מחפשים הצגות מצחיקות? 8 קומדיות מומלצות בבית ליסין ובקאמרי

מחפשים הצגות מצחיקות? 8 קומדיות מומלצות בבית ליסין ובקאמרי

מנעמי ונורמה בקאמרי ועד דתילונים בבית ליסין – קבלו המלצות על קומדיות שיוציאו אתכם מהבאסה, ותודו שזה חשוב היום

הצגות מצחיקות מומלצות
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

במיוחד בימים אלה, כשמצב הרוח שפוף והדאגות מכרסמות, יציאה קלה מהשגרה היא לא מותרות אלא חובה. ומה שלא פחות חשוב הוא למצוא גם את הדרך לצחוק. אז פרגנו לעצמכם עם הצגה מצחיקה – קומדיה שתזרוק אתכם הרחק מהמציאות. אם אתם מחפשים הצגות מצחיקות בקאמרי או בבית ליסין, הנה 10 קומדיות מומלצות עם השחקנים הטובים בארץ – רבקה מיכאלי, דרור קרן, יניב סוויסה, יונה אליאן קשת, מיה דגן ועוד רבים.

נעמי ונורמה: אחת ההצגות המצחיקות כיום

> הקאמרי

 

קופון הנחה להצגה נעמי ונורמה בקאמרי - כרטיס מוזל

רבקה מיכאלי היא אחת הקומיקאיות הכי טובות בארץ – וכשנותנים לה תפקיד שכל כך תפור עליה, הקהל פשוט מתמוגג.  שותפתה להצגה היא עירית קפלן, שגם הייתה שותפה לכתיבתה. השתיים מגלמות את נורמה (מיכאלי) – קשישה אמידה, מרירה ותובענית, ונעמי (קפלן) – אם חד הורית שנקלעת למצוקה כלכלית. הגורל מפגיש בין שתי הנשים הללו, אשר גרות בשני קצוות הארץ, ומוציא אותן למסע מצחיק במיוחד (שאולי יזכיר לכם מאוד את "תלמה ולואיז").

שחקנים: ערן מור, יניב סויסה, אוהד שחר, נעמה שטרית, אלון סנדלר, נדב אסולין, כינרת לימוני, נדב עדר / תום חודורוב, עופרי ביטרמן / גלעד מרחבי.

מחיר מלא וכרטיסים בהנחה ל"יומן חוף ברייטון"

  • מחיר מלא: 220 ש"ח
  • מחיר באמצעות קופון פואנטה: 75 ש"ח

לחצו על הקישור לקריאת ביקורת נעמי ונורמה 🙂


 

טרטיף

> הקאמרי

הצגות מצחיקות: קופון הנחה להצגה טרטיף

מה קורה המוחו של אדם ההולך שבי אחרי "נביא שקר" ומוכן לעשות כל מה שיאמר לו – גם אם הנחייתו תגרום לו לאבד את ביתו ואת נכסיו? הכיצד אינו רואה את מה שרואים כל שאר האנשים, שמדובר בשקרן, בנוכל, באדם שמתחזה להיות איש דת אדוק היודע הכול – והכול כדי לקדם את עצמו על חשבון אותו מעריץ חלש אופי תמים?

כדרכן של הצגות מצחיקות קלאסיות – בכל צחוק יש יותר משמץ של אמת. הקומדיה "טרטיף" של מולייר נכתבה אמנם לפני מאות שנים בצרפת, אבל לא תוכלו שלא להרגיש כמה היא מדויקת גם בימינו. העיבוד הנוכחי הוא עיבוד מבריק, קצבי ושנון – עם שני מאפיינים שאהבנו במיוחד ולא נגלה כאן.

לא נגלה גם את הסוף, למרות שנדמה לכם שאתם מכירים אותו. רוצו לראות.

שחקנים: דרור קרן, אולה שור סלקטר, נדב נייטס, אלעד אטרקצ'י, איה גרניט שבא, דויד בילנקה, גלעד שמואלי, חן גרטי, גלעד מרחבי.

מחיר מלא וכרטיסים בהנחה להצגה "טרטיף"

  • מחיר מלא: 220 ש"ח
  • מחיר באמצעות קופון פואנטה: 75 ש"ח

לחצו על הקישור לקריאת ביקורת טרטיף 🙂


 

דתילונים

> בית ליסין

הצגות מצחיקות: קופון להצגה דתילונים בבית ליסין

המתח בין דתיים לחילונים בישראל מעורר אצלנו אמוציות וכעסים, אבל בהצגה הזאת בבית ליסין אתם בעיקר תצחקו – ואולי זו הדרך הטובה ביותר לנסות למצוא פתרון. עופר חיון וטל צ'רנובסקי הם אביחי ודפנה – זוג צעירים חילוניים שמנהל זוגיות יציבה כבר שלוש שנים. היא מפיקת אירועים, הוא מוזיקאי, ואחרי כל כך הרבה זמן ביחד מגיע השלב שבו מגיעה גם הצעת הנישואים. דווקא אז, בתקופה שאמורה להיות הכי מאושרת – יש טוויסט בעלילה. אביחי חוזר בתשובה, ולתוך ההרמוניה המופלאה נכנסים מתחים לא פשוטים.

איך מבשרים על אורח החיים החדש של אביחי להורים הסופר-חילונים של דפנה, והאם הזוג המאוהב יוכל להתגבר על האיסורים והקשיים? זו אחת ההצגות המצחיקות כיום בתיאטרון, אבל כמובן, תצאו ממנה גם עם הרבה מחשבות על הזוג האמיתי בסיפור הזה – המגזר הדתי והמגזר החילוני בישראל.

שחקנים: עופר חיון, טל צ'רנובסקי, טל אידיסיס, אורנה רוטברג, חי מאור.

מחיר מלא וכרטיסים בהנחה ל"דתילונים"

  • מחיר מלא: 220 ש"ח
  • מחיר באמצעות קופון פואנטה: 75 ש"ח

לחצו על הקישור לקריאת ביקורת דתילונים 🙂


 

הקומדיה על שוד בנק

> הקאמרי

הצגות מצחיקות: הנחה על כרטיס לקומדיה על שוד הבנק

ההצגה "הקומדיה על שוד בנק" היא קומדיה פרועה בקצב מהיר, שמתרחשת בשנות ה-50 בארצות הברית. במרכזה עומד פושע הנמלט מן הכלא כדי לגנוב יהלום יקר מבנק שמור היטב. ראיתי הרבה הצגות מצחיקות – וזו אחת הטובות שבהן. הסיבה היא הקלילות וההומור הלא מתאמץ, שמתחבר כל כך טוב עם המוזיקה.

המחזה אמנם מתורגם מאנגלית, אך התרגום המבריק מצליח להביא את משחקי המילים אל הצופים דוברי העברית בצורה שנונה וטבעית.

עם דמויות מצחיקות וסצנות מלאות הומור, ההצגה מביאה את הקהל לצחוק בלתי פוסק. הבימוי הקצבי, השנינות והכימיה בין השחקנים יוצרים אווירה קלילה, והסוף אפילו עשוי להפתיע אתכם…

שחקנים: ערן מור, יניב סויסה, אוהד שחר, נעמה שטרית, אלון סנדלר, נדב אסולין, כינרת לימוני, נדב עדר / תום חודורוב, עופרי ביטרמן / גלעד מרחבי.

מחיר מלא וכרטיסים בהנחה להצגה "הקומדיה על שוד הבנק"

  • מחיר מלא: 220 ש"ח
  • מחיר באמצעות קופון פואנטה: 75 ש"ח

לחצו על הקישור לקריאת ביקורת הקומדיה על שוד הבנק 🙂


 

מה קרה לעולם

> הקאמרי

קופון הנחה מה קרה לעולם בקאמרי כרטיס מוזל להצגה

"מה קרה לעולם" היא הצגה מיוחדת. היא קומדיה, אבל דמעות הצחוק מתערבבות בה עם דמעות של עצב. יש בה המון רגש, המון עומק והמון משפטים כאלה שאתם בטח מכירים מהבית. במרכזה עומדת משפחה ישראלית טיפוסית ומנהג יהודי טיפוסי – שבעה. במהלך השבעה על אם המשפחה, עולים הזכרונות – והם מצחיקים אותנו כל כך, עד כי אנחנו שוכחים שכל הזמן הזה אנחנו בעצם בשבעה.

פערי הדורות ומערכות היחסים בין הורים לילדים ובין בני זוג הם המרכיבים העיקריים בהצגה, כאשר המשבר בנישואיו של הבן דור יוצר גלי הדף המשפיעים עם המשפחה כולה.

ההצגה מצטיינת בכתיבה מעולה של גור קורן ובמשחק מרשים של צוות השחקנים. כאמור, זו לא רק קומדיה. זו דרמה. דרמה קומית מצחיקה ומרגשת בו-זמנית. הצגה מומלצת למי שמחפש יצירה איכותית ורגישה.

שחקנים: אודיה קורן, רמי ברוך/מוטי כץ, ישי גולן, אנדריאה שוורץ, נטע שפיגלמן, שירן בוחניק

מחיר מלא וכרטיסים בהנחה ל"מה קרה לעולם"

  • מחיר מלא: 220 ש"ח
  • מחיר באמצעות קופון פואנטה: 85 ש"ח

לחצו על הקישור לקריאת ביקורת מה קרה לעולם 🙂


 

יומן חוף ברייטון

> בית ליסין

בהצגה "יומן חוף ברייטון" מאת ניל סיימון, אנו נחשפים לחיי המשפחה של יוג'ין ג'רום בברוקלין בשנות ה-30. יוג'ין, נער מתבגר עם חלומות גדולים להיות סופר, מתמודד עם משפחה מורכבת: אמא מגוננת, אבא עייף ודודה חולה. ההצגה משלבת הומור מדויק ורגעים נוגעים ללב, כאשר הדיאלוגים השנונים והבימוי הקומי יוצרים חוויה תיאטרלית מרגשת ומצחיקה כאחד. הדמויות השונות והדיאלוגים המבריקים מספקים חוויה תיאטרלית מהנה ומרגשת.

שחקנים: יונה אליאן-קשת, מיה דגן, יורם טולדנו, אבירם אביטן, טל גרושקה, דין הפנר, נאיה פדרמן

מחיר מלא וכרטיסים בהנחה ל"יומן חוף ברייטון"

  • מחיר מלא: 220 ש"ח
  • מחיר באמצעות קופון פואנטה: 75 ש"ח

לחצו על הקישור לקריאת ביקורת יומן חוף ברייטון 🙂


 

המשתמט

> בית ליסין

קופון הנחה להצגה המשתמט בבית ליסין

"המשתמט" היא קומדיה חדה ועוקצנית המלווה את סיפורו של צעיר ישראלי המנסה להתחמק משירות צבאי בכל דרך אפשרית. דרך סצנות מצחיקות עד דמעות, ההצגה מציגה את האבסורד שבמציאות הישראלית בצורה מרעננת ומבדרת. ההומור המושחז והדיאלוגים החדים מספקים לקהל חוויה בלתי נשכחת שמעלה חיוך ענק על פני הצופים. המשחק האנרגטי והבימוי המדויק תורמים לחוויית צפייה מרתקת ומשעשעת.

שחקנים: נעמה אמית, אביעד בנטוב, אודי גוטשלק, שלומי טפיארו/ארז דריגס

מחיר מלא וכרטיסים בהנחה ל"יומן חוף ברייטון"

  • מחיר מלא: 220 ש"ח
  • מחיר באמצעות קופון פואנטה: 75 ש"ח

לחצו על הקישור לקריאת ביקורת המשתמט בבית ליסין 🙂


בין קודש לחולון

> בית ליסין

קופון הנחה לכרטיס להצגה בין קודש לחולון בבית ליסין

אבי קושניר הוא איש משפחה למופת ובעל אוהב. השאלה רק של מי… רגע הוא חילוני ורגע הוא דתי, רגע הוא בארץ ורגע הוא ב"חו"ל" – או בעצם בחולון. בקיצור, הוא גם וגם, או שאולי – לא זה ולא זה. את חייו הכפולים הוא מצליח לנהל היטב, עד שהחתונה המתקרבת של בתו עומדת להרוס הכול.

האםסודו ייחשף, ואילו שמיניות באוויר הוא יצטרך לעשות כדי לא לשבור את לבן של שתי נשותיו ושל בני משפחתו? קומדיית מצבים משעשעת במיוחד, שמתאימה לקושניר כמו כפפה ליד.

שחקנים: אבי קושניר, לימור גולדשטיין, הילה סורג'ון-פישר, מאי קשת/מיטל נוטיק, אור אבוטבול/תום חגי.

מחיר מלא וכרטיסים בהנחה ל"בין קודש לחולון"

  • מחיר מלא: 220 ש"ח
  • מחיר באמצעות קופון פואנטה: 75 ש"ח

לחצו על הקישור לקריאת ביקורת בין קודש לחולון בבית ליסין 🙂


 

החופש של ג'קי

> בית ליסין

החופש של ג'קי קופון לכרטיס במחיר מוזל

כאשר ג'קי (לירית בלבן) משתחררת מהכלא, יש לה חלומות גדולים. היא רוצה להיות קומיקאית ויש לה כבר מופע סטנד אפ מצליח שזכה לתשואות מפי כל חברותיה לכלא נווה תרצה. האמת היא שגם הסוהרים התלהבו, ועכשיו רק נותר לספר גם לעולם הגדול על הכישרון שלה.

אלא שמסתבר שהחיים מחוץ לבית הסוהר הם לאו דווקא חיי חופש, וג'קי לא מתקבלת בביתה של אמה בזרועות פתוחות.

"החופש של ג'קי" היא קומדיה מצחיקה – אבל תצאו ממנה גם עם כמה הרהורים שבדרך כלל אנחנו לא ממש מקדישים להם מחשבה.

שחקנים: לירית בלבן, ענת וקסמן, דינה בליי, חי מאור, רדה קנטרוביץ', רם גואטה, תום זידנר.

מחיר מלא וכרטיסים בהנחה להצגה "החופש של ג'קי"

  • מחיר מלא: 220 ש"ח
  • מחיר באמצעות קופון פואנטה: 75 ש"ח

לחצו על הקישור לקריאת ביקורת החופש של גקי 🙂


אהבתם את הכתבה? אז…

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות