרים שנבדקו וקיבלו אישור שלפחות 95% מהחומרים הטבעיים או מהחומרים הטבעיים הגיעו מחקלאות אורגנית.



 

המוצרים לא נוסו על בעלי חיים והאריזות מיוצת בחלקן הגדול מחומרים ממוחזרים. בחברה מקפידים שכל המוצרים יהיו ללא חומרים משמרים, ללא חומרים כימיים וללא SLS.

עם זאת, כפי שניתן לראות בהמשך, ברשימת הרכיבים יש גם מרכיבים תעשייתיים.

סדרת אנטי אייג'ינג ולדה – מידע נוסף

במוצרי סדרת האנטי אייג'ינג של ולדה יש דגש על שני מרכיבים: שמן זרעי רימונים ופפטידים משורש צמח המאקה. פפטידים הם 'אבני הבניין' המרכיבות חלבון, כאשר החיוני ביותר בעורנו הוא הקולגן. עם הזמן היכולת של הגוף לייצר בעצמו פפטידים דועכת והעור הופך עמום יותר ועם קמטוטים. בחברה אומרים כי הפפטידים מצמח המאקה מחקים את הפעילות הטבעית שהעור היה עושה בגיל צעיר יותר.

שמן זרעי רימונים נחשב לנוגד חמצון טבעי יעיל בשלו היותו עשיר באנטי אוקסידנטים.

כמובן, רשימת הרכיבים כוללת עוד חומרים רבים אחרים. חלק מהרכיבים נמצאים בכל מוצרי הסדרה ואחרים לא.

כך למשל, סרום לפנים מכיל חומרים נוספים כמו פנטילן גליקול, חימר, שעוות קרנאובה ותמצית זרעי דוחן, בעוד שהקרמים מכילים חמאת שיאה.

קרם הלילה מכיל שמן זית ושמן חמניות נוספים, רכיבים שלא נמצאים בקרם היום. קרם היום וקרם הלילה מכילים רכיבים נוספים כמו סורביטן אוליבט וגליצריל קפרילט, שלא נמצאים בסרום לפנים.

הבדלים אלו מעידים על התאמת המוצרים לשימושים שונים: הסרום קליל יותר ומתאים להזנה יומית, קרם היום מספק לחות והגנה במהלך היום, וקרם הלילה מתמקד בשיקום העור והזנה אינטנסיבית במהלך הלילה.

על כל האריזות מודגש כי הן מיוצרות בחלקן הגדול מחומרים ממוחזרים, ומופיעה גם המלצה לשגרת טיפוח קבועה: ראשית, להשתמש בקרם עיניים, לאחר מכן בסרום, ולאחר מכן בקרם או בשמן.

סרום רימונים ושורש מאקה

זהו סרום נטול שמן, שמכיל גם אלוורה ודוחן מוזהב, לצד הפפטידים ומיץ הרימונים.

הסרום מבטיח להאיר את גוון העור ולהפחית עומק קמטים וקמטוטים. כאמור, בזמן הקצר שעשיתי בו שימוש, לא הספקתי להבחין בשינוי. המרקם מאוד נעים, יחסית נוזלי ומזכיר במידה מסוימת חלב בשל הצבע הלבן. \הוא נספג מהר מאוד. ברגע הראשון יש תחושה קלה של דביקות – א היא נעלמת עד מהרה.

מומלץ להמתין כמה דקות ואז להניח מעליו את קרם הפנים.

רכיבים:

מים (Aqua), שמן שומשום, גליצרין, חמאת שיאה, פנטילן גליקול, אלכוהול, חימר, שמן זרעי רימון, שמן זרעי מקדמיה, שעוות קרנאובה, תמצית זרעי דוחן, שמן זית, שמן חמניות, בטאין, קסנתן גאם, חומצה ציטרית, ויטמין E, פפטידים משורש מאקה, אוליבט סטר, קפרילאט גליצריל, אוליבט סורביטן, גלוטמט סטיארואיל סודיום, מלטודקסטרין, ניחוח טבעי,
לימון, לינלול, בנזיל בנזואט, גראניול, סיטרל, קומארין.

קרם יום רימונים ושורש מאקה למיצוק העור

הקרם מבטיח להעניק לעור מראה זוהר. בחברה מבטיחים שהוא גם מסייע מפני השפעה שלילית של קרינת אור כחול על פיגמנטציה. לא הרגשתי בהשפעה כזו, אבל בהחלט נהניתי מהתחושה שהוא מעניק לפנים. מדובר בקרם קליל עם ניחוח צמחי עדין, שנספג מהר ומותיר את העור רענן ומלא לחות.

קרם לילה רימונים ושורש מאקה למיצוק העור

הקרם הזה, המיועד ללילה, הוא קצת יותר סמיך. הוא מבטיח לשקם את העור במהלך הלילה בעזרת הפפטידים, שמן זרעי הרימונים והדוחן המוזהב. גם כאן הניחוח עדין וצמחי, והעור נותר לח ונעים עד הבוקר.

רכיבים:

מים, שמן שומשום, גליצרין, חמאת שיאה, פנטילן גליקול, אלכוהול, חימר, שמן זרעי רימון, שמן זרעי מקדמיה, שעוות קרנאובה, תמצית זרעי דוחן, שמן זית, שמן חמניות, בטאין, קסנתן גאם, חומצה ציטרית, ויטמין E, פפטידים משורש מאקה, אוליבט סטר, קפרילאט גליצריל, אוליבט סורביטן, גלוטמט סטיארואיל סודיום, מלטודקסטרין, ניחוח טבעי, לינלול, בנזיל בנזואט, גראניול, סיטרל, קומארין.

קרם עיניים רימונים ושורש מאקה

מטרתו של הקרם היא להפחית נפיחות ונראות של כהויות מסביב לעיניים ולהפחתת קמטים וקמטוטים באזור העיניים.

ולדה אנטי אייג'ינג - שמן למיצוק העור של WELEDA

הקרם מכיל גם ארגן, והוא מאוד עדין. הוא בטוח לשימוש עבור מרכיבי עדשות מגע ומיועד לכל סוגי העור. הוא נספג במהירות, לא משאיר תחושת דביקות ויתאים במיוחד למי שסובל/ת מיובש באזור העדין הזה. הכמות קטנה, אך נדרש גם מעט חומר עבור אזור כל כך קטן.

שמן רימונים ממצק

השמן הוא מוצר "אקסטרה". הוא נועד למיצוק והזנה אינטנסיבית לעור הפנים. ניתן להשתמש בו להעשרת קרם היום/לילה, או במקומם.

הוא מכיל תערובת של 8 שמנים צמחיים, ביניהם זרעי רימון, אבוקדו, דוחן מוזהב, גרעיני משמש וארגן.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות