הוט ו-Next TV העלו מחירים, אך יש אלטרנטיבה לטלוויזיה איכותית במחיר נמוך

הוט ו-Next TV העלו מחירים, אבל יש אלטרנטיבה לטלוויזיה איכותית במחיר נמוך

Free TV מציעה שילוב מנצח בין מחיר זול לתוכן עשיר. במקום לספוג עליות מחירים תמוהות, נצלו את התחרות הערה בתחום הטלוויזיה

מחיר FREE TV
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

בשבועות האחרונים אנחנו עדים לעליות מחירים חדות בשוק שירותי הטלוויזיה, כאשר האחרונה שהחליטה על עליית מחירים היא Next tv מבית הוט. ההתייקרות בנקסט TV, שהוא שירות הטלוויזיה המוזל של הוט, משקפת עלייה חדה במחיר – משום ששירות ה-VOD היה חינמי ועכשיו יהיה כרוך בתשלום של 15 ש"ח. עבור לקוח שרוצה VOD, החבילה מתייקרת כך ב-19%. במצב הכלכלי של היום, כל עליית מחיר מכבידה על ההוצאות החודשיות, ובטח כאשר מדובר בהתייקרות כזו עבור שירות שאמור להיות זול. למרבה המזל, בניגוד לתחומים אחרים שבהם אין תחרות, בתחום הזה קיימת אלטרנטיבה איכותית וזולה יותר.

תמוהה מאד ההחלטה של חברת הוט, ובמיוחד של שירות הסטרימינג שלה Next tv, להעלות מחירים דווקא כעת, כאשר יוקר המחיה מכביד במיוחד וכולנו חווים התייקרות של עשרות אחוזים בהוצאותיהם החודשיות. הצרכנים הישראלים מוצאים את עצמם בחודשים האחרונים לא רק תחת מתקפה ביטחונית, אלא גם מתקפה על הכיס. לא חולף יום מבלי שאנחנו שומעים על עוד עליית מחירים, החל ממוצרי המזון, דרך החשמל והמים ועד אגרות ומיסים.

ברוב הענפים, הצרכנים חסרי אונים בשל התחרות המועטה. לפחות בתחום הטלוויזיה המצב מעודד, לאחר כניסתה של שחקנית חיזוק משמעותית המשנה את מאזן הכוחות בין הצרכנים לחברות. זה לא מובן מאליו, וזה שינוי מבורך. תחום הטלוויזיה סבל בעבר מהיעדר תחרות, משליטה מוחלטת של הוט ו-yes, ממחירים גבוהים ומהעלאות מחירים תכופות. כיום ישנן שפע של הזדמנויות לשלם פחות בעבור תוכן איכותי – במיוחד מאז כניסתו של שירות הטלוויזיה FreeTV שהכה גלים בשוק.

בזירה הצפופה של חבילות הטלוויזיה, הכוח עבר לצרכנים. הדבר בא לידי ביטוי גם ביכולת לבחור חבילה זולה ואיכותית וגם בשחרור מהצורך בציוד מסורבל והתקנה יקרה.

Next TV – החלופה הזולה של הוט, כבר לא כל כך זולה

הוט מציעה מותג טלוויזיה מבוסס אפליקציה, שנקרא NEXT TV – במחיר של כ-80 ש"ח בחודש. השירות נועד להתחרות במותגים כמו סטינג TV של yes, סלקום TV ופרטנר TV.

אלא שלמרבה ההפתעה, הוט בוחרת לייקר משמעותית את החבילה החל מיולי 2024 – ולהתחיל לגבות תשלום על ה-VOD. מדובר בתוספת של 15 ש"ח בחודש, עלייה של 19% עבור לקוח שרוצה VOD. לשם השוואה, חבילת נטפליקס פרימיום עולה כ-70 ₪, ושירות הטלוויזיה FreeTV עולה כ-40 ₪ בחודש בלבד (ראו בהמשך).

החבילה בהוט יקרה – אבל זה לא הכול

אצל חברת האם הוט, מלכתחילה הלקוחות משלמים הרבה יותר מלקוחות של רוב חברות הטלוויזיה האחרות. כך למשל, החברה מציעה חבילת טלוויזיה במחיר שמגיע אפילו לכ-190 ₪ לחודש, לא כולל VOD שמחירו עוד כ-40 ₪ בחודש. יש להוט גם חבילות זולות יותר או מבצעים, אבל כולן יקרות יותר מזו של Free TV

מחודש יוני 2024 נכנסה לתוקף התייקרות בחבילות ובערוצים רבים שהלקוחות יכולים להוסיף לחבילה. כך למשל, מי שרוצה להוסיף חבילה של ספורט פרימיום משלם עכשיו יותר – מחיר החבילה התייקר ב-8.50 ₪ ועומד על 60 ₪ בחודש – עלייה של 14%.

FreeTV -מחיר נמוך עבור שפע של תוכן, כולל ספורט

שירות הטלוויזיה FreeTV הוא דוגמה מצוינת לחלופה אמיתית לשירותי הטלוויזיה היקרים, ובמיוחד בתקופה זו. השירות עולה רק 39.90 ₪ בחודש לחבילה עבור צפייה בשני מכשירים במקביל, או 54.90 ₪ עבור חבילה המאפשרת צפייה בחמישה מכשירים במקביל. בשני המקרים מדובר באיכות המירבית – איכות 4K.

כאן אין "הפתעות" . המחיר קבוע, אין דמי התקנה, אין תוספת תשלום על VOD, לא נדרש ממיר ולא נדרשת התקנה של טכנאים.

ולמרות המחיר הזול, התוכן מגוון ועשיר, עם 56 ערוצים ובכללם, בין היתר, כל הערוצים הישראליים (כאן 11, 12, 13, 14 וכו'),  12 ערוצים לילדים, 12 ערוצי סרטים וסדרות, ערוצי טלנובלות ואת עשרת ערוצי הספורט המובילים בישראל. מנויי החבילה יכולים לצפות בשידור של אירועי הספורט והליגות הגדולות בארץ ובעולם, כולל ליגת האלופות, באיכות שידור גבוהה וללא הפתעות בחשבונית. בנוסף קיים תוכן בלעדי שמופק עבור FreeTV, וספריית VOD גדולה עם סרטים וסדרות ישראלים ובינלאומיים.

אגב, עבור מי שמתלבט, החברה מציעה חודש ניסיון חינם.

למעבר לאתר FreeTV ניתן ללחוץ כאן <–

והכי חשוב – מחיר קבוע לכל החיים

לקוחות FreeTV יכולים גם להסיר דאגה מלבם מעליות מחירים תכופות. החברה מתחייבת על מחיר קבוע לכל החיים.
בשורה התחתונה, לצרכנים הישראליים יש כיום חלופות טובות. אפשר לשלם פחות על טלוויזיה, ליהנות מתוכן עשיר ולא להיות מופתעים ממחירים שעולים ועולים.

נגישות