יום סייל בטרמינל X. עד 30% הנחה על כל המותגים. אדידס, נייקי, קליניק ועוד

יום סייל בטרמינל X: עד 30% הנחה על כל המותגים – אדידס, נייקי, קליניק ועוד

בגד ים של בילבונג, נעלי הוקה, פריטים של נייקי ואדידס, מוצרי טיפוח של מאק – זו רק רשימ חלקית של ההנחות ב-TERMINAL X Day באתר טרמינל איקס

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

כמיטב המסורת, אתר טרמינל איקס מציע יום סייל עם הנחות גדולות. מדובר ב-Terminal X Day – בדומה ליום סיילים של AMAZON (אמזון פריים דיי).וכמו בכל שנה ב-TX Day, יש מבצעים באמת שווים שמגלמים עד 30% הנחה על כל המותגים, כולל קולקציות קיץ חדשות. בין המותגים: נייקי (עד 30%), אמריקן איגל (30%), אדידס (30%). ניו באלנס (עד 30%), נעלי אול סטאר (30%), בילבונג (30%), יוניקלו (30%), אסיקס (15%), מותג נעלי הספורט bc (כ-30%), הוקה (20%), מאק (25%), לנקום (30%) ועוד. לרשימה המלאה הציצו כאן >

בתוך האתר אפשר גם למצוא מתחם שבו כל הפריטים נמכרים בהנחות מטורפות של 80%. אפשר למצוא שם בגדי ילדים לצד בגדי נשים וגברים, החל מקפוצ'ון פוטר שנמכר ב-30 ש"ח במקום ב-150 ש"ח, דרך פריטים של מנגו ו-ONLY ועד בגדי אימון של אדידס ונייקי

אתר טרמינל X – רקע

אתר טרמינל X, השייך לקבוצת פוקס ולשותפים נוספים, הפך כמעט מיום הקמתו לאחד האתרים העיקריים שהישראלים והישראליות קונים בו אונליין. יש לכך שתי סיבות: שירות מהיר שבעבר כלל גם החזרה חינם, ומגוון עצום של מותגים – שלחלקם אין בכלל נציגות אחרת בארץ.

את מסורת TERMINAL X Day הוא החל כבר בשנת 2019. הדגש גם ביום המבצע הוא על משלוח מהיר 'מהיום למחר' עד הבית.ש כמובן אפשרות להחזרה והחלפה עם שליח עד הבית – אבל לא חינם. שימו לב שטרמינל איקס הפסיקה את שירות ההחזרה חינם ויש לכך עלות של כ-20 ש"ח.

בשנת 2023 נפתחה גם חנות טרמינל X ספייס בתל אביב – שמנכיחה את המותג גם מחוץ לאונליין. בחנות נמכרים רק פריטים נקודתיים של מותגים מבוקשים.

כאמור, במסגרת TERMINAL X DAY ניתנת הנחה של 30% על מגוון מותגים שמיוצגים בארץ ע"י קבוצת פוקס. רוב המותגים מציעים הנחה של 30%, חלקם מעט פחות. ההנחה הכי קטנה שמצאנו הייתה של 15%.

בין המותגים הנוספים בטרמינל X דיי: מנגו, גאפ, טרמינל X, לנקום, שמן מרקואי, THE CHILDREN'S PLACE, יאנגה, ניו בלאנס, אולד נייוי, פוקס, ONLY, בובי בראון ועוד.

פואנטה בטלגרם

Terminal x Day – טרמינל איקס רוצה להיות אמזון?

"לאמריקאים יש את Amazon Prime Day, לסינים יש את יום הרווקים הסיני ולישראלים יש TERMINAL X Day", נכתב בזמנו בהודעת טרמינל X, "יום השופינג החגיגי של TERMINAL X יהפוך החל משנת 2019, ליום חג קבוע שיתרחש אחת לשנה, ויכלול הנחות מטורפות".

טרמינל X – משלוח חינם ומהיר

בניגוד לרשתות אופנה אחרות, שלא מספקות משלוח חינם וגם לא משלוח מהיר, אתר טרמינל X התחייב מרגע ההשקה למשלוח מהיר (תוך 24 שעות) וחינמי. באתר אף ציינו בעבר כי השאיפה שלהם היא להציע גם משלוח באותו יום.

>> אנחנו עדיין לא חברים בפייסבוק? בואו נתקן את זה 🙂 לחצו כאן >

בטרמינל X עושים מאמץ להגדיל את מספר המותגים שעובדים עם האתר באופן בלעדי. כפי שאנחנו מפרסמים במדור האופנה בפואנטה, מדי כמה חודשים מצטרף עוד מותג לרשימת המותגים שאפשר לקנות דרך טרמינל X. כך למשל תמצאו שם את מוצרי דקטלון במחירים מפתיעים, ואפילו את מוצרי UNICLO בייבוא מקביל.

גם מותג הנערות QM החל להימכר שם לפני מספר חודשים, ובעבר חזר מותג האופנה גאפ להימכר בישראל – אך לא בחנויות פיזיות אלא רק אונליין דרך טרמינל X.

נזכיר כי אחד היתרונות באתר הוא האפשרות לרכוש בו באמצעות כרטיס המועדון של קבוצת פוקס – דרים קארד (DREAM CARD).

>> הצצתם כבר בסטורי שלנו היום? לחצו כאן 🙂

תגובות: 0

נגישות