סוף לשידורי ספורט חיים חינם בערוצי הספורט (חוץ מספורט נשים ונכים)

סוף לשידורי ספורט חיים חינם בערוצי הספורט. כמעט כל השידורים יהיו בתשלום

הלחץ של הוט ו-yes עבד – והן לא יחויבו לשדר חינם שידורי ספורט חיים. המשמעות: הוצאה נוספת עבור מיליוני אוהדי ספורט

ערוצי ספורט ביס
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אוהבים לצפות ביורוליג, במשחקים המוקדמים של ליגת האלופות, ב-NBA, בטניס? אם אתם מאלה שצופים באדיקות בערוצי הספורט, כדי שתתכוננו לגזרה החדשה בחסות הממשלה וביוזמת מועצת הכבלים והלווין, אשר החליטה לבטל את מפרט הבסיס של השידורים החיים בערוצי הספורט. ליגות העל בכדורגל ובכדורסל לא ישודרו חינם, אלא רק בערוצי ספורט בתשלום. כדי לראות ספורט תצטרכו לשלם תוספת של עשרות שקלים בחודש על חבילת הטלוויזיה שלכם – אפילו 100 ש"ח בחודש.

רוצים להוזיל את חבילת הטלוויזיה?

סמנו 3 חברות שתרצו לקבל מהן הצעת מחיר:

שימו לב, יש לשלוח רק לאחר הבחירה


לא כל שידורי הספורט החינמיים יבוטלו, אלא רובם המכריע. השידורים שיהיה חובה לשדרם בשידור חי בערוצים הפתוחי הם אירועים בעלי חשיבות ציבורית רבה, ספורט נשים וספורט נכים.

תשלום על שידורי ספורט חיים. תם עידן ערוצי הספורט החינמיים

מי שעומדות מאחורי רפורמת השידורים הן הוט ו-yes, אשר עד היום היו כפופות לחוק שמחייב אותן לשדר אירועי ספורט חיים בערוץ ספורט 5 בחבילת הבסיס ובערוץ ספורט 5+. בהוט וביס טוענים שזכויות השידור למשחקים אלה יקרות – ובסופו של דבר 70% מהלקוחות לא צופים בהם או בערוצי ספורט בכלל (אך משלמים על ערוצים אלה במסגרת החבילה).

כעת, במשמרת של שר התקשורת מהליכוד, שלמה קרעי, צפויים מיליוני אזרחים להיפגע משמעותית בשל רפורמת השידורים – למרות שהוא הבטיח דווקא הנגשה של תכנים לכלל האוכלוסייה.

אם אהבתם את הסקירה הזאת, אנחנו ממליצים ש:

  • תצטרפו לטלגרם שלנו ולא תפספסו כלום 🙂 לחצו כאן >
  • תהיו חברים בקבוצת הטלוויזיה שלנו בפייסבוק 🙂 לחצו כאן >
  • תהיו חברים של פואנטה בפייסבוק 🙂 לחצו כאן >
  • תעקבו אחרינו באינסטגרם 🙂 לחצו כאן >

כמובן שהפגיעה הזאת מקוממת עוד יותר לאור הזינוק ביוקר המחיה בשלל תחומים – החל מהאמרת מחירי הדלק והחשמל, דרך התייקרות המזון ומוצרי הצריכה ועד הצפי להעלאת המע"מ בשל גזרות התקציב שאישרה הממשלה – מבלי שהיא מקצצת בהוצאות מיותרות.

הוט ויס יוכלו לבטל את חבילות הספורט החינמיות, ומן הסתם יעשו זאת. רוצים לראות ספורט? שלמו. ליגת האלופות, משחקי מכבי תל אביב ביורוליג, תוכניות מגזין וספורט ישראלי אחר יועברו לערוצים סגורים ובתוספת תשלום.

התוספת תגיע עד 100 ש"ח ויכולה להכפיל את ההוצאה על חבילת טלוויזיה, אולי אפילו יותר מכך עבור לקוחות שמשלמים היום על חבילה זולה. יש כיום חבילות טלוויזיה שעולות כ-70 ש"ח בחודש וכוללות עשרות ערוצים ותוכן VOD, וכעת בשביל ספורט בלבד הלקוחות יצטרכו להוסיף סכום שווה ערך לחבילה שלמה.

עוד משמעויות לרפורמת שידורי הספורט

חשוב להבין שלא רק הצרכנים ייפגעו קשות מרפורמת השידורים, אלא גם הספורטאים עצמם. ברגע שתוסר חובת השידור של ענפים כמו ג'ודו, כדוריד וכדורעף – יהיה קשה יותר למצוא ספונסרים וההכנסות ייפגעו.

לגופי השידור יהיה כעת כוח "לסחוט" או להפעיל לחץ על הליגות כדי להבטיח שתוכן מסוים ישודר אצלן בבלעדיות – ושוב הצרכנים מפסידים.


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות